UG Community @ Ultimate-Guitar.Com

UG Community @ Ultimate-Guitar.Com (http://www.ultimate-guitar.com/forum/index.php)
-   The Pit (http://www.ultimate-guitar.com/forum/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Japanese James Brown? (http://www.ultimate-guitar.com/forum/showthread.php?t=1572108)

T7E 11-09-2012 02:56 AM

Japanese James Brown?
 
:haha:


eGraham 11-09-2012 02:58 AM


Hydra150 11-09-2012 03:08 AM

I very much approve of this style of music, but his dancing isn't good (trying too hard to emulate and failing, perhaps) and I dont love how the video is shot. Too many close ups on his boring face. Also, hes a weird shape, too short ('dats wacist') so shooting from that angle isnt good I think. Bit I guess they're trying to emphasise that so :shrug:

Joshua Garcia 11-09-2012 03:14 AM

Quote:
Originally Posted by Hydra150
I very much approve of this style of music, but his dancing isn't good (trying too hard to emulate and failing, perhaps) and I dont love how the video is shot. Too many close ups on his boring face.

Yeah. Pretty much that. It's great and all, and I totally lol'd, but if its not the dancing, its the unenthusiastic look everyone is giving.

Hydra150 11-09-2012 03:21 AM

I wanna go to Japan and play in a soul band. I'd be like a novelty cuz I'm white, and I'm self concious about my height so it's a win win.




Rebel Scum 11-09-2012 06:07 AM

I agree with Hydra and would like to add that there is something "robotic" about the rhythm for me that doesn't lay down the funk.

innertom 11-09-2012 06:11 AM

is the pear still a ban???

Rebel Scum 11-09-2012 06:46 AM

nope

edit: Should've replied with the pear


All times are GMT -4. The time now is 01:22 PM.

Powered by: vBulletin Version 3.0.9
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.