Go Back   UG Community @ Ultimate-Guitar.Com > Search Forums
User Name  
Password
Search:

Showing results 1 to 30 of 500
Search took 0.16 seconds.
Search: Posts Made By: soundgarden1986
Forum: The Pit Today, 08:00 AM
Replies: 20,897
Views: 224,987
Posted By soundgarden1986
i dont know that he will be able to over ride 17...

i dont know that he will be able to over ride 17 years favorite thing with one game but if there is one man that can do it, its him
Forum: The Pit Today, 07:24 AM
Replies: 20,897
Views: 224,987
Posted By soundgarden1986
Phantom pain is getting closer and closer to...

Phantom pain is getting closer and closer to release and its bumming me tf out man

like obviously im excited but my literal favorite thing in the world is ending. I dont really want to take the time...
Forum: The Pit Yesterday, 09:19 PM
Replies: 20,897
Views: 224,987
Posted By soundgarden1986
are you even going for the plat do you know what...

are you even going for the plat

do you know what bullshit that entails
Forum: The Pit Yesterday, 09:18 PM
Replies: 20
Views: 302
Posted By soundgarden1986
wait hold up i read the description now...

wait hold up i read the description now lmao

also since i skipped around in the video i saw he was pivoting a bit in the chair and the doll was upside down which led me to believe it was like an...
Forum: The Pit Yesterday, 09:14 PM
Replies: 20,897
Views: 224,987
Posted By soundgarden1986
thats what happens when you watch cutscenes like...

thats what happens when you watch cutscenes like i assume you did

mgs4s rankings are lenient af. time based ranks cant exceed 5 hours i believe so really the only way to get a better rank is to skip...
Forum: The Pit Yesterday, 09:00 PM
Replies: 20,897
Views: 224,987
Posted By soundgarden1986
my view of demons has been "o so this is...

my view of demons has been "o so this is just dark souls but noticeably better" so maaaaaaybe that will be another thing they got right but then got it less right

havent been invaded yet and im too...
Forum: The Pit Yesterday, 08:56 PM
Replies: 20
Views: 302
Posted By soundgarden1986
i know you cant see the head because of huge ass...

i know you cant see the head because of huge ass goggles covering your eyes, but the fact that it doesnt have some form of head is bothering me
Forum: The Pit Yesterday, 08:55 PM
Replies: 20,897
Views: 224,987
Posted By soundgarden1986
its double weird considering all the warrior of...

its double weird considering all the warrior of sunlight stuff i did in ds2 was flawless, and i co oped a bit of ds1 with a friend not that long ago on pc and that was as fine as that could be

like...
Forum: The Pit Yesterday, 08:49 PM
Replies: 20,897
Views: 224,987
Posted By soundgarden1986
i guess so but that happened to me in ds2....

i guess so but that happened to me in ds2. scholar of the first sin specifically
Forum: The Pit Yesterday, 08:46 PM
Replies: 20,897
Views: 224,987
Posted By soundgarden1986
i did more pvp in ds2 because of bell tower stuff...

i did more pvp in ds2 because of bell tower stuff in that specific example i was talking about 2.

everyone ive played against must be connecting to the internet from underground bomb shelters in...
Forum: The Pit Yesterday, 08:24 PM
Replies: 20,897
Views: 224,987
Posted By soundgarden1986
id be a lot better at dark souls pvp if i wasnt...

id be a lot better at dark souls pvp if i wasnt getting backstabbed whilst standing about 20 feet away from someone also im facing them

sad part is none of that was an exaggeration. its legit only...
Forum: The Pit Yesterday, 08:17 PM
Replies: 20,897
Views: 224,987
Posted By soundgarden1986
i like doing co op and stuff with friends but pvp...

i like doing co op and stuff with friends but pvp is ehhh

id rather do stuff like bayonetta 2 pvp where its just co op only whoever wins the match is based on who has the best overall rank
Forum: The Pit Yesterday, 07:36 PM
Replies: 20,897
Views: 224,987
Posted By soundgarden1986
****in shit i need friends that are less...

****in shit i need friends that are less poor

couple days ago one of them borrowed scholar and before he left, he (aka mostly me bc they dont like playing games in front of me) made sure to play up...
Forum: The Pit Yesterday, 07:25 PM
Replies: 20,897
Views: 224,987
Posted By soundgarden1986
i think that and raven are probably my two least...

i think that and raven are probably my two least favorite fights in the game. one is jsut kind of annoying and the gimmick isnt good enough to over come that, and the other is just kinda...
Forum: The Pit Yesterday, 06:03 PM
Replies: 20,897
Views: 224,987
Posted By soundgarden1986
I meant stupid in the "meh I dont care much...

I meant stupid in the "meh I dont care much for this" way aka not even close to dictionary definition

In all actuality its not that much more stupid than anything else in thr series, and its...
Forum: The Pit Yesterday, 04:03 PM
Replies: 20,897
Views: 224,987
Posted By soundgarden1986
I think the outfit looks a touch too stupid but...

I think the outfit looks a touch too stupid but with onechanbara and senran kagura on my shelf I think the right to complain about outfits was taken from me


But also I dont care I hope I can give...
Forum: The Pit Yesterday, 03:58 PM
Replies: 20,897
Views: 224,987
Posted By soundgarden1986
Metal gears been all full of tits and hot man ass...

Metal gears been all full of tits and hot man ass for years now but NOW people care for some reason
Forum: The Pit Yesterday, 11:54 AM
Replies: 20,897
Views: 224,987
Posted By soundgarden1986
no, hence snake saying "she is lady...

no, hence snake saying "she is lady luck"
Forum: The Pit Yesterday, 11:49 AM
Replies: 20,897
Views: 224,987
Posted By soundgarden1986
Nah that whole bit is great ocelot tries to...

Nah that whole bit is great

ocelot tries to punk her by saying she isn't magic, then she deflects RAYs entire payload of missiles saving everyone before she says her last words. Then snake swims...
Forum: The Pit Yesterday, 11:42 AM
Replies: 20,897
Views: 224,987
Posted By soundgarden1986
No its end game stuff but yes that cutscene is...

No its end game stuff

but yes that cutscene is great too spoiler alert i like mgs2 i will say every scene is great
Forum: The Pit Yesterday, 11:39 AM
Replies: 20,897
Views: 224,987
Posted By soundgarden1986
if it wasnt for the fact that i love the...

if it wasnt for the fact that i love the "she is lady luck" scene in 2 so much that would be my favorite moment

i was all smiles during that fight it really is perfect
Forum: The Pit Yesterday, 11:33 AM
Replies: 20,897
Views: 224,987
Posted By soundgarden1986
cobra unit wasnt really great either tbh. dead...

cobra unit wasnt really great either tbh. dead cell is my fav by far.

get hype tho bc act 4 has one of the best boss fights in the series, and the final boss is the best boss in the series hands down
Forum: The Pit Yesterday, 11:13 AM
Replies: 20,897
Views: 224,987
Posted By soundgarden1986
i mean theyre grindy in the sense that you need...

i mean theyre grindy in the sense that you need to get better r&d people to make better equipment and shit but when it came to the online bits of peace walker it wasnt a separate thing. you just used...
Forum: The Pit Yesterday, 11:03 AM
Replies: 858
Views: 38,842
Posted By soundgarden1986
i forgot that was the title but yes i will keep...

i forgot that was the title but yes i will keep it now
Forum: The Pit Yesterday, 11:01 AM
Replies: 858
Views: 38,842
Posted By soundgarden1986
http://i.imgur.com/7Qs5DDQ.png ostrich pls

http://i.imgur.com/7Qs5DDQ.png

ostrich pls
Forum: The Pit Yesterday, 10:42 AM
Replies: 20,897
Views: 224,987
Posted By soundgarden1986
if only rapture had one of those fancy sigs then...

if only rapture had one of those fancy sigs then i wouldnt have to ask what is psn name is
Forum: The Pit Yesterday, 10:32 AM
Replies: 20,897
Views: 224,987
Posted By soundgarden1986
it is soul crushing i was never able to actually...

it is soul crushing i was never able to actually use the human slingshot
Forum: The Pit Yesterday, 09:47 AM
Replies: 20,897
Views: 224,987
Posted By soundgarden1986
Shame too its a nice concept but the ai can do...

Shame too its a nice concept but the ai can do see like see through masks with tinted goggles and its just why game pls
Forum: The Pit Yesterday, 09:37 AM
Replies: 20,897
Views: 224,987
Posted By soundgarden1986
everytime i new hitman comes out i tell mysef...

everytime i new hitman comes out i tell mysef "nope not gonna buy it all of the games are bad" but then i buy it anyway

look forward to another possible bad decision from yours truly
Forum: The Pit Yesterday, 09:15 AM
Replies: 20,897
Views: 224,987
Posted By soundgarden1986
i think the mistake u guys are making is thinking...

i think the mistake u guys are making is thinking i know who makes anything

you could have told me bioware made this game and id be like "yea that checks out i guess" idk that information just goes...
Showing results 1 to 30 of 500

 
Forum Jump

All times are GMT -4. The time now is 08:29 AM.

Forum Archives / About / TOS / Advertise with us / Customer Support / Ultimate-Guitar.Com © 2015
Powered by: vBulletin Version 3.0.9
Copyright ©2000 - 2015, Jelsoft Enterprises Ltd.