Go Back   UG Community @ Ultimate-Guitar.Com > Search Forums
User Name  
Password
Search:

Showing results 1 to 18 of 18
Search took 0.08 seconds.
Search: Posts Made By: XIIIX
Forum: Tab Talk 12-23-2012, 01:31 AM
Replies: 2
Views: 367
Posted By XIIIX
Ok I've figured out its something like C#m...

Ok I've figured out its something like

C#m D#smthng C#Somthng
F#Smthing G#weirdC#weird



smthng =
Forum: Tab Talk 12-11-2012, 01:03 PM
Replies: 2
Views: 367
Posted By XIIIX
:/

:/
Forum: Tab Talk 12-09-2012, 11:31 PM
Replies: 2
Views: 367
Posted By XIIIX
Jamiroquai - Help with some chords! - Canned Heat

Hello my fellow musicians!

Im here because I need your help to decipher some chords that I just can't make.

Could you guys help me out?

I want to play this acousticly but I can't figure out the...
Forum: Musician Talk 09-09-2012, 03:02 PM
Replies: 14
Views: 1,273
Posted By XIIIX
You, my man, are a monster. Thanks a lot!

You, my man, are a monster.


Thanks a lot!
Forum: Musician Talk 09-07-2012, 03:53 PM
Replies: 14
Views: 1,273
Posted By XIIIX
By the way, do you happen to know blues...

By the way, do you happen to know blues traveler?

There's this song I've been trying to get around.

Crash Burn

Here's a video of them, if you don't know them, you should check them...
Forum: Musician Talk 09-07-2012, 01:22 PM
Replies: 14
Views: 1,273
Posted By XIIIX
Wow you're fast hahaha Don't worrry its not...

Wow you're fast hahaha

Don't worrry its not urgent so dont kill yourself driving and using cellphone hahahaha

If you happen to have spare time

Travelling without moving would also be of...
Forum: Musician Talk 09-07-2012, 12:59 PM
Replies: 14
Views: 1,273
Posted By XIIIX
Ok, does anyone here know what chords does Rob...

Ok, does anyone here know what chords does Rob (guitar player) play on

Jamiroquai's - Dont give hate a chance?


By the way
Heres taste of what Im doing

www.soundcloud.com/xiiix
Forum: Musician Talk 09-03-2012, 09:25 AM
Replies: 14
Views: 1,273
Posted By XIIIX
Sir your ear is pretty good!!! Thank you very...

Sir your ear is pretty good!!! Thank you very much!
Forum: Musician Talk 09-01-2012, 10:09 PM
Replies: 14
Views: 1,273
Posted By XIIIX
Everytime Ill play it Ill give thanks to you!...

Everytime Ill play it Ill give thanks to you! hahaha :D

Whats your name?


Also, I was wondering , have you heard Jamiroquai's


Do it like we used to do
Forum: Musician Talk 08-26-2012, 06:27 PM
Replies: 14
Views: 1,273
Posted By XIIIX
Wow, thank you very much you you did it faster...

Wow, thank you very much you you did it faster than flash :/

Its good to know your abilities are helping people out! haha

Keep on grooving man and thanks for the information on what they're doing...
Forum: Musician Talk 08-26-2012, 05:41 PM
Replies: 14
Views: 1,273
Posted By XIIIX
I Need help with some chords!!!!!

Hello good people that love really good music.


Today im trying to learn a song by ear, I just cant figure out the chords from the chorus of a funk song called

"Time Won't Wait" by Jamiroquai

It...
Forum: Promote YOUR Band 04-25-2011, 02:21 PM
Replies: 2
Views: 149
Posted By XIIIX
Of course man Id love too! you can contact me at...

Of course man Id love too!
you can contact me at roy8_9@hotmail.com or add me on FB so we can talk about it!
https://www.facebook.com/XIIIX

:D Im glad that you like it!!
Forum: Promote YOUR Band 04-25-2011, 01:45 AM
Replies: 2
Views: 149
Posted By XIIIX
Mars Volta Meets Soft Metal haha

So yeah..
My Names Ro'
and I have a million of songs like this, but just uploaded one song if you guys could give me some feedback tips/tips on what to add/take out etc etc I would be most grateful...
Forum: Promote YOUR Band 03-26-2009, 02:33 PM
Replies: 3,508
Views: 120,235
Posted By XIIIX
Eaton. Ur the man. Thx a...

Eaton.
Ur the man.
Thx a lot!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Forum: Promote YOUR Band 03-21-2009, 06:23 PM
Replies: 3,508
Views: 120,235
Posted By XIIIX
...Am I doing Something wrong? or is it that no...

...Am I doing Something wrong? or is it that no one likes me?
lol :P

Still....
Name: Fire & Ashes....
Images...: so something like this..
http://goberylgo.com/skydomes/fire-2048.jpg
with this...
Forum: Promote YOUR Band 02-26-2009, 12:44 AM
Replies: 3,508
Views: 120,235
Posted By XIIIX
I keep Gettin OVERLOOKED!!! :( Im going to cry....

I keep Gettin OVERLOOKED!!! :(


Im going to cry. (hey good name 4 a band!)

:Fire To Ashes
:Metal
:So yeah Logo's pretty simple, Want a flame behind the title. Thats it. (A cool flame :D) with a...
Forum: Promote YOUR Band 02-21-2009, 12:26 PM
Replies: 3,508
Views: 120,235
Posted By XIIIX
SO yeah. Fire to Ashes Metal Flames on black...

SO yeah.
Fire to Ashes
Metal
Flames on black background with the words Fire to Ashes written :P
Forum: Promote YOUR Band 02-17-2009, 03:14 PM
Replies: 3,508
Views: 120,235
Posted By XIIIX
Heyy XIIIX here, from XIIIX productions. Not...

Heyy XIIIX here, from XIIIX productions. Not registered the name yet, but about to.
Well My side project is a band called From Fire To Ashes. which has been led to be called just "Fire To Ashes" or...
Showing results 1 to 18 of 18

 
Forum Jump

All times are GMT -4. The time now is 08:36 AM.

Forum Archives / About / Terms of Use / Advertise / Contact / Ultimate-Guitar.Com © 2014
Powered by: vBulletin Version 3.0.9
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.