Go Back   UG Community @ Ultimate-Guitar.Com > Search Forums
User Name  
Password
Search:

Showing results 1 to 30 of 500
Search took 0.29 seconds.
Search: Posts Made By: Weaponized
Forum: The Pit Today, 11:15 AM
Replies: 6,185
Views: 51,826
Posted By Weaponized
Just found 20 dollars in my room. Ty anonymous...

Just found 20 dollars in my room. Ty anonymous benefactor :cool:
Forum: The Pit Today, 10:47 AM
Replies: 6,185
Views: 51,826
Posted By Weaponized
it was before his time. Our kids are gonna be...

it was before his time. Our kids are gonna be wondering what was on grandpa's ipod iPhone
Forum: The Pit Today, 10:31 AM
Replies: 6,185
Views: 51,826
Posted By Weaponized
you have to be in the know

you have to be in the know
Forum: The Pit Today, 09:11 AM
Replies: 47
Views: 717
Posted By Weaponized
Punish the bastard, lock him up

Punish the bastard, lock him up
Forum: The Pit Yesterday, 05:11 PM
Replies: 35
Views: 566
Posted By Weaponized
What was it like studying under Hitler you ****en...

What was it like studying under Hitler you ****en nazi
Forum: The Pit Yesterday, 04:48 PM
Replies: 6,185
Views: 51,826
Posted By Weaponized
I want to be eaten by wild animals when I die

I want to be eaten by wild animals when I die
Forum: The Pit Yesterday, 04:17 PM
Replies: 6,185
Views: 51,826
Posted By Weaponized
lol

lol
Forum: The Pit Yesterday, 04:12 PM
Replies: 6,185
Views: 51,826
Posted By Weaponized
chinky T lol

chinky T lol
Forum: The Pit Yesterday, 03:10 PM
Replies: 45
Views: 640
Posted By Weaponized
It's aesthetically horrendous.

It's aesthetically horrendous.
Forum: The Pit Yesterday, 03:09 PM
Replies: 6,185
Views: 51,826
Posted By Weaponized
its more erotic if you paint the nails on the...

its more erotic if you paint the nails on the hand you masturbate with
Forum: The Pit Yesterday, 03:06 PM
Replies: 46
Views: 1,021
Posted By Weaponized
someone spoiled the goddamn ending to Of Mice and...

someone spoiled the goddamn ending to Of Mice and Men for me when I was reading it in grade school
Forum: The Pit 04-15-2014, 03:50 AM
Replies: 6,185
Views: 51,826
Posted By Weaponized
omg guys Neutral Milk Hotel tomorrow I can't sleep

omg guys Neutral Milk Hotel tomorrow I can't sleep
Forum: The Pit 04-15-2014, 02:40 AM
Replies: 51
Views: 768
Posted By Weaponized
can I pause time and punch my stupid boss in the...

can I pause time and punch my stupid boss in the face and make him speak spanish and slow motion-ize lady joggers
Forum: The Pit 04-15-2014, 02:19 AM
Replies: 75
Views: 781
Posted By Weaponized
Omg it's happening guys. It looks so cool. I'll...

Omg it's happening guys. It looks so cool. I'll remember this forever
Forum: The Pit 04-14-2014, 05:55 PM
Replies: 6,185
Views: 51,826
Posted By Weaponized
Yeah I played brawl only a few times and really...

Yeah I played brawl only a few times and really didn't like it. Still managed to beat my really try-hard plays video games all day friend though :cool:
Forum: The Pit 04-14-2014, 05:34 PM
Replies: 6,185
Views: 51,826
Posted By Weaponized
it is a really good song

it is a really good song
Forum: The Pit 04-14-2014, 05:27 PM
Replies: 6,185
Views: 51,826
Posted By Weaponized
Ya that's why I thought of you, I used to not...

Ya that's why I thought of you, I used to not like TS but they grew on me. I like this a lot more though
Forum: The Pit 04-14-2014, 05:21 PM
Replies: 6,185
Views: 51,826
Posted By Weaponized
...

http://carseatheadrest.bandcamp.com/album/twin-fantasy listen to this

If you don't like it by the middle of the second track, I'd say you're not gonna like the rest. But check them out
Forum: The Pit 04-14-2014, 04:54 PM
Replies: 6,185
Views: 51,826
Posted By Weaponized
I think my penis grew half an inch after 4 years...

I think my penis grew half an inch after 4 years of nothing ! I think I got taller too! Am I finally reaching puberty?

edit: bob did you see my post earlier ? plsease respond
Forum: The Pit 04-14-2014, 04:51 PM
Replies: 30
Views: 390
Posted By Weaponized
this would be way better without the bartender's...

this would be way better without the bartender's track ruining it, good job everyone else though :cheers:
Forum: The Pit 04-14-2014, 02:59 PM
Replies: 49
Views: 1,301
Posted By Weaponized
sometimes this isn't true

sometimes this isn't true
Forum: The Pit 04-14-2014, 02:55 PM
Replies: 6,185
Views: 51,826
Posted By Weaponized
A transformers movie is playing in the lounge and...

A transformers movie is playing in the lounge and O. Prime literally said "Today in the name of freedom, we take the battle to them". And there was a Scottish robot and stuff it was offputting
Forum: The Pit 04-14-2014, 11:51 AM
Replies: 38
Views: 618
Posted By Weaponized
first jesus and now this :mad:

first jesus and now this :mad:
Forum: The Pit 04-14-2014, 11:48 AM
Replies: 6,185
Views: 51,826
Posted By Weaponized
it's always darkest b4 the dawn

it's always darkest b4 the dawn
Forum: The Pit 04-14-2014, 10:51 AM
Replies: 49
Views: 1,301
Posted By Weaponized
do it believe in your dreams, my brother did it...

do it believe in your dreams, my brother did it and now he is happy making music and making money $$$
Forum: The Pit 04-14-2014, 10:17 AM
Replies: 6,185
Views: 51,826
Posted By Weaponized
Oh God skipped sleep and I feel like a complete...

Oh God skipped sleep and I feel like a complete wreck. It's gonna be a hard 8 hours
Forum: The Pit 04-14-2014, 10:15 AM
Replies: 16
Views: 235
Posted By Weaponized
2+2 = 4 wow math is so cool :zzz:

2+2 = 4 wow math is so cool :zzz:
Forum: The Pit 04-14-2014, 09:29 AM
Replies: 205
Views: 2,030
Posted By Weaponized
g-go coyotes :sad:

g-go coyotes :sad:
Forum: The Pit 04-14-2014, 09:26 AM
Replies: 33
Views: 474
Posted By Weaponized
reported thread for treason against Obama's empire

reported thread for treason against Obama's empire
Forum: The Pit 04-14-2014, 07:49 AM
Replies: 6,185
Views: 51,826
Posted By Weaponized
Bob, have you heard of Car Seat Headrest? I'd bet...

Bob, have you heard of Car Seat Headrest? I'd bet you'd like them!
Showing results 1 to 30 of 500

 
Forum Jump

All times are GMT -4. The time now is 12:41 PM.

Forum Archives / About / Terms of Use / Advertise / Contact / Ultimate-Guitar.Com © 2014
Powered by: vBulletin Version 3.0.9
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.