Go Back   UG Community @ Ultimate-Guitar.Com > Search Forums
User Name  
Password
Search:

Showing results 1 to 30 of 500
Search took 0.19 seconds.
Search: Posts Made By: thanksgiving
Forum: The Pit 01-20-2016, 08:33 PM
Replies: 9,005
Views: 211,104
Posted By thanksgiving
Yeah my advice is to cut her off completely and...

Yeah my advice is to cut her off completely and pay her no attention.

She'll either not care, or she'll come back trying to get your attention. If she does come back, don't give her any attention...
Forum: The Pit 01-20-2016, 08:31 PM
Replies: 9,248
Views: 220,473
Posted By thanksgiving
^People hate seeing change/improvement in...

^People hate seeing change/improvement in others.

It reminds them that they are not doing anything with their life and so they try to bring you back down to their level of complacency. I wouldn't...
Forum: The Pit 01-15-2016, 06:41 AM
Replies: 9,005
Views: 211,104
Posted By thanksgiving
Yeah that's a good idea. Make her wonder why you...

Yeah that's a good idea.

Make her wonder why you aren't messaging her and get her interest up a bit.

Good job going for the kiss, but keep escalating at that point. Start touching her hips etc.
Forum: The Pit 12-03-2015, 01:43 PM
Replies: 41
Views: 1,111
Posted By thanksgiving
I'm sorry I spent too much time on Reddit :(

I'm sorry I spent too much time on Reddit :(
Forum: The Pit 12-03-2015, 11:02 AM
Replies: 9,005
Views: 211,104
Posted By thanksgiving
If you want to end it, you have to end...

If you want to end it, you have to end it.

Firstly, there will ALWAYS be other girls. There are so many people in this world, it would be impossible not to meet someone new.

Same for her. She'll...
Forum: The Pit 12-03-2015, 10:50 AM
Replies: 41
Views: 1,111
Posted By thanksgiving
Really though this is pretty horrible

Really though this is pretty horrible
Forum: The Pit 12-03-2015, 10:45 AM
Replies: 41
Views: 1,111
Posted By thanksgiving
Ahem, I said, this really triggered some memories.

Ahem, I said, this really triggered some memories.
Forum: The Pit 12-03-2015, 10:35 AM
Replies: 18,813
Views: 212,910
Posted By thanksgiving
Guys why won't you let my thread die? Dota ruins...

Guys why won't you let my thread die?

Dota ruins lives and my happiness :haha
Forum: The Pit 12-03-2015, 10:35 AM
Replies: 41
Views: 1,111
Posted By thanksgiving
Oh man this triggered some memories :sad:

Oh man this triggered some memories :sad:
Forum: The Pit 04-06-2015, 04:34 AM
Replies: 18,813
Views: 212,910
Posted By thanksgiving
Dota can be great, but so many games are just so...

Dota can be great, but so many games are just so ****ing frustrating :D
Forum: The Pit 02-09-2015, 12:49 PM
Replies: 5
Views: 346
Posted By thanksgiving
Last online May 2009 :sad: Thank you so much for...

Last online May 2009 :sad:

Thank you so much for finding this for me though :)
Forum: The Pit 02-09-2015, 12:36 PM
Replies: 5
Views: 346
Posted By thanksgiving
I don't think the song or artist is in either of...

I don't think the song or artist is in either of those places that I can see :(
Forum: The Pit 02-09-2015, 12:27 PM
Replies: 18,813
Views: 212,910
Posted By thanksgiving
Glad my thread is still pumping. Isn't this game...

Glad my thread is still pumping. Isn't this game so frustrating sometimes LOL
Forum: The Pit 02-09-2015, 12:20 PM
Replies: 5
Views: 346
Posted By thanksgiving
Need the Pits help!

So a long time ago I downlaoded the Ultimate Guitar community album

Pitropolis!

Possibly link here: http://www.ultimate-guitar.com/forum/showthread.php?t=940615

I hope that's the right album link...
Forum: The Pit 10-24-2014, 11:06 AM
Replies: 18,813
Views: 212,910
Posted By thanksgiving
Holy shit boys my thread is still...

Holy shit boys my thread is still going.

:clap:

Well done to you all. On another note though, Navi vs Team Secret a few hours ago. HOLY SHIT.

EDIT: Guess I forgot how to do that emoticon? haha
Forum: The Pit 02-21-2014, 12:19 AM
Replies: 18,813
Views: 212,910
Posted By thanksgiving
Hey I don't mind man add me anyway...

Hey I don't mind man add me anyway :D

Melvin_Butters

I'll be on tomorrow night :D I usually play until 5am :D
Forum: The Pit 02-20-2014, 11:44 PM
Replies: 18,813
Views: 212,910
Posted By thanksgiving
Hey it's the TS here. I haven't been on UG in so...

Hey it's the TS here.

I haven't been on UG in so long. But I'm glad that this thread has kept going.

Few things.

1. I have BlackShatan on my friends list. Who's Jelly?

2. I been playing a shit...
Forum: The Pit 02-20-2014, 11:30 PM
Replies: 40,206
Views: 500,405
Posted By thanksgiving
Nope just found it. Anachronox Thanks anyway :)

Nope just found it.

Anachronox

Thanks anyway :)
Forum: The Pit 02-20-2014, 11:17 PM
Replies: 40,206
Views: 500,405
Posted By thanksgiving
Trying to find an older pc game, possibly 90's...

Trying to find an older pc game, possibly 90's but more than likely in the mid 00's or so.

I just rememeber that the start of it, you are living in an upstairs apartment on some sort of alien planet...
Forum: The Pit 08-03-2013, 01:44 PM
Replies: 18,813
Views: 212,910
Posted By thanksgiving
Prelim games being played now. I won't put any...

Prelim games being played now.

I won't put any spoilers, but in one game, I am confident in comparing their performance to that of watching a ****** try and f*** a doorknob.
Forum: The Pit 06-02-2013, 06:22 PM
Replies: 44
Views: 1,495
Posted By thanksgiving
Can anyone suggest me any cool sci fi movies like...

Can anyone suggest me any cool sci fi movies like Children of Men or something else sci fi but not necessarily space? I haven't actually watched evil dead, star wars or got past the first disc of the...
Forum: The Pit 06-02-2013, 05:14 AM
Replies: 44
Views: 1,495
Posted By thanksgiving
Add meh :D

Add meh :D
Forum: The Pit 06-02-2013, 04:47 AM
Replies: 44
Views: 1,495
Posted By thanksgiving
Or anything to add to my list? :D

Or anything to add to my list? :D
Forum: The Pit 06-02-2013, 04:47 AM
Replies: 44
Views: 1,495
Posted By thanksgiving
Any cool free games we can play together? I...

Any cool free games we can play together?

I don't buy off steam usually xD
Forum: The Pit 06-02-2013, 04:39 AM
Replies: 44
Views: 1,495
Posted By thanksgiving
lol I only play dota 2 at the moment :D I dont...

lol I only play dota 2 at the moment :D

I dont have any other games on my steam
Forum: The Pit 06-02-2013, 04:25 AM
Replies: 44
Views: 1,495
Posted By thanksgiving
Melvin_butters Where are you from ? :D

Melvin_butters

Where are you from ? :D
Forum: The Pit 06-02-2013, 04:10 AM
Replies: 44
Views: 1,495
Posted By thanksgiving
I have a week of holidays. Need ideas :D

So I have a week off of work next week.

Here is my plan so far.

1. Watch the original Star Wars Trilogy
2. Play through FF7 or FF8
3. Read all the Firefly and Amory Wars comics
4. Play a shit load...
Forum: The Pit 06-01-2013, 09:42 PM
Replies: 18,813
Views: 212,910
Posted By thanksgiving
Glad to see my thread is still alive haha

Glad to see my thread is still alive haha
Forum: The Pit 12-25-2012, 12:51 PM
Replies: 18,813
Views: 212,910
Posted By thanksgiving
So what the hell do I do now? D:

So what the hell do I do now? D:
Forum: The Pit 12-25-2012, 12:24 PM
Replies: 18,813
Views: 212,910
Posted By thanksgiving
Is steam not working for anyone...

Is steam not working for anyone else?

"Having trouble connecting to steam servers"

What is this shit?
Showing results 1 to 30 of 500

 
Forum Jump

All times are GMT -4. The time now is 11:02 PM.

Forum Archives / About / TOS / Advertise with us / Customer Support / Ultimate-Guitar.Com © 2016
Powered by: vBulletin Version 3.0.9
Copyright ©2000 - 2016, Jelsoft Enterprises Ltd.