Go Back   UG Community @ Ultimate-Guitar.Com > Search Forums
User Name  
Password
Search:

Showing results 1 to 30 of 500
Search took 0.14 seconds.
Search: Posts Made By: Jehuty
Forum: The Pit 01-14-2016, 03:02 PM
Replies: 21
Views: 525
Posted By Jehuty
longest five seconds ever

longest five seconds ever
Forum: The Pit 01-01-2016, 08:22 PM
Replies: 70
Views: 1,272
Posted By Jehuty
I've had my share of depression and anxiety in...

I've had my share of depression and anxiety in the past. At the moment I'm slowly starting to feel bad again. I'm afraid I will slide back into depression again, I hate it.
Forum: The Pit 12-28-2015, 06:51 PM
Replies: 39
Poll: Lets chat
Views: 548
Posted By Jehuty
GotG for me, it was a pretty solid movie. The...

GotG for me, it was a pretty solid movie. The dance-off was absolutely godawful though and almost ruined the movie for me. Dumbest shit I've ever seen in a movie.
Forum: The Pit 12-28-2015, 03:41 AM
Replies: 53
Views: 853
Posted By Jehuty
I have several recurring dreams. One is where I...

I have several recurring dreams. One is where I either find or win a lot of money, and then it turns out to be fake money. The excitement from getting it and the disappointment from basically losing...
Forum: The Pit 10-20-2015, 01:22 PM
Replies: 280
Views: 6,660
Posted By Jehuty
same. black chicks too tho

same. black chicks too tho
Forum: The Pit 10-20-2015, 11:46 AM
Replies: 8
Views: 237
Posted By Jehuty
I'm not sure, but I think generally people put a...

I'm not sure, but I think generally people put a clear cloating on top of the autograph to keep it from being rubbed off.
Forum: The Pit 10-18-2015, 06:35 PM
Replies: 52
Views: 938
Posted By Jehuty
nah you were right, I judged it by the thumbnail...

nah you were right, I judged it by the thumbnail so my bad
Forum: The Pit 10-18-2015, 06:16 PM
Replies: 52
Views: 938
Posted By Jehuty
I'll go back to my corner

I'll go back to my corner
Forum: The Pit 10-18-2015, 05:39 PM
Replies: 52
Views: 938
Posted By Jehuty
That was the second post

That was the second post
Forum: The Pit 10-08-2015, 09:00 PM
Replies: 43
Views: 858
Posted By Jehuty
somebody say 2005?

somebody say 2005?
Forum: The Pit 09-29-2015, 02:54 PM
Replies: 49
Views: 1,021
Posted By Jehuty
this

this
Forum: The Pit 09-27-2015, 10:09 PM
Replies: 61
Views: 1,074
Posted By Jehuty
Maybe he shouldn't have shot up that movie theater

Maybe he shouldn't have shot up that movie theater
Forum: The Pit 09-24-2015, 07:16 PM
Replies: 92
Views: 1,903
Posted By Jehuty
I always thought Christopher Hitchens had a great...

I always thought Christopher Hitchens had a great voice.
Forum: The Pit 09-18-2015, 12:05 PM
Replies: 27
Views: 521
Posted By Jehuty
First few seasons were decent, but yeah it turned...

First few seasons were decent, but yeah it turned absolute shit later on.
Forum: The Pit 09-13-2015, 01:11 PM
Replies: 17
Views: 640
Posted By Jehuty
My neighbour kind of scares me like that. There's...

My neighbour kind of scares me like that. There's just something about the look in his eyes that is off. Getting a bit off a Buffalo Bill vibe from him.
Forum: The Pit 09-04-2015, 04:16 PM
Replies: 31
Views: 776
Posted By Jehuty
I like it

I like it
Forum: The Pit 08-24-2015, 02:33 PM
Replies: 72
Views: 1,374
Posted By Jehuty
This, also Scooby Doo

This, also Scooby Doo
Forum: The Pit 08-18-2015, 06:11 PM
Replies: 116
Views: 2,264
Posted By Jehuty
You can't shove your fist in someone's personality

You can't shove your fist in someone's personality
Forum: The Pit 08-17-2015, 03:24 PM
Replies: 75
Views: 1,477
Posted By Jehuty
Great song, but doesn't tell a story like The...

Great song, but doesn't tell a story like The Grave does.
Forum: The Pit 08-16-2015, 09:05 PM
Replies: 75
Views: 1,477
Posted By Jehuty
...

https://www.youtube.com/watch?v=29XO3iGLVLE

Pardon the shit Youtube video, can't find any links with just the album art.

And the lyrics:

The grave that they dug him had flowers
Gathered from the...
Forum: The Pit 08-08-2015, 05:27 PM
Replies: 42
Views: 991
Posted By Jehuty
First off, you're in the wrong forum. You won't...

First off, you're in the wrong forum. You won't get a lot of serious responses here.

It's hard to hear the lead guitar track. Try mixing it a bit louder.

From what I can hear, your timing is off by...
Forum: Musician Talk 07-31-2015, 12:54 PM
Replies: 13
Views: 743
Posted By Jehuty
Learning more jazzy stuff

Hey guys,

I've been playing electric guitar for a while now and I've recently come across some work that I find incredibly refreshing, I'd love to be able to write songs in this style. Here are two...
Forum: The Pit 07-30-2015, 01:08 PM
Replies: 124
Poll: Prejudice
Views: 1,838
Posted By Jehuty
Probably not.

Probably not.
Forum: The Pit 06-30-2015, 07:07 AM
Replies: 53
Views: 1,002
Posted By Jehuty
/thread

/thread
Forum: The Pit 06-24-2015, 12:11 PM
Replies: 107
Views: 2,300
Posted By Jehuty
Spooning someone while listening to some tunes

Spooning someone while listening to some tunes
Forum: Cover Songs 06-20-2015, 06:37 PM
Replies: 1
Views: 299
Posted By Jehuty
Layla (unplugged) (rhythm guitar, vocals and solos)

Hey guys,

It's been a while since I've recorded a little something. Had some technical difficulties with my PC, ended up installing some recording software on my shit laptop. Anyway, here is my...
Forum: The Pit 06-13-2015, 09:18 AM
Replies: 32
Views: 955
Posted By Jehuty
A couple of years ago Depeche Mode couldn't play...

A couple of years ago Depeche Mode couldn't play and they were replaced by Krezip. Oh, the delicious salty tears
Forum: The Pit 06-12-2015, 04:47 PM
Replies: 59
Views: 1,649
Posted By Jehuty
My dad's body is fairly worn out from doing...

My dad's body is fairly worn out from doing pretty intensive work for some years, mostly his back really. But he has a crazy amount of strength in his arms and hands, so I'm sure he would wreck me...
Forum: Rock & Indie 06-12-2015, 08:44 AM
Replies: 32,629
Views: 649,117
Posted By Jehuty
I really like Save Me too. It's not Muse-y or...

I really like Save Me too. It's not Muse-y or anything, but I think it's a pretty solid track, and the vocals are nice. I think it was a lot more refreshing than their dubstep-inspired tracks.
Forum: The Pit 06-10-2015, 11:56 AM
Replies: 5,694
Views: 660,747
Posted By Jehuty
Oh my god that takes me back :haha: :haha: ...

Oh my god that takes me back :haha: :haha: :haha:
Showing results 1 to 30 of 500

 
Forum Jump

All times are GMT -4. The time now is 11:15 PM.

Forum Archives / About / TOS / Advertise with us / Customer Support / Ultimate-Guitar.Com © 2016
Powered by: vBulletin Version 3.0.9
Copyright ©2000 - 2016, Jelsoft Enterprises Ltd.