Go Back   UG Community @ Ultimate-Guitar.Com > Search Forums
User Name  
Password
Search:

Showing results 1 to 30 of 500
Search took 0.22 seconds.
Search: Posts Made By: ESPLTDV401DX
Forum: The Pit 03-24-2015, 09:41 PM
Replies: 17,169
Views: 173,248
Posted By ESPLTDV401DX
Yeah I needed a new tv as well. To be fair I've...

Yeah I needed a new tv as well. To be fair I've done quite a few weekend trips that cost a couple hundred every now and again so I've spent quite a bit on that
Forum: The Pit 03-24-2015, 09:35 PM
Replies: 17,169
Views: 173,248
Posted By ESPLTDV401DX
So much spending :o. I recently bought a tv but...

So much spending :o. I recently bought a tv but that's it
Forum: The Pit 03-22-2015, 04:29 PM
Replies: 7,816
Views: 176,867
Posted By ESPLTDV401DX
I've made my decision

I've made my decision
Forum: The Pit 03-21-2015, 09:44 PM
Replies: 76
Views: 2,090
Posted By ESPLTDV401DX
bby joel why are you doing this

bby joel why are you doing this
Forum: The Pit 03-21-2015, 09:39 PM
Replies: 17,169
Views: 173,248
Posted By ESPLTDV401DX
Haha I win

Haha I win
Forum: The Pit 03-21-2015, 09:36 PM
Replies: 7,816
Views: 176,867
Posted By ESPLTDV401DX
I can relate to this on an emotional level P1:...

I can relate to this on an emotional level


P1: Shut up. You have such a huge ego over nothing. We get it, you were a good athlete back when we were in high school. Unfortunately that means shit...
Forum: The Pit 03-20-2015, 07:01 AM
Replies: 23
Views: 494
Posted By ESPLTDV401DX
Go for it. I work in a machine shop as a...

Go for it. I work in a machine shop as a laborer/part grinder and I really enjoy it. It's a very fast paced and busy environment and it's very noisy. You may want to invest in a good pair of...
Forum: The Pit 03-20-2015, 06:14 AM
Replies: 17,169
Views: 173,248
Posted By ESPLTDV401DX
Josh do you know why it's okay that you and I...

Josh do you know why it's okay that you and I can't see it?
Cause it means we aren't one of those euro commies
Forum: The Pit 03-19-2015, 05:44 AM
Replies: 17,169
Views: 173,248
Posted By ESPLTDV401DX
My phone is about to die sorry joshy poo

My phone is about to die sorry joshy poo
Forum: The Pit 03-19-2015, 05:38 AM
Replies: 17,169
Views: 173,248
Posted By ESPLTDV401DX
Bitch please my pet polar bear will kick your ass...

Bitch please my pet polar bear will kick your ass :o
Forum: The Pit 03-19-2015, 05:11 AM
Replies: 17,169
Views: 173,248
Posted By ESPLTDV401DX
Just to make josh jelly The stars are absolutely...

Just to make josh jelly

The stars are absolutely beautiful and the northern lights look amazing right now
Forum: The Pit 03-19-2015, 04:07 AM
Replies: 17,169
Views: 173,248
Posted By ESPLTDV401DX
Well that escalated quickly :haha:

Well that escalated quickly :haha:
Forum: The Pit 03-19-2015, 04:00 AM
Replies: 140
Views: 3,123
Posted By ESPLTDV401DX
Just under 38k

Just under 38k
Forum: The Pit 03-18-2015, 09:35 AM
Replies: 17,169
Views: 173,248
Posted By ESPLTDV401DX
You know what that funniest part of that is? I...

You know what that funniest part of that is?

I gave a guy a dollar yesterday for the vending machine and told him not to worry about paying me back :haha: :haha: :haha:
Forum: The Pit 03-18-2015, 09:21 AM
Replies: 17,169
Views: 173,248
Posted By ESPLTDV401DX
If it makes you feel any better I'm one of the...

If it makes you feel any better I'm one of the lowest paid workers at my shop lol
Forum: The Pit 03-18-2015, 06:35 AM
Replies: 17,169
Views: 173,248
Posted By ESPLTDV401DX
Come move here lol.

Come move here lol.
Forum: The Pit 03-18-2015, 06:02 AM
Replies: 17,169
Views: 173,248
Posted By ESPLTDV401DX
I love working nights for this reason. Staring at...

I love working nights for this reason. Staring at stars and watching the northern lights at 3 am is so cool
Forum: The Pit 03-16-2015, 08:46 PM
Replies: 17,169
Views: 173,248
Posted By ESPLTDV401DX
Hello posh I mean josh

Hello posh
I mean josh
Forum: The Pit 03-16-2015, 07:56 PM
Replies: 17,169
Views: 173,248
Posted By ESPLTDV401DX
This is a good sounding job :y:.

This is a good sounding job :y:.
Forum: The Pit 03-14-2015, 05:15 PM
Replies: 17,169
Views: 173,248
Posted By ESPLTDV401DX
Last night was :y:

Last night was :y:
Forum: The Pit 03-09-2015, 09:08 PM
Replies: 17,169
Views: 173,248
Posted By ESPLTDV401DX
I just now woke up. It's 7pm. I love night...

I just now woke up.

It's 7pm.

I love night shift you guys
Forum: The Pit 03-06-2015, 10:45 AM
Replies: 17,169
Views: 173,248
Posted By ESPLTDV401DX
Congrats anvil what do you wanna study Night...

Congrats anvil what do you wanna study

Night shift is amazing you guys. The weekend starts friday morning and it is now socially acceptable for me to sleep all day
Forum: The Pit 03-06-2015, 08:11 AM
Replies: 68
Views: 1,071
Posted By ESPLTDV401DX
Got 2 hours left of work, having a smoke and...

Got 2 hours left of work, having a smoke and watching the sunrise is pretty awesome
Forum: The Pit 03-05-2015, 05:44 AM
Replies: 17,169
Views: 173,248
Posted By ESPLTDV401DX
Damn straight. If he comes back we can sick rob...

Damn straight. If he comes back we can sick rob ford on him
Forum: The Pit 03-05-2015, 03:12 AM
Replies: 17,169
Views: 173,248
Posted By ESPLTDV401DX
http://www.youtube.com/watch?v=GSjlBCvqafU Can...

http://www.youtube.com/watch?v=GSjlBCvqafU
Can one of you nerds turn the part at 1:37-1:45 into a gif?
Forum: The Pit 03-05-2015, 02:57 AM
Replies: 17,169
Views: 173,248
Posted By ESPLTDV401DX
wanna fight bitch?

wanna fight bitch?
Forum: The Pit 03-01-2015, 08:55 PM
Replies: 17,169
Views: 173,248
Posted By ESPLTDV401DX
This is sexy as hell :heart:. I'm talking to my...

This is sexy as hell :heart:. I'm talking to my artist in 2 weeks
Forum: The Pit 03-01-2015, 07:51 AM
Replies: 17,169
Views: 173,248
Posted By ESPLTDV401DX
...

https://www.youtube.com/watch?v=X2DUpDxFJyg
Original theme. Also I HIGHLY reccomend watching Gravity Falls. It gets really good for a disney cartoon. Also you can witness the beauty that is Mabel...
Forum: The Pit 03-01-2015, 02:56 AM
Replies: 17,169
Views: 173,248
Posted By ESPLTDV401DX
Hooray it's vodka time

Hooray it's vodka time
Forum: The Pit 03-01-2015, 02:10 AM
Replies: 17,169
Views: 173,248
Posted By ESPLTDV401DX
get...

get this
http://mobigs.com/wp-content/uploads//2012/07/pussy-eater-mustache-face-tattoo.jpg
Showing results 1 to 30 of 500

 
Forum Jump

All times are GMT -4. The time now is 03:52 PM.

Forum Archives / About / Terms of Use / Advertise / Contact / Ultimate-Guitar.Com © 2015
Powered by: vBulletin Version 3.0.9
Copyright ©2000 - 2015, Jelsoft Enterprises Ltd.