Go Back   UG Community @ Ultimate-Guitar.Com > Search Forums
User Name  
Password
Search:

Showing results 1 to 30 of 500
Search took 0.27 seconds.
Search: Posts Made By: NakedInTheRain
Forum: Guitar Gear & Accessories 04-20-2015, 11:01 AM
Replies: 24
Views: 924
Posted By NakedInTheRain
i think they look cute. not from marshall though....

i think they look cute. not from marshall though. kinda like how st anger was a great album, just not from metallica.
Forum: Guitar Gear & Accessories 04-20-2015, 07:05 AM
Replies: 9,712
Views: 146,603
Posted By NakedInTheRain
wtf eastern seaboard. it's like a hailstorm...

wtf eastern seaboard. it's like a hailstorm inside a freezer this week.
Forum: Guitar Gear & Accessories 04-17-2015, 10:46 AM
Replies: 165
Views: 2,357
Posted By NakedInTheRain
go modular bro!

go modular bro!
Forum: Guitar Gear & Accessories 04-16-2015, 07:25 AM
Replies: 11
Views: 368
Posted By NakedInTheRain
yep, morley bad horsie and maverick. also g-lab...

yep, morley bad horsie and maverick.

also g-lab make an excellent one which is pressure-plate activated.
Forum: Guitar Gear & Accessories 04-14-2015, 10:36 PM
Replies: 32
Views: 669
Posted By NakedInTheRain
mg15 stack is good enough for zakk...

mg15 stack is good enough for zakk wylde...apparently the overdrive is flattening, or something like that. :p:
Forum: Rock & Indie 04-13-2015, 06:50 AM
Replies: 32,250
Views: 635,949
Posted By NakedInTheRain
Bb you mean. and i play A/E. fills in the...

Bb you mean.

and i play A/E. fills in the descending bassline.
Forum: Guitar Gear & Accessories 04-13-2015, 12:07 AM
Replies: 23
Views: 498
Posted By NakedInTheRain
yeah, sd-1 is mega-mids. doesn't sound great by...

yeah, sd-1 is mega-mids. doesn't sound great by itself, but is tits going into a lead channel.
Forum: Guitar Gear & Accessories 04-12-2015, 09:32 PM
Replies: 22
Views: 510
Posted By NakedInTheRain
i discovered that i prefer thinner picks. i used...

i discovered that i prefer thinner picks. i used 88s for ages, until i bought my brother an acoustic for his birthday, and got him the orange tortex. i tried out a couple, and liked them more for...
Forum: Rock & Indie 04-11-2015, 08:53 PM
Replies: 32,250
Views: 635,949
Posted By NakedInTheRain
so is this a dibs thing or request or what?

so is this a dibs thing or request or what?
Forum: Guitar Gear & Accessories 04-11-2015, 07:36 PM
Replies: 9,712
Views: 146,603
Posted By NakedInTheRain
why do i like bob marley all of a...

why do i like bob marley all of a sudden...

iron....lion....zion!
Forum: Guitar Gear & Accessories 03-29-2015, 06:02 AM
Replies: 9,712
Views: 146,603
Posted By NakedInTheRain
haha dicks. i haven't read for pleasure since the...

haha dicks. i haven't read for pleasure since the last year of school. so it's a happy revival.
Forum: Guitar Gear & Accessories 03-29-2015, 12:16 AM
Replies: 9,712
Views: 146,603
Posted By NakedInTheRain
i've been reading heaps too. read all of game of...

i've been reading heaps too. read all of game of thrones and now making my way through kafka's collected works. also started reading confederacy of dunces. that's hilarious.
Forum: Guitar Gear & Accessories 03-28-2015, 08:10 PM
Replies: 9,712
Views: 146,603
Posted By NakedInTheRain
yeah i'm off joyo for good. it pissed me off how...

yeah i'm off joyo for good. it pissed me off how they ripped off mi audio.
Forum: Guitar Gear & Accessories 03-27-2015, 09:13 AM
Replies: 9,712
Views: 146,603
Posted By NakedInTheRain
man jim jeffries is hit-and-miss for me, but this...

man jim jeffries is hit-and-miss for me, but this really resounded with me. http://www.vox.com/2015/3/24/8283199/gun-control-comedy-jefferies
Forum: Rock & Indie 03-26-2015, 07:26 AM
Replies: 32,250
Views: 635,949
Posted By NakedInTheRain
i'm not sure you can anymore :haha: it got...

i'm not sure you can anymore :haha: it got suspended back in 2009 because of the ridiculous inflation. there are eight foreign currencies you can trade with in zimbabwe, but no national currency...
Forum: Rock & Indie 03-26-2015, 04:27 AM
Replies: 32,250
Views: 635,949
Posted By NakedInTheRain
twenty zimbabwean dollars, mind you. so about...

twenty zimbabwean dollars, mind you.

so about seven cents australian. :p:
Forum: Rock & Indie 03-25-2015, 08:37 PM
Replies: 32,250
Views: 635,949
Posted By NakedInTheRain
alright, i just voted. in addition to my guitar...

alright, i just voted.

in addition to my guitar rig based around muse songs, i also have a microkorg and a kaoss pad. so if anyone needs those effects, i can do.
Forum: Rock & Indie 03-25-2015, 07:14 PM
Replies: 32,250
Views: 635,949
Posted By NakedInTheRain
dammit. looks like the third song will be even...

dammit. looks like the third song will be even more funktastic then. :haha:
Forum: Rock & Indie 03-25-2015, 07:08 PM
Replies: 32,250
Views: 635,949
Posted By NakedInTheRain
wait, what's this about covering songs? weren't...

wait, what's this about covering songs? weren't we doing this a couple of years ago? because nothing came of it and i covered agitated for nothing. :p

but yeah if it's for realsies this time, sign...
Forum: Rock & Indie 03-25-2015, 07:04 PM
Replies: 32,250
Views: 635,949
Posted By NakedInTheRain
DEAD INSIIIIDE twenty bucks says that's the...

DEAD INSIIIIDE

twenty bucks says that's the third song on drones.
Forum: Guitar Gear & Accessories 03-25-2015, 01:28 AM
Replies: 74
Views: 1,392
Posted By NakedInTheRain
but make sure you get a fire extinguisher with...

but make sure you get a fire extinguisher with the bugera.
Forum: Guitar Gear & Accessories 03-25-2015, 12:19 AM
Replies: 9,712
Views: 146,603
Posted By NakedInTheRain
same as the rv-7 but has one different mode. it's...

same as the rv-7 but has one different mode. it's a solid reverb, i recommend it.
Forum: Guitar Gear & Accessories 03-24-2015, 09:24 PM
Replies: 74
Views: 1,392
Posted By NakedInTheRain
yeah i owned a xxx for a while. great for what it...

yeah i owned a xxx for a while. great for what it does, but sounds and responds differently to a marshall. the eq is all in the wrong place - very few low mids and as a result the tone is either thin...
Forum: Guitar Gear & Accessories 03-24-2015, 08:34 PM
Replies: 6
Views: 386
Posted By NakedInTheRain
i assumed you were talking about the lead, which...

i assumed you were talking about the lead, which starts at 3:00...?
Forum: Guitar Gear & Accessories 03-24-2015, 08:31 PM
Replies: 74
Views: 1,392
Posted By NakedInTheRain
threadstarter....you might want to start a new...

threadstarter....you might want to start a new thread along the lines of 'which marshall?'. this debate isn't extinguishing anytime soon (like bugeras hurr hurr).
Forum: Guitar Gear & Accessories 03-24-2015, 08:34 AM
Replies: 16
Views: 500
Posted By NakedInTheRain
you can start covering metallica solos.

you can start covering metallica solos.
Forum: Guitar Gear & Accessories 03-24-2015, 08:33 AM
Replies: 74
Views: 1,392
Posted By NakedInTheRain
are you kidding me? the 333 is based on a peavey...

are you kidding me? the 333 is based on a peavey xxx, which is absolutely the wrong amp for OP's desired tones. suck bugera's dick all you like - in this case, it's not the ticket.
Forum: Guitar Gear & Accessories 03-24-2015, 04:00 AM
Replies: 6
Views: 386
Posted By NakedInTheRain
it's a low-gain overdrive.

it's a low-gain overdrive.
Forum: Guitar Gear & Accessories 03-24-2015, 03:58 AM
Replies: 74
Views: 1,392
Posted By NakedInTheRain
the reverb crapped out on my bugera v55. that and...

the reverb crapped out on my bugera v55. that and all the other reliability issues on the forums is enough for me to avoid buying or recommending bugera henceforth.
Forum: Guitar Gear & Accessories 03-24-2015, 12:32 AM
Replies: 74
Views: 1,392
Posted By NakedInTheRain
well bully for you. and you don't have to be a...

well bully for you. and you don't have to be a world-class act to want an amplifier that will last.
Showing results 1 to 30 of 500

 
Forum Jump

All times are GMT -4. The time now is 09:46 PM.

Forum Archives / About / TOS / Advertise with us / Customer Support / Ultimate-Guitar.Com © 2015
Powered by: vBulletin Version 3.0.9
Copyright ©2000 - 2015, Jelsoft Enterprises Ltd.