Go Back   UG Community @ Ultimate-Guitar.Com > Search Forums
User Name  
Password
Search:

Showing results 1 to 30 of 500
Search took 0.17 seconds.
Search: Posts Made By: Cadj
Forum: The Pit Yesterday, 01:42 PM
Replies: 23,036
Views: 259,447
Posted By Cadj
'Cause I watch films that nobody has seen mate.

'Cause I watch films that nobody has seen mate.
Forum: The Pit Yesterday, 01:23 PM
Replies: 23,036
Views: 259,447
Posted By Cadj
What about my reviews.

What about my reviews.
Forum: The Pit Yesterday, 12:54 PM
Replies: 12,146
Views: 126,445
Posted By Cadj
lol @ Smitty trying to spread lies.

lol @ Smitty trying to spread lies.
Forum: The Pit Yesterday, 12:32 PM
Replies: 32,342
Views: 301,219
Posted By Cadj
Villa scored again have we all died

Villa scored again have we all died
Forum: The Pit Yesterday, 12:23 PM
Replies: 23,036
Views: 259,447
Posted By Cadj
smh at people who don't think there's any good...

smh at people who don't think there's any good voiceovers have any of you seen old timey films where the cool guy lead does voiceover talking about people.

I have no specific examples but you know...
Forum: The Pit Yesterday, 11:14 AM
Replies: 23,036
Views: 259,447
Posted By Cadj
The Departed is way better.

The Departed is way better.
Forum: The Pit Yesterday, 11:12 AM
Replies: 32,342
Views: 301,219
Posted By Cadj
Ryan McGowan @rmcgowan89 Delighted to have signed...

Ryan McGowan @rmcgowan89
Delighted to have signed with @dundeeunitedfc Can't wait to get back playing once international clearance is through

Reckon us not re-signing this man is why we lost...
Forum: The Pit Yesterday, 10:54 AM
Replies: 32,342
Views: 301,219
Posted By Cadj
Honestly it wouldn't even take both, just signing...

Honestly it wouldn't even take both, just signing GSTQ or walking around in a Union Jack would be enough if this person walked past the right Celtic fan (or the other way around singing an Irish song...
Forum: The Pit Yesterday, 10:47 AM
Replies: 32,342
Views: 301,219
Posted By Cadj
Remember the day after the Indy vote? That.

Remember the day after the Indy vote?

That.
Forum: The Pit Yesterday, 10:29 AM
Replies: 32,342
Views: 301,219
Posted By Cadj
The guy with the kettle at Cowden...

The guy with the kettle at Cowden >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

EDIT:
Some good goals though, smh at young McGhee being dumb twice though. These kids.
Forum: The Pit Yesterday, 10:18 AM
Replies: 32,342
Views: 301,219
Posted By Cadj
Meanwhile over there in Glasgow, this is is in...

Meanwhile over there in Glasgow, this is is in the Herald paper today.

https://pbs.twimg.com/media/B8LqrcCIMAAsGj8.jpg

I'm going for at least 1000 arrests next weekend.
Forum: The Pit Yesterday, 09:32 AM
Replies: 12,146
Views: 126,445
Posted By Cadj
The Pro Bowl is legitimately the worst thing that...

The Pro Bowl is legitimately the worst thing that happens every year in the world.
Forum: The Pit Yesterday, 04:10 AM
Replies: 23,036
Views: 259,447
Posted By Cadj
JCVD

JCVD
Forum: The Pit 01-24-2015, 01:51 PM
Replies: 23,036
Views: 259,447
Posted By Cadj
Yep. Not sure how wide the 3D was since the film...

Yep.

Not sure how wide the 3D was since the film wasn't exactly released wide.
Forum: The Pit 01-24-2015, 01:45 PM
Replies: 23,036
Views: 259,447
Posted By Cadj
Foreign language surely.

Foreign language surely.
Forum: The Pit 01-24-2015, 01:09 PM
Replies: 32,342
Views: 301,219
Posted By Cadj
I believe that's correct.

I believe that's correct.
Forum: The Pit 01-24-2015, 01:07 PM
Replies: 23,036
Views: 259,447
Posted By Cadj
For shame not adding that it was in 3D.

For shame not adding that it was in 3D.
Forum: The Pit 01-24-2015, 01:03 PM
Replies: 32,342
Views: 301,219
Posted By Cadj
Nah.

Nah.
Forum: The Pit 01-24-2015, 01:00 PM
Replies: 23,036
Views: 259,447
Posted By Cadj
It was 2014 in the US too.

It was 2014 in the US too.
Forum: The Pit 01-24-2015, 12:59 PM
Replies: 32,342
Views: 301,219
Posted By Cadj
Hyped for experts thinking todays events will...

Hyped for experts thinking todays events will lead to a Cambridge upset at Old Trafford only for Man Utd to win 6-1.
Forum: The Pit 01-24-2015, 12:57 PM
Replies: 23,036
Views: 259,447
Posted By Cadj
Snowpiercer was a 2014 film.

Snowpiercer was a 2014 film.
Forum: The Pit 01-24-2015, 12:55 PM
Replies: 32,342
Views: 301,219
Posted By Cadj
Disagree tbh. Sounds deserved though, Hearts not...

Disagree tbh.

Sounds deserved though, Hearts not up to it today and Falkirk took advantage.

Now go finish top 4 and embarrass Rangers in the playoffs :o
Forum: The Pit 01-24-2015, 12:51 PM
Replies: 32,342
Views: 301,219
Posted By Cadj
While losing is shite, we had to lose at some...

While losing is shite, we had to lose at some point this season and we're still 13 clear of Rangers (they have a game in hand but we also have 2 games to play against them this season).

So y'know....
Forum: The Pit 01-24-2015, 12:40 PM
Replies: 32,342
Views: 301,219
Posted By Cadj
Shall we be depressed about this together.

Shall we be depressed about this together.
Forum: The Pit 01-24-2015, 12:38 PM
Replies: 32,342
Views: 301,219
Posted By Cadj
3-2 Falkirk :haha: State of this team. Sack...

3-2 Falkirk :haha:

State of this team. Sack everyone.
Forum: The Pit 01-24-2015, 12:36 PM
Replies: 32,342
Views: 301,219
Posted By Cadj
Imagine letting Felipe Morais score.

Imagine letting Felipe Morais score.
Forum: The Pit 01-24-2015, 12:34 PM
Replies: 12,146
Views: 126,445
Posted By Cadj
Big fan of the Jets & Bills just flat out...

Big fan of the Jets & Bills just flat out swapping DL coaches.

Which I'm fine with, because as much as I wanted to keep Karl Dunbar, Pepper Johnson did a hell of a job in Buffalo this year.
Forum: The Pit 01-24-2015, 12:31 PM
Replies: 32,342
Views: 301,219
Posted By Cadj
Keatings makes it 2-2 at Tynecastle.

Keatings makes it 2-2 at Tynecastle.
Forum: The Pit 01-24-2015, 12:18 PM
Replies: 32,342
Views: 301,219
Posted By Cadj
58. Huge penalty shout as Sow goes down in the...

58. Huge penalty shout as Sow goes down in the box but the ref waves play on

smh at Falkirk paying the refs.

Granted we would have missed it regardless.
Forum: The Pit 01-24-2015, 12:11 PM
Replies: 32,342
Views: 301,219
Posted By Cadj
2-1 Falkirk. This will be our first defeat....

2-1 Falkirk.

This will be our first defeat. Guaranteed.

We've been playing not great for a while now so expected :o
Showing results 1 to 30 of 500

 
Forum Jump

All times are GMT -4. The time now is 05:02 AM.

Forum Archives / About / Terms of Use / Advertise / Contact / Ultimate-Guitar.Com © 2015
Powered by: vBulletin Version 3.0.9
Copyright ©2000 - 2015, Jelsoft Enterprises Ltd.