Go Back   UG Community @ Ultimate-Guitar.Com > Search Forums
User Name  
Password
Search:

Showing results 1 to 30 of 500
Search took 0.27 seconds.
Search: Posts Made By: ECistheBest
Forum: Guitar Gear & Accessories 08-15-2014, 09:28 PM
Replies: 38,796
Views: 338,370
Posted By ECistheBest
so, fantasy football?

so, fantasy football?
Forum: Guitar Gear & Accessories 08-09-2014, 09:08 PM
Replies: 38,796
Views: 338,370
Posted By ECistheBest
We doing fantasy football this year?

We doing fantasy football this year?
Forum: Guitar Gear & Accessories 06-07-2014, 04:17 PM
Replies: 7,867
Views: 102,881
Posted By ECistheBest
yay for finals! i got a few papers to write by...

yay for finals!

i got a few papers to write by this friday, and the commencement is saturday.


but i got no time for that, hockey game tonight!!!
Forum: Guitar Gear & Accessories 04-07-2014, 03:01 AM
Replies: 38,796
Views: 338,370
Posted By ECistheBest
FPGA sucks. Verilog is the worst. And Matt,...

FPGA sucks. Verilog is the worst. And Matt, you're stuck with programming forever in EE. True story.


I'm getting back to thinking about guitar pedals though. How does a wah with a RC rocker sound?...
Forum: Guitar Gear & Accessories 02-26-2014, 01:24 PM
Replies: 38,796
Views: 338,370
Posted By ECistheBest
And the ditto looper I'm a fan of, except for the...

And the ditto looper I'm a fan of, except for the button's thump and the stop/clear functions. One u gotta hold the button, and the other u gotta double tap. I forget which is which every time, and...
Forum: Guitar Gear & Accessories 02-26-2014, 01:06 PM
Replies: 38,796
Views: 338,370
Posted By ECistheBest
heyoooo ppl what up! whys the thread not so...

heyoooo ppl what up!


whys the thread not so sticky anymore?
Forum: Guitar Gear & Accessories 10-29-2013, 02:07 AM
Replies: 38,796
Views: 338,370
Posted By ECistheBest
why is tim talking about hockey? and the canucks?...

why is tim talking about hockey? and the canucks? please.


i'm taking boston! go koji!
Forum: Guitar Gear & Accessories 10-11-2013, 01:57 AM
Replies: 7,867
Views: 102,881
Posted By ECistheBest
lol how do i step on the switch haha

lol how do i step on the switch haha
Forum: Guitar Gear & Accessories 10-10-2013, 01:52 AM
Replies: 38,796
Views: 338,370
Posted By ECistheBest
that's my plan. so i guess i gotta take it. hey...

that's my plan. so i guess i gotta take it.


hey kyle, what other "certifications" are out there just to glorify my EE resume? just thought you might know of a few. :D
Forum: Guitar Gear & Accessories 10-09-2013, 05:42 PM
Replies: 38,796
Views: 338,370
Posted By ECistheBest
i have my FE (Fundamental of Engineering) exam...

i have my FE (Fundamental of Engineering) exam coming up on the 26th. 8 hours of testing. this certificate is the ticket to a job! so hopefully i dont mess up more than half the people there. :D
Forum: Guitar Gear & Accessories 10-08-2013, 01:38 AM
Replies: 38,796
Views: 338,370
Posted By ECistheBest
dodgers knock off the braves and to the NLCS!...

dodgers knock off the braves and to the NLCS! wooop!


sorry kyle but i had to mention it. :D
Forum: Guitar Gear & Accessories 10-05-2013, 04:07 PM
Replies: 7,867
Views: 102,881
Posted By ECistheBest
dude, love the black crowes. one of the first...

dude, love the black crowes. one of the first blues rock bands i got into! i love "she talks to angels"
Forum: Guitar Gear & Accessories 10-01-2013, 01:22 AM
Replies: 38,796
Views: 338,370
Posted By ECistheBest
not for a while. i'm not into any new guitars...

not for a while. i'm not into any new guitars these days. i like what i have and i've been investing on other things.
Forum: Guitar Gear & Accessories 10-01-2013, 12:26 AM
Replies: 38,796
Views: 338,370
Posted By ECistheBest
whats going on people? i just ended my stay at...

whats going on people?

i just ended my stay at LADWP, made around 10 grands this summer plus my job at the pool. busy summer is now over!

i've been getting crushed in fantasy football the past two...
Forum: Guitar Gear & Accessories 08-31-2013, 10:19 PM
Replies: 38,796
Views: 338,370
Posted By ECistheBest
candy apple red to white gradient with flowery...

candy apple red to white gradient with flowery decorations? its gonna catch on fire!



another note, draft day tomorrow!!!
Forum: Guitar Gear & Accessories 08-25-2013, 11:12 PM
Replies: 7,867
Views: 102,881
Posted By ECistheBest
im gonna get the new iphone! when it comes out in...

im gonna get the new iphone! when it comes out in sept. :o
Forum: Guitar Gear & Accessories 08-19-2013, 03:17 AM
Replies: 7,867
Views: 102,881
Posted By ECistheBest
lol me too. i bought a new jacket and now a...

lol me too. i bought a new jacket and now a watch, i want to buy an ipad and i'll get the new iphone in september.
Forum: Guitar Gear & Accessories 08-11-2013, 12:14 PM
Replies: 38,796
Views: 338,370
Posted By ECistheBest
i have fishman matrix infinity on mine....

i have fishman matrix infinity on mine. undersaddle and everything is hidden. :D
Forum: Guitar Gear & Accessories 08-11-2013, 01:54 AM
Replies: 7,867
Views: 102,881
Posted By ECistheBest
if you thought you listen to professors to learn...

if you thought you listen to professors to learn the material, you're mistaken.
Forum: Guitar Gear & Accessories 08-08-2013, 12:42 AM
Replies: 7,867
Views: 102,881
Posted By ECistheBest
is this a nice watch or am i seeing things? i...

is this a nice watch or am i seeing things? i wanna get it.
http://www.ebay.com/itm/151045495553
Forum: Guitar Gear & Accessories 08-06-2013, 01:48 AM
Replies: 7,867
Views: 102,881
Posted By ECistheBest
cuz of all the horny 13 year olds? or is she...

cuz of all the horny 13 year olds? or is she getting death threats now?
Forum: Guitar Gear & Accessories 08-06-2013, 01:18 AM
Replies: 7,867
Views: 102,881
Posted By ECistheBest
is that the slash model?

is that the slash model?
Forum: Guitar Gear & Accessories 08-06-2013, 01:12 AM
Replies: 7,867
Views: 102,881
Posted By ECistheBest
do...

do want

http://www.ebay.com/itm/390635416736?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1438.l2649
Forum: Guitar Gear & Accessories 08-05-2013, 12:09 AM
Replies: 38,796
Views: 338,370
Posted By ECistheBest
we need no strong contenders! give me a chance to...

we need no strong contenders! give me a chance to win! :haha
Forum: Gear Building & Customizing 08-04-2013, 11:09 AM
Replies: 64
Views: 1,417
Posted By ECistheBest
dude greg u better play fantasy football again...

dude greg u better play fantasy football again this year why arent u signed in!
Forum: Gear Building & Customizing 08-03-2013, 10:53 PM
Replies: 64
Views: 1,417
Posted By ECistheBest
hi it came out very nice ok. next time, i'd...

hi


it came out very nice ok.


next time, i'd go even crazier with the grain filler. now i know. but i like the grain a little too, especially ash grain. i do like rosewood grain too.
Forum: Guitar Gear & Accessories 08-03-2013, 10:50 PM
Replies: 38,796
Views: 338,370
Posted By ECistheBest
ive never stripped finishes before.

ive never stripped finishes before.
Forum: Guitar Gear & Accessories 08-03-2013, 10:27 PM
Replies: 38,796
Views: 338,370
Posted By ECistheBest
expensive cars? '64 DB5. thats all. :o

expensive cars?


'64 DB5. thats all. :o
Forum: Guitar Gear & Accessories 08-03-2013, 04:23 PM
Replies: 7,867
Views: 102,881
Posted By ECistheBest
i have two, but theres always reason for another.

i have two, but theres always reason for another.
Forum: Guitar Gear & Accessories 08-03-2013, 04:01 PM
Replies: 7,867
Views: 102,881
Posted By ECistheBest
i have a grey, black, now navy. :D

i have a grey, black, now navy. :D
Showing results 1 to 30 of 500

 
Forum Jump

All times are GMT -4. The time now is 12:27 PM.

Forum Archives / About / Terms of Use / Advertise / Contact / Ultimate-Guitar.Com © 2014
Powered by: vBulletin Version 3.0.9
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.