Go Back   UG Community @ Ultimate-Guitar.Com > Search Forums
User Name  
Password
Search:

Showing results 1 to 30 of 500
Search took 0.30 seconds.
Search: Posts Made By: Cal UK
Forum: The Pit 07-18-2015, 11:29 AM
Replies: 133
Views: 2,423
Posted By Cal UK
I'd never really thought of it like this before...

I'd never really thought of it like this before but now I've seen this thread I've realised I have mates (1x horse girl 1x car guy) that go out and it all makes sense :haha:
Forum: The Pit 07-15-2015, 01:08 PM
Replies: 119
Views: 1,699
Posted By Cal UK
TW: UK lagers Fosters out of a can/Carling on...

TW: UK lagers

Fosters out of a can/Carling on draft (draught?)
Forum: The Pit 07-13-2015, 07:41 AM
Replies: 875
Views: 26,621
Posted By Cal UK
Oh Lewis :haha:...

Oh Lewis :haha:

http://metro.co.uk/2015/07/12/lewis-hamilton-turned-away-from-wimbledon-2015-final-because-of-his-unacceptable-clothes-5292695/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter
Forum: The Pit 07-12-2015, 11:34 AM
Replies: 40
Views: 673
Posted By Cal UK
Just came in to be Very Original and recommend...

Just came in to be Very Original and recommend Beach House and Washed Out but it's been done.

Re what you were saying about shoegaze though, have you listened to Loveless by My Bloody Valentine?...
Forum: The Pit 07-04-2015, 08:01 AM
Replies: 875
Views: 26,621
Posted By Cal UK
That's nice but these were borderline...

That's nice but these were borderline Art

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/4f/Fernando_Alonso_2005_Britain.jpg
Forum: The Pit 06-21-2015, 04:18 PM
Replies: 875
Views: 26,621
Posted By Cal UK
Must make 2009 look like halcyon days!

Must make 2009 look like halcyon days!
Forum: The Pit 06-21-2015, 09:40 AM
Replies: 875
Views: 26,621
Posted By Cal UK
Yawn. (Great to see Raikkonen and Alonso OK,...

Yawn. (Great to see Raikkonen and Alonso OK, naturally.)
Forum: The Pit 06-20-2015, 05:24 PM
Replies: 875
Views: 26,621
Posted By Cal UK
Oh yeah, absolutely. It is astounding how a sport...

Oh yeah, absolutely. It is astounding how a sport with so much money involved can so consistently fail itself.
Forum: The Pit 06-20-2015, 01:16 PM
Replies: 875
Views: 26,621
Posted By Cal UK
Button's 25 place grid penalty :haha: I hope...

Button's 25 place grid penalty :haha:

I hope they make him start miles behind the grid.
Forum: The Pit 06-19-2015, 01:49 AM
Replies: 250
Views: 3,872
Posted By Cal UK
Sure seems like the guy's a racist....

Sure seems like the guy's a racist.

https://pbs.twimg.com/media/CHyqI4sUsAAp2Hw.png
Forum: The Pit 06-12-2015, 06:12 AM
Replies: 875
Views: 26,621
Posted By Cal UK
Which one was it, Mugello? Love that track. 230...

Which one was it, Mugello? Love that track. 230 on the straight :haha:
Forum: The Pit 06-12-2015, 03:47 AM
Replies: 875
Views: 26,621
Posted By Cal UK
^ Yes pal! Catalunya this weekend, aye? didn't...

^ Yes pal! Catalunya this weekend, aye? didn't see the last race though.

Le Mans this weekend, so an excuse to post this. braking <3

https://twitter.com/TobyMoody/status/609067069771014145
Forum: The Pit 06-08-2015, 02:24 PM
Replies: 47
Views: 1,352
Posted By Cal UK
I have a t shirt that says Stones Throw on...

I have a t shirt that says Stones Throw on *shrugs shoulders*

Stones Throw is probably the epitome of awkward 'hipster' white boys that like hip hop though :haha:

Who's arsed anyway?
Forum: The Pit 06-06-2015, 05:11 AM
Replies: 875
Views: 26,621
Posted By Cal UK
That's nuts.I raise you...

That's nuts.I raise you this.
http://33.media.tumblr.com/92ad8baff1863b2175188e3e098e0b77/tumblr_np3jy7ibhu1sncaa3o1_400.gif
Forum: The Pit 05-28-2015, 02:12 PM
Replies: 875
Views: 26,621
Posted By Cal UK
FOM Monaco race edit. You gotta watch this for...

FOM Monaco race edit. You gotta watch this for the radio messages.
http://www.formula1.com/content/fom-website/en/video/2015/5/Race_edit__Monaco_'15.html
Forum: The Pit 05-06-2015, 12:05 PM
Replies: 875
Views: 26,621
Posted By Cal UK
Happened with the cricket, it'll happen with F1...

Happened with the cricket, it'll happen with F1 too. If it's not on free to air telly how do you expect it to sit in the public consciousness?
Forum: Other 05-03-2015, 03:09 PM
Replies: 4,159
Views: 160,004
Posted By Cal UK
New Leftfield track is outrageous...

New Leftfield track is outrageous
https://www.youtube.com/watch?v=a4kwatovztI
Forum: The Pit 04-19-2015, 02:21 PM
Replies: 875
Views: 26,621
Posted By Cal UK
Enjoyed that race, glad to see Kimi take second....

Enjoyed that race, glad to see Kimi take second.

Moto GP starts at 8 btw guys if you wanna try for streams etc.
Forum: The Pit 04-19-2015, 12:24 PM
Replies: 875
Views: 26,621
Posted By Cal UK
http://imageshack.com/a/img912/5276/NP1Gjm.png ...

http://imageshack.com/a/img912/5276/NP1Gjm.png

:haha: :haha: :haha:

They don't dick about in Moto 3...
Forum: The Pit 04-18-2015, 04:46 AM
Replies: 875
Views: 26,621
Posted By Cal UK
Yeah that track day sounds ace. I did one the...

Yeah that track day sounds ace. I did one the other day; two laps in an Ariel Atom which was absolutely terrifying and great fun.

Have you guys seen Taki Inoue's twitter? He doesn't take himself...
Forum: The Pit 04-17-2015, 03:23 AM
Replies: 1,482
Views: 20,571
Posted By Cal UK
:cheers: (Ugh, that has Farage-y connotations...

:cheers:

(Ugh, that has Farage-y connotations now...)

We're a safe Labour seat but I'm a bit torn between them and the Greens. Probably go Labour tbh, Miliband's been pretty impressive lately,...
Forum: The Pit 04-14-2015, 01:39 PM
Replies: 875
Views: 26,621
Posted By Cal UK
Quite an interesting piece on James Allen's...

Quite an interesting piece on James Allen's blog
http://www.jamesallenonf1.com/2015/04/insight-why-vettel-and-ferrari-were-a-menace-to-rosberg-in-china-but-not-for-the-reason-he-thought/
Forum: The Pit 04-12-2015, 11:14 AM
Replies: 875
Views: 26,621
Posted By Cal UK
surely that's the game? drive in such a way that...

surely that's the game? drive in such a way that you win and your opponent has a tough time of it.
Forum: The Pit 04-09-2015, 12:23 PM
Replies: 875
Views: 26,621
Posted By Cal UK
^ eh?

^ eh?
Forum: The Pit 04-01-2015, 03:05 AM
Replies: 875
Views: 26,621
Posted By Cal UK
^ It's on a shortened circuit, not the full De La...

^ It's on a shortened circuit, not the full De La Sarthe (it's still boss though.) My fave MGP tracks are easily Mugellp and Motegi Twin Ring, both well worth a youtube for onboards!
Forum: The Pit 03-31-2015, 01:38 PM
Replies: 875
Views: 26,621
Posted By Cal UK
I've been watching Moto GP for about 3 years and...

I've been watching Moto GP for about 3 years and couldn't work out why the hell they did that line across the home straights, and now I know :haha:

(And yeah, they certainly don't have radios so...
Forum: The Pit 03-30-2015, 02:46 PM
Replies: 875
Views: 26,621
Posted By Cal UK
Moto GP Qatar Full...

Moto GP Qatar Full Race
http://www.dailymotion.com/video/x2l1zd6
Forum: The Pit 03-30-2015, 03:38 AM
Replies: 875
Views: 26,621
Posted By Cal UK
Just came in here to say this ^ Absolutely...

Just came in here to say this ^

Absolutely brilliant race, really recommend you guys try and get a highlights package/replay download from somewhere.

Good to see you, Don!
Forum: The Pit 03-28-2015, 06:39 AM
Replies: 875
Views: 26,621
Posted By Cal UK
love a bit of drama. class.

love a bit of drama. class.
Forum: The Pit 03-28-2015, 06:32 AM
Replies: 875
Views: 26,621
Posted By Cal UK
What was Rosberg doing, the gimp!?!

What was Rosberg doing, the gimp!?!
Showing results 1 to 30 of 500

 
Forum Jump

All times are GMT -4. The time now is 04:29 PM.

Forum Archives / About / TOS / Advertise with us / Customer Support / Ultimate-Guitar.Com © 2015
Powered by: vBulletin Version 3.0.9
Copyright ©2000 - 2015, Jelsoft Enterprises Ltd.