Go Back   UG Community @ Ultimate-Guitar.Com > Search Forums
User Name  
Password
Search:

Showing results 1 to 30 of 500
Search took 0.24 seconds.
Search: Posts Made By: davrockist
Forum: The Pit 10-04-2014, 06:35 PM
Replies: 11,332
Views: 111,288
Posted By davrockist
Yeah, I got skype! :) I'll PM you my name. I can...

Yeah, I got skype! :) I'll PM you my name. I can join, though I might have to leave early depending how long it goes on. I'm expecting a call later on, but I'm free at ze moment. :)
Forum: The Pit 10-04-2014, 06:16 PM
Replies: 11,332
Views: 111,288
Posted By davrockist
If you send me the link on Facebook next time...

If you send me the link on Facebook next time you're playing, I'll try join :D

Oh tinychat... :haha: Ye still use that at all?



I do computer science, linguistics and French.


Yeah, I know it's a...
Forum: The Pit 10-04-2014, 06:02 PM
Replies: 11,332
Views: 111,288
Posted By davrockist
Hey dude! :wavey: I have no idea either :haha:...

Hey dude! :wavey:

I have no idea either :haha: Probably over 2 years ago :p:

I've never played! Always wanted to though...
Forum: The Pit 10-04-2014, 06:01 PM
Replies: 11,332
Views: 111,288
Posted By davrockist
Hee hon hee hon. Leprechaun. They rhyme. This...

Hee hon hee hon. Leprechaun. They rhyme. This proves everything.
Forum: The Pit 10-04-2014, 05:56 PM
Replies: 11,332
Views: 111,288
Posted By davrockist
Hmmmmm... :p: I guess I'll take your words for...

Hmmmmm... :p:

I guess I'll take your words for it!



I, for my sins, am currently living in Toulouse, France. None of ye likely remember, but last time I poked my head in here, I was kind of long...
Forum: The Pit 10-04-2014, 05:41 PM
Replies: 11,332
Views: 111,288
Posted By davrockist
Hi guys! :wavey: :hug: Yeah, real life has been...

Hi guys! :wavey: :hug:


Yeah, real life has been happening on hardcore mode. :p: I think the last time I stuck my nose in the Pit, I hadn't even started my exams... :p:

So what's shaking in here...
Forum: The Pit 10-04-2014, 04:20 PM
Replies: 11,332
Views: 111,288
Posted By davrockist
Hello, old thread. Been a while.

Hello, old thread. Been a while.
Forum: The Pit 12-31-2013, 05:41 PM
Replies: 40,051
Views: 305,830
Posted By davrockist
Relaxing is always good in my book. :p: Been...

Relaxing is always good in my book. :p:

Been busy as usual, study and college work. Just about getting by. :)


Oh, and I miiiight be moving to the States in a couple years!
Forum: The Pit 12-31-2013, 05:28 PM
Replies: 40,051
Views: 305,830
Posted By davrockist
Nice to see ye again. :D How's it been going in...

Nice to see ye again. :D How's it been going in ponyland?
Forum: The Pit 12-31-2013, 05:19 PM
Replies: 40,051
Views: 305,830
Posted By davrockist
Not entirely :hug: Howdy y'all. :wavey:

Not entirely :hug:

Howdy y'all. :wavey:
Forum: The Pit 12-31-2013, 10:02 AM
Replies: 40,051
Views: 305,830
Posted By davrockist
I'm liking it! A lot more than S3 actually... :p:...

I'm liking it! A lot more than S3 actually... :p: It's got the feel of the originals, with a slightly deeper storyline and the shoutouts to the community have been fairly tasteful so far, imo :)
Forum: The Pit 12-31-2013, 09:46 AM
Replies: 40,051
Views: 305,830
Posted By davrockist
The first one lasted so long in comparison to all...

The first one lasted so long in comparison to all the others :p:

:hug: Not too bad, just busy busy busy. I have exams in a week and assignments to do as well. Also, long-distance relationships are...
Forum: The Pit 12-31-2013, 09:42 AM
Replies: 40,051
Views: 305,830
Posted By davrockist
Hullo ponyfolk. :wavey: New thread since I was...

Hullo ponyfolk. :wavey: New thread since I was last here I see! :D
Forum: The Pit 12-09-2013, 10:36 PM
Replies: 40,000
Views: 288,080
Posted By davrockist
Glad to hear it's good :D I haven't watched EqG...

Glad to hear it's good :D

I haven't watched EqG either :p: Probably won't.

Anyway, bed time for moi. I've an exam in a day or two, and gf's parents to meet after that :S Gonna need all the rest I...
Forum: The Pit 12-09-2013, 10:28 PM
Replies: 40,000
Views: 288,080
Posted By davrockist
I haven't been keeping up with ponies for a while...

I haven't been keeping up with ponies for a while now. I'm gonna binge-watch season 4 once I get my christmas break though :)
Forum: The Pit 12-09-2013, 09:55 PM
Replies: 40,000
Views: 288,080
Posted By davrockist
Yup :wavey: I popped into TC last night, just...

Yup :wavey: I popped into TC last night, just making my once a season check-in on the thread :p:
Forum: The Pit 12-09-2013, 09:49 PM
Replies: 40,000
Views: 288,080
Posted By davrockist
Sup ponyfolk.

Sup ponyfolk.
Forum: The Pit 09-29-2013, 03:32 PM
Replies: 40,000
Views: 288,080
Posted By davrockist
Give this...

Give this (http://www.youtube.com/watch?v=6VAkOhXIsI0) a go, took me about a week and a bit to learn, but it's beautiful :)



I'll do my best, but I'm in college from 9am most days and often not...
Forum: The Pit 09-29-2013, 02:57 PM
Replies: 40,000
Views: 288,080
Posted By davrockist
I assume it's already been discussed to death in...

I assume it's already been discussed to death in here, but have we got any info on it other than the date?



Hola! :hug:
It really has. I say every time I come along that I'll try to post more, but...
Forum: The Pit 09-29-2013, 02:35 PM
Replies: 40,000
Views: 288,080
Posted By davrockist
Great to see you too man :hug: I miss ye all when...

Great to see you too man :hug: I miss ye all when I'm not posting. It just has a tendency to get hectic and I lose track of conversations pretty quick. :/



Incredibly busy.
Between college work,...
Forum: The Pit 09-29-2013, 02:18 PM
Replies: 40,000
Views: 288,080
Posted By davrockist
Hullo :wavey: Thought I'd pop in for my now...

Hullo :wavey:

Thought I'd pop in for my now seemingly-seasonal foray into the Pit. I see I've missed 20000 posts into a new thread :haha:
I like how I'm still in the notable users section :p:

How's...
Forum: The Pit 07-06-2013, 06:48 AM
Replies: 40,089
Views: 296,872
Posted By davrockist
Ah ban threads... back in the day.

Ah ban threads... back in the day.
Forum: The Pit 07-04-2013, 08:47 PM
Replies: 40,089
Views: 296,872
Posted By davrockist
You must've been taking a catnap. I'll see...

You must've been taking a catnap.



I'll see myself out.

Edit cuz ninjerd
Forum: The Pit 07-04-2013, 08:43 PM
Replies: 40,089
Views: 296,872
Posted By davrockist
...

http://images3.wikia.nocookie.net/__cb20120218221027/mlp/images/5/5b/FANMADE_Mlp_cats.jpg
Forum: The Pit 07-04-2013, 05:05 PM
Replies: 40,089
Views: 296,872
Posted By davrockist
^^ Sounds reasonable

^^ Sounds reasonable
Forum: The Pit 07-04-2013, 05:02 PM
Replies: 40,089
Views: 296,872
Posted By davrockist
Seems legit :p: Evening...

Seems legit :p:


Evening folks.

http://www.dumpaday.com/wp-content/uploads/2012/08/merica-funny-pictures.jpg
Forum: The Pit 07-04-2013, 09:11 AM
Replies: 40,089
Views: 296,872
Posted By davrockist
It was myself, a friend, and her boyfriend at her...

It was myself, a friend, and her boyfriend at her house. We ended up playing strip darts (a bad idea to begin with) and the phrase three way was getting thrown around a lot, but then she effectively...
Forum: The Pit 07-04-2013, 09:04 AM
Replies: 40,089
Views: 296,872
Posted By davrockist
Very nearly had a threesome that I would almost...

Very nearly had a threesome that I would almost definitely regretted last night because of rum/coke
Forum: The Pit 07-04-2013, 08:58 AM
Replies: 40,089
Views: 296,872
Posted By davrockist
Near enough :p: Been ridiculously busy with all...

Near enough :p: Been ridiculously busy with all sorts of stuff. I made a post about it yesterday.

On a side-note, nice to see you again :hug:

On another side-note, I have discovered that rum makes...
Forum: Modern Rock 07-04-2013, 08:53 AM
Replies: 249
Views: 11,988
Posted By davrockist
Anyone listened to the B-sides off Opposites?...

Anyone listened to the B-sides off Opposites? Thundermonster has been on repeat for the last day or two.
Showing results 1 to 30 of 500

 
Forum Jump

All times are GMT -4. The time now is 09:20 PM.

Forum Archives / About / Terms of Use / Advertise / Contact / Ultimate-Guitar.Com © 2014
Powered by: vBulletin Version 3.0.9
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.