Go Back   UG Community @ Ultimate-Guitar.Com > Search Forums
User Name  
Password
Search:

Showing results 1 to 30 of 500
Search took 0.53 seconds.
Search: Posts Made By: perry589
Forum: The Pit 02-06-2014, 10:06 AM
Replies: 2,948
Views: 52,467
Posted By perry589
Nice edit Blayney. That's some awesome rallying.

Nice edit Blayney. That's some awesome rallying.
Forum: The Pit 02-05-2014, 11:07 AM
Replies: 2,948
Views: 52,467
Posted By perry589
Terrible news that Russian Time, GP2 and GP3...

Terrible news that Russian Time, GP2 and GP3 team, principal Igor Maezpa has died.

http://www.crash.net/gp2/news/200064/1/russian-time-team-principal-mazepa-dies.html
Forum: The Pit 02-04-2014, 04:43 PM
Replies: 2,948
Views: 52,467
Posted By perry589
Now that's sleek. One of the better helmets on...

Now that's sleek. One of the better helmets on the grid.
Forum: The Pit 02-04-2014, 11:19 AM
Replies: 2,948
Views: 52,467
Posted By perry589
And Rally Sweden starts tomorrow. Looks like some...

And Rally Sweden starts tomorrow. Looks like some snow needs to fall or it could become a gravel with a side of snow rally.

Can't wait to see what Robby K and Meeke can do.
Forum: The Pit 01-31-2014, 09:33 AM
Replies: 2,948
Views: 52,467
Posted By perry589
Red Bull have buggered off home early from...

Red Bull have buggered off home early from Jerez.

http://www.autosport.com/news/report.php/id/112375
Forum: The Pit 01-28-2014, 05:06 PM
Replies: 2,948
Views: 52,467
Posted By perry589
It's a safety light. Green means it's ok to touch...

It's a safety light. Green means it's ok to touch the car, red means it's not.

https://www.youtube.com/watch?v=Jycdj9jRlcI

And yeah, good to see some different solutions to the nose pieces. Adds...
Forum: The Pit 01-28-2014, 04:02 AM
Replies: 2,948
Views: 52,467
Posted By perry589
The Force India has a poker rivalling Toro...

The Force India has a poker rivalling Toro Rosso.

https://twitter.com/alanbaldwinf1/status/428072384017362944/photo/1
Forum: The Pit 01-27-2014, 01:16 PM
Replies: 2,948
Views: 52,467
Posted By perry589
It's a very happy boy. If i was the Lotus, i...

It's a very happy boy. If i was the Lotus, i would try and stay away from that.
Forum: The Pit 01-23-2014, 11:23 PM
Replies: 2,948
Views: 52,467
Posted By perry589
Other series, like Indycar, cope just fine with...

Other series, like Indycar, cope just fine with no tyre warmers. It's a long overdue change that should hopefully get forced through this time around.
Forum: The Pit 01-23-2014, 03:28 AM
Replies: 2,948
Views: 52,467
Posted By perry589
Yeah but strangely not looking forward to it as...

Yeah but strangely not looking forward to it as much as i previously have. Think i'm just more curious about how this new cheese ham toastie called the USC will go. Hopefully, it runs smoothly...
Forum: The Pit 02-26-2013, 04:40 PM
Replies: 4,915
Views: 84,372
Posted By perry589
More like Renault were silly and thought the...

More like Renault were silly and thought the engine mapping directive from last year wasn't in effect this year or something.
Forum: The Pit 12-30-2012, 09:55 PM
Replies: 29,688
Views: 271,549
Posted By perry589
Great Romo performance so far.

Great Romo performance so far.
Forum: The Pit 12-30-2012, 09:49 PM
Replies: 8,582
Views: 118,974
Posted By perry589
Yep. The imaginary money went to my head. aka i...

Yep. The imaginary money went to my head.

aka i just stopped posting much in the second half of the season.
Forum: The Pit 12-30-2012, 08:10 PM
Replies: 8,582
Views: 118,974
Posted By perry589
Damn, i'm a right Perez in the posting standings.

Damn, i'm a right Perez in the posting standings.
Forum: The Pit 12-30-2012, 05:12 PM
Replies: 8,582
Views: 118,974
Posted By perry589
They don't make onboard cameras like they used to.

They don't make onboard cameras like they used to.
Forum: The Pit 12-27-2012, 12:28 AM
Replies: 8,582
Views: 118,974
Posted By perry589
Reported as BMW, who have a couple extra seats...

Reported as BMW, who have a couple extra seats next year.

Would like to see Wickens in F1 but he would need to find two nickels to rub together first and then a few million.


IIRC, he was saying...
Forum: The Pit 12-13-2012, 06:18 PM
Replies: 29,688
Views: 271,549
Posted By perry589
I now have a negative IQ after reading that. What...

I now have a negative IQ after reading that. What a moron.
Forum: The Pit 12-13-2012, 11:21 AM
Replies: 8,582
Views: 118,974
Posted By perry589
So did i but someone had to pay the price for...

So did i but someone had to pay the price for Mercedes three years of nothing (apart from China). For some reason they just can't develop a car.
Forum: The Pit 12-10-2012, 07:03 PM
Replies: 8,582
Views: 118,974
Posted By perry589
Yep. http://www.youtube.com/watch?v=QzyNJWXwBlI

Yep. http://www.youtube.com/watch?v=QzyNJWXwBlI
Forum: The Pit 12-10-2012, 06:56 PM
Replies: 8,582
Views: 118,974
Posted By perry589
I'm ElusiveKev on xbox. I like Hockenheim but...

I'm ElusiveKev on xbox. I like Hockenheim but Silverstone seems to be turning into my best track again like in '11. I'm not a big fan of it but i seem to be fast and mostly consistent round it.
Forum: The Pit 12-05-2012, 07:05 PM
Replies: 8,582
Views: 118,974
Posted By perry589
Wouldn't mind seeing modern F1 around the A1...

Wouldn't mind seeing modern F1 around the A1 Ring. Always loved seeing the cars tackle it especially that hairpin at the top of the hill.
Forum: The Pit 12-03-2012, 11:39 AM
Replies: 29,688
Views: 271,549
Posted By perry589
Nah, he got 21 passing TDs. He broke the most...

Nah, he got 21 passing TDs. He broke the most rushing TDs by a QB. 16 or something.
Forum: The Pit 12-02-2012, 10:38 AM
Replies: 29,688
Views: 271,549
Posted By perry589
Well, three of us do. :cool:

Well, three of us do. :cool:
Forum: The Pit 12-01-2012, 10:29 PM
Replies: 8,582
Views: 118,974
Posted By perry589
Must be a Canadian thing. :p: :haha: Yeah,...

Must be a Canadian thing. :p:


:haha: Yeah, that was a bit annoying.
Forum: The Pit 12-01-2012, 02:39 PM
Replies: 8,582
Views: 118,974
Posted By perry589
Andrea Moda and Life GP were pointless. HRT were...

Andrea Moda and Life GP were pointless. HRT were serious and fought with those around them. I thought they did a great job with little budget. It just looks like the owners were too ambitious with...
Forum: The Pit 11-27-2012, 10:15 PM
Replies: 29,688
Views: 271,549
Posted By perry589
No, i think the NFL has and is for many years now...

No, i think the NFL has and is for many years now and will until it ends.


Yeah definitely. I would say they toss a coin for the win, but then the potential for injury from that is astronomical.
Forum: The Pit 11-27-2012, 08:51 PM
Replies: 29,688
Views: 271,549
Posted By perry589
Nah, in fifty years, Overlord Goodell will have...

Nah, in fifty years, Overlord Goodell will have force fields around players and, if you touch another player, you get fined $100,000 and banned for 5 games.
Forum: The Pit 11-27-2012, 08:47 PM
Replies: 8,582
Views: 118,974
Posted By perry589
Yeah, wish DC would show himself more out of the...

Yeah, wish DC would show himself more out of the commentary box. He seems to come up with one or two great comments per race when he's in the box. Maybe a setup like in America with a lead...
Forum: The Pit 11-27-2012, 07:36 PM
Replies: 8,582
Views: 118,974
Posted By perry589
:haha Love that picture. I like EJ. He's the...

:haha Love that picture. I like EJ. He's the marmite inbetween the white bread of Jake and DC. I think it's sometimes hard to remember to take some of the things he says with a pinch of salt because...
Forum: The Pit 11-27-2012, 07:02 PM
Replies: 8,582
Views: 118,974
Posted By perry589
I've forgotten about the Olympics as well. That's...

I've forgotten about the Olympics as well. That's like the only thing i remember from it. :haha

Yeah same. Maybe EJ could step up although that will probably be like when Brundle hosted that one...
Showing results 1 to 30 of 500

 
Forum Jump

All times are GMT -4. The time now is 08:24 AM.

Forum Archives / About / Terms of Use / Advertise / Contact / Ultimate-Guitar.Com © 2014
Powered by: vBulletin Version 3.0.9
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.