Go Back   UG Community @ Ultimate-Guitar.Com > Search Forums
User Name  
Password
Search:

Showing results 1 to 30 of 500
Search took 0.35 seconds.
Search: Posts Made By: Rockford_rocks
Forum: The Pit 07-31-2015, 07:38 PM
Replies: 2,060
Views: 33,842
Posted By Rockford_rocks
Better buff Greninja boys

Better buff Greninja boys
Forum: The Pit 07-28-2015, 11:49 PM
Replies: 2,060
Views: 33,842
Posted By Rockford_rocks
Always play friendlies to warm up I can't tell...

Always play friendlies to warm up

I can't tell you how many times I lose R1 because I show up kinda late and don't get to play any
Forum: The Pit 07-22-2015, 02:11 PM
Replies: 2,060
Views: 33,842
Posted By Rockford_rocks
I'm getting a new controller cuz mine's kinda...

I'm getting a new controller cuz mine's kinda jank but when I do I'm usually down to play a little

I'm trying to level up to being a threat level, which in MI is a big deal. Not so much here, I'm a...
Forum: The Pit 07-20-2015, 06:19 PM
Replies: 2,060
Views: 33,842
Posted By Rockford_rocks
Yeaaaaaaah don't do that lol

Yeaaaaaaah don't do that lol
Forum: The Pit 07-20-2015, 02:59 PM
Replies: 2,037
Views: 129,487
Posted By Rockford_rocks
Sry for double but I like this one...

Sry for double but I like this one better

https://www.youtube.com/watch?v=MLZ-qRmOgyU
Forum: The Pit 07-20-2015, 02:52 PM
Replies: 2,060
Views: 33,842
Posted By Rockford_rocks
The good players will keep being good, but then...

The good players will keep being good, but then CaptAwesome makes top 32 by picking custom Villager and cheesing people out on the ledge

I'm wholly against customs, I think it takes a lot of the...
Forum: The Pit 07-20-2015, 02:19 AM
Replies: 2,060
Views: 33,842
Posted By Rockford_rocks
Not to interrupt melee time but how does everyone...

Not to interrupt melee time but how does everyone feel about customs? I've been talking back and forth with many people on the subject and getting different opinions. It's a debate I've been enjoying...
Forum: The Pit 07-17-2015, 02:57 PM
Replies: 2,060
Views: 33,842
Posted By Rockford_rocks
It has, I've been watching this...

It has, I've been watching this afternoon

Highlight so far has been Hbox getting bodied for trying to win on jank :heart: thanks MVD
Forum: The Pit 07-17-2015, 02:13 AM
Replies: 2,037
Views: 129,487
Posted By Rockford_rocks
Gentlemen of the cringe thread I give you...

Gentlemen of the cringe thread

I give you DarkSydePhil. If this doesn't give you a good sense, check out more on youtube and pop some popcorn. It's the kind of trainwreck you can't stop...
Forum: The Pit 07-16-2015, 04:55 PM
Replies: 2,060
Views: 33,842
Posted By Rockford_rocks
Nope, wasn't him. And yes, you do need to play...

Nope, wasn't him.

And yes, you do need to play more grounded. If you approach with aerials your spacing needs to be on point or you're going to get bodied
Forum: The Pit 07-15-2015, 03:59 PM
Replies: 2,060
Views: 33,842
Posted By Rockford_rocks
Xanadu is pretty hard Go if it's close but I...

Xanadu is pretty hard

Go if it's close but I wouldn't drive forever to it if I was out of practice

Up to you tho
Forum: The Pit 07-15-2015, 03:29 PM
Replies: 2,060
Views: 33,842
Posted By Rockford_rocks
...

https://www.facebook.com/brianshayler/videos/10204348891977846/
Forum: The Pit 07-15-2015, 12:28 PM
Replies: 2,060
Views: 33,842
Posted By Rockford_rocks
I've never really talked to Ryuga, he almost...

I've never really talked to Ryuga, he almost never goes to tournaments. He's got to have like the best Ike in the country though lol

I don't think they were anyone special, the Fox said it was his...
Forum: The Pit 07-15-2015, 12:14 AM
Replies: 2,060
Views: 33,842
Posted By Rockford_rocks
Went to a Chicago weekly tonight, got 7th and...

Went to a Chicago weekly tonight, got 7th and honestly could've gotten higher

I didn't do any warmup friendlies at all, something that's absolutely necessary for Greninja's movement and punishes....
Forum: The Pit 07-13-2015, 11:49 PM
Replies: 361
Views: 6,480
Posted By Rockford_rocks
lol @ ROR

lol @ ROR
Forum: The Pit 07-12-2015, 09:27 PM
Replies: 361
Views: 6,480
Posted By Rockford_rocks
But if you're gonna trade for some small time...

But if you're gonna trade for some small time goon why not get the best one on that team is what I'm worried about

The value over Sharp was way less than what was initially asked for. At that point...
Forum: The Pit 07-12-2015, 04:08 PM
Replies: 361
Views: 6,480
Posted By Rockford_rocks
Who is actually doom and gloom over this trade...

Who is actually doom and gloom over this trade for Dallas

Sharp will help them make the playoffs, Johns will probably be a 2nd-3rd pairing solid dman next season or the following season, while they...
Forum: The Pit 07-11-2015, 03:12 AM
Replies: 361
Views: 6,480
Posted By Rockford_rocks
Oh YEAH SURE BOWMAN JUST TOSS IN JOHNS, NOT LIKE...

Oh YEAH SURE BOWMAN JUST TOSS IN JOHNS, NOT LIKE HE WAS GONNA MAKE THE TEAM

God dammit this team is not gonna make the playoffs
Forum: The Pit 07-11-2015, 03:08 AM
Replies: 361
Views: 6,480
Posted By Rockford_rocks
So let me get this straight They traded sharp...

So let me get this straight

They traded sharp within the division to a team they'll probably be fighting for a playoff spot with, for an ok Oduya replacement and the lowest of low goons in this...
Forum: The Pit 07-09-2015, 12:54 AM
Replies: 2,060
Views: 33,842
Posted By Rockford_rocks
I am not. I'm in MI for the weekend. I am going...

I am not. I'm in MI for the weekend. I am going to a weekly here though.
Forum: The Pit 07-02-2015, 02:20 PM
Replies: 361
Views: 6,480
Posted By Rockford_rocks
yeahh about that

yeahh about that
Forum: The Pit 07-01-2015, 04:39 PM
Replies: 361
Views: 6,480
Posted By Rockford_rocks
Richards played pretty well here, if he signs for...

Richards played pretty well here, if he signs for a year at a reasonable hit that's a good signing for DET
Forum: The Pit 07-01-2015, 02:39 PM
Replies: 361
Views: 6,480
Posted By Rockford_rocks
All of a sudden the Hawks are the most European...

All of a sudden the Hawks are the most European team in the league

But I mean Toews still has Canada dripping from every pore so at least they have that going for them
Forum: The Pit 07-01-2015, 01:59 PM
Replies: 361
Views: 6,480
Posted By Rockford_rocks
Frolik is a master of all the things modern day...

Frolik is a master of all the things modern day nhl analysts cream themselves over

PK, defensive play, boards/corners, possession, good skater

He's probably one of the best role players in the...
Forum: The Pit 07-01-2015, 01:49 PM
Replies: 361
Views: 6,480
Posted By Rockford_rocks
Alright nah Shanahan ****ed that up

Alright nah Shanahan ****ed that up
Forum: The Pit 07-01-2015, 01:02 PM
Replies: 361
Views: 6,480
Posted By Rockford_rocks
Kapanen is a really good pickup The rest is...

Kapanen is a really good pickup

The rest is kinda bleh
Forum: The Pit 07-01-2015, 12:57 PM
Replies: 361
Views: 6,480
Posted By Rockford_rocks
Goodbye sweet Phil :')

Goodbye sweet Phil :')
Forum: The Pit 07-01-2015, 12:29 PM
Replies: 361
Views: 6,480
Posted By Rockford_rocks
He is. He's basically Sharp 2 from the video I've...

He is. He's basically Sharp 2 from the video I've seen, but a little better at working the boards

Wouldn't be surprised to see Stan pick up a LW on the market today though and then ship Sharp out
Forum: The Pit 07-01-2015, 03:22 AM
Replies: 361
Views: 6,480
Posted By Rockford_rocks
Nah, I'm glad it was a trade. It keeps the team...

Nah, I'm glad it was a trade. It keeps the team competitive now, and the picks wouldn't have been anything special as Columbus is a playoff team and a decent one when healthy

Now that I've calmed...
Forum: The Pit 07-01-2015, 12:26 AM
Replies: 361
Views: 6,480
Posted By Rockford_rocks
I'm still almost as upset

I'm still almost as upset
Showing results 1 to 30 of 500

 
Forum Jump

All times are GMT -4. The time now is 11:16 AM.

Forum Archives / About / TOS / Advertise with us / Customer Support / Ultimate-Guitar.Com © 2015
Powered by: vBulletin Version 3.0.9
Copyright ©2000 - 2015, Jelsoft Enterprises Ltd.