Go Back   UG Community @ Ultimate-Guitar.Com > Search Forums
User Name  
Password
Search:

Showing results 1 to 30 of 500
Search took 0.82 seconds.
Search: Posts Made By: midi pure
Forum: The Pit 04-14-2014, 07:34 AM
Replies: 1,946
Views: 33,255
Posted By midi pure
lol i doubt ferrari will go with Whitmarsh. most...

lol i doubt ferrari will go with Whitmarsh. most likely they will beg to Ross Brawn to come back.

not too surprised that Domenicali quit. when i first read it I was like "wtf?!" but then I realised...
Forum: The Pit 03-16-2014, 10:11 PM
Replies: 1,946
Views: 33,255
Posted By midi pure
great race! very impressed by the new guys! feel...

great race! very impressed by the new guys! feel bad for ricciardo though..

still not used to the sound of the engines yet... far too quiet :/
Forum: The Pit 03-06-2014, 10:30 AM
Replies: 1,946
Views: 33,255
Posted By midi pure
#massawillbattereveryone i kinda agree, too much...

#massawillbattereveryone

i kinda agree, too much white... the stripes should be more prominent/ pronounced. maybe go down the sidepods would have made it better..
Forum: The Pit 03-06-2014, 08:41 AM
Replies: 1,946
Views: 33,255
Posted By midi pure
how about...

how about now?

http://f1.imgci.com/PICTURES/CMS/23400/23453.3.jpg
Forum: The Pit 01-27-2014, 01:35 PM
Replies: 1,946
Views: 33,255
Posted By midi pure
hi all! i'm finally back in this years'...

hi all! i'm finally back in this years' thread!

and oh boy do the cars look fugly this year :puke:

prediction: vettel and RB for for both titles #imaginative
Forum: The Pit 12-25-2013, 08:53 PM
Replies: 4,915
Views: 83,706
Posted By midi pure
merry x-mas and happy new year folks! so im off...

merry x-mas and happy new year folks! so im off on holiday and will see you guys late january.

also got all the f1 questions correct 20/20 (100.00%) because google

didnt bother with the non-f1...
Forum: The Pit 12-25-2013, 08:46 PM
Replies: 47
Views: 1,004
Posted By midi pure
laptop gaming is kinda crappy. you need a gaming...

laptop gaming is kinda crappy. you need a gaming laptop/ decent mobile graphics card if you really want to play new games at decent frames/ resolution.

stick with the old school stuff for games

i...
Forum: The Pit 12-18-2013, 10:47 AM
Replies: 4,915
Views: 83,706
Posted By midi pure
they need to make this a reality!

they need to make this a reality!
Forum: The Pit 12-16-2013, 08:49 PM
Replies: 4,915
Views: 83,706
Posted By midi pure
i find endurance racing too long and therefore...

i find endurance racing too long and therefore boring. I'd probably just watch highlights.

heck even some f1 races are boring.

#getsboredquickly

wouldnt be surprised if ferrari were too scared...
Forum: The Pit 12-16-2013, 12:10 PM
Replies: 4,915
Views: 83,706
Posted By midi pure
omg ferrari may return to LMP1 i hope it true!...

omg ferrari may return to LMP1

i hope it true! porsche joins next year and im getting bored about hearing audi winning every time

i dont really follow any motorsport apart from F1masterrace but...
Forum: The Pit 12-13-2013, 08:16 PM
Replies: 4,915
Views: 83,706
Posted By midi pure
lol Bo77as - looks quite 1337! and that nose...

lol Bo77as - looks quite 1337!

and that nose :puke:
i guess ill get used to it though :shrug: i hated how the cars looked when the rules changed in '09 but i got used to them over time.

still...
Forum: The Pit 12-13-2013, 12:23 PM
Replies: 4,915
Views: 83,706
Posted By midi pure
looks like sutil is at sauber now. should be good...

looks like sutil is at sauber now. should be good i guess. he seems like a decent driver.

i wonder who the 2nd seat goes to?
Forum: The Pit 12-12-2013, 11:33 AM
Replies: 4,915
Views: 83,706
Posted By midi pure
good lineup at force india. God I hope they give...

good lineup at force india. God I hope they give the drivers a good car! I wanna see some 4th places with the cheeky podium now and then!
Forum: The Pit 12-11-2013, 02:18 PM
Replies: 4,915
Views: 83,706
Posted By midi pure
Talking huehuehuehue #3 on that list is hilarious! soo...

huehuehuehue

#3 on that list is hilarious! soo true a few years back but now the drivers seem not to say "for sure" too much..

also potential title for next years thread:

[OFFICIAL] Formula 1...
Forum: The Pit 12-10-2013, 01:59 PM
Replies: 4,915
Views: 83,706
Posted By midi pure
oh and the next years f1 thread title better have...

oh and the next years f1 thread title better have something that becomes true, like this years' and last years'

no pressure on thread starter then :p:
Forum: The Pit 12-10-2013, 01:58 PM
Replies: 4,915
Views: 83,706
Posted By midi pure
double points in the last race? best idea evar!...

double points in the last race? best idea evar! :haha:

lol na jk its lame.
Forum: The Pit 12-03-2013, 08:09 PM
Replies: 44
Views: 847
Posted By midi pure
the other guys. was a pretty good modern version...

the other guys. was a pretty good modern version of an old school genre!
Forum: The Pit 12-03-2013, 08:05 PM
Replies: 4,915
Views: 83,706
Posted By midi pure
lol alienware.. it will be waay overpriced then...

lol alienware.. it will be waay overpriced then lol!

and yh i hope perez goes to FI too, but then i hope FI give a decent car for the hulk and perez, so they can put it in a good spot. maybe...
Forum: The Pit 12-03-2013, 11:20 AM
Replies: 4,915
Views: 83,706
Posted By midi pure
looking for a job after completing my masters....

looking for a job after completing my masters.

on other news: Hulk to Force India. source (http://www.espn.co.uk/forceindia/motorsport/story/138425.html?CMP=chrome). i was hoping he would end up in...
Forum: The Pit 11-26-2013, 12:54 PM
Replies: 4,915
Views: 83,706
Posted By midi pure
lol no probs. i have always wanted to be more...

lol no probs. i have always wanted to be more active but am usually too busy :( i guess its the first person get it for next year! as long as they put "the official" in the thread title :P

and good...
Forum: The Pit 11-25-2013, 12:55 PM
Replies: 4,915
Views: 83,706
Posted By midi pure
decent if not a bit predictable season overall....

decent if not a bit predictable season overall.

will miss Mark, massa+smedly combo and the v8s. (though i still miss the v10s!)

roll on 2014! (please let the wdc be close!)
Forum: The Pit 11-21-2013, 02:11 PM
Replies: 4,915
Views: 83,706
Posted By midi pure
link...

link (http://www.auto-motor-und-sport.de/video/f1-technik-reglement-2014-im-video-7913407.html) to website/ video that shows differences between 2013 and 2014 cars. i notice that the nose does not...
Forum: The Pit 11-15-2013, 10:21 PM
Replies: 4,915
Views: 83,706
Posted By midi pure
this is the greatest sponser video (f1 related)...

this is the greatest sponser video (f1 related) ever.

crashdonaldo plz dun go to lotus. :3 kthxbai :peace:

i think McL dun goofed. should have stuck with perez for at least 1 more year. feel...
Forum: The Pit 11-14-2013, 08:44 PM
Replies: 10
Views: 304
Posted By midi pure
post of the year. for sure.

post of the year. for sure.
Forum: The Pit 11-13-2013, 02:41 PM
Replies: 4,915
Views: 83,706
Posted By midi pure
bye bye perez sauce...

bye bye perez

sauce (http://www.espn.co.uk/mclaren/motorsport/story/134827.html?CMP=chrome)

hopefully he finds a seat next year. the guy has pace but i felt he was rushed into a big team..
Forum: The Pit 11-12-2013, 02:19 PM
Replies: 11,014
Views: 123,409
Posted By midi pure
so BF4 for PS3, worth it? I cant afford next...

so BF4 for PS3, worth it?

I cant afford next gen or PC so was thinking of picking BF4 for PS3 but I'm worried that there will be hardly any current gen servers/ players when next gen are released.
Forum: The Pit 11-12-2013, 02:15 PM
Replies: 4,915
Views: 83,706
Posted By midi pure
dear God, that is hideous! I hope there are...

dear God, that is hideous! I hope there are vanity plates to cover that up.
Forum: The Pit 10-30-2013, 02:55 PM
Replies: 4,915
Views: 83,706
Posted By midi pure
must be mark webber driving, there was a problem...

must be mark webber driving, there was a problem with the front left not wanting to go on! poor mark and his bad luck! :p:
Forum: The Pit 10-27-2013, 09:24 PM
Replies: 4,915
Views: 83,706
Posted By midi pure
looks like we cant him "crashjean"...

looks like we cant him "crashjean" anymore. :(

great drive by him!

'gratz to seb and red bull

shame (again) about webber and his luck..
Forum: The Pit 09-27-2013, 12:01 PM
Replies: 4,915
Views: 83,706
Posted By midi pure
so pirelli are staying in f1 next year sauce...

so pirelli are staying in f1 next year

sauce (http://www.espn.co.uk/f1/motorsport/story/127037.html?CMP=chrome)

hopefully next year the tyres won't be so controversial as this year...
Showing results 1 to 30 of 500

 
Forum Jump

All times are GMT -4. The time now is 11:28 AM.

Forum Archives / About / Terms of Use / Advertise / Contact / Ultimate-Guitar.Com © 2014
Powered by: vBulletin Version 3.0.9
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.