Go Back   UG Community @ Ultimate-Guitar.Com > Search Forums
User Name  
Password
Search:

Showing results 1 to 30 of 500
Search took 0.35 seconds.
Search: Posts Made By: eyebanez333
Forum: Guitar Gear & Accessories 06-26-2014, 02:35 PM
Replies: 41,550
Views: 373,625
Posted By eyebanez333
Soo...what's been going on around here? I'm...

Soo...what's been going on around here?

I'm thinking about downsizing my bass rig in the near future. Too much shit to carry to gigs.
Forum: Guitar Gear & Accessories 06-26-2014, 09:37 AM
Replies: 41,550
Views: 373,625
Posted By eyebanez333
:wavey:

:wavey:
Forum: Guitar Gear & Accessories 06-04-2013, 02:52 PM
Replies: 41,550
Views: 373,625
Posted By eyebanez333
:cheers:

:cheers:
Forum: Guitar Gear & Accessories 06-04-2013, 01:09 PM
Replies: 41,550
Views: 373,625
Posted By eyebanez333
I got let go last June as well. Not much for GIS...

I got let go last June as well. Not much for GIS or Environmental Scientists around here. I'm doing IT support for a small company now. Keeps me busy for sure.



:five:
Forum: Guitar Gear & Accessories 06-04-2013, 12:25 PM
Replies: 41,550
Views: 373,625
Posted By eyebanez333
Modded XXX. And yep, that's the only guitar amp I...

Modded XXX. And yep, that's the only guitar amp I have at the moment. Still have the podxt for practice. The bass rig is seeing the most use anymore. And all I can say, is thank God for road cases...
Forum: Guitar Gear & Accessories 06-04-2013, 11:52 AM
Replies: 41,550
Views: 373,625
Posted By eyebanez333
It's still a studio, but I don't record much...

It's still a studio, but I don't record much anymore. It's really just a place to store the gear that I have left. Really thinned down the herd to what I actually use. Been playing bass with a band...
Forum: Guitar Gear & Accessories 06-04-2013, 11:21 AM
Replies: 41,550
Views: 373,625
Posted By eyebanez333
No doubt. No, but they did both run into the...

No doubt.



No, but they did both run into the SIDE of my car; so I would say they hit me, not vice versa :haha: And both survived :cool:
Forum: Guitar Gear & Accessories 06-04-2013, 11:08 AM
Replies: 41,550
Views: 373,625
Posted By eyebanez333
Oh yeah, she's getting big. Just turned 2 last...

Oh yeah, she's getting big. Just turned 2 last month.
Forum: Guitar Gear & Accessories 06-04-2013, 10:54 AM
Replies: 41,550
Views: 373,625
Posted By eyebanez333
My honda is still ticking! Been hit by 2 deers, a...

My honda is still ticking! Been hit by 2 deers, a drunk driver while parked on the end of my driveway, has 285K on it, and a slipping transmission. But I drive all highway and rather enjoy not having...
Forum: Guitar Gear & Accessories 11-07-2012, 10:59 PM
Replies: 40,452
Views: 371,961
Posted By eyebanez333
Lol. Between the new job and my daughter I barely...

Lol. Between the new job and my daughter I barely have time for video games lol. Usually up til 3 or 4 on the weekends playing. Same with music right now. The pod sees the most playing time anymore....
Forum: Guitar Gear & Accessories 11-07-2012, 06:54 PM
Replies: 40,452
Views: 371,961
Posted By eyebanez333
^that's on my list of games to pick up.. I...

^that's on my list of games to pick up..



I always get my ass kicked at COD when I play with other people :( I'm currently working through Borderlands 2 on PS3. Just picked up Halo 4, but haven't...
Forum: Guitar Gear & Accessories 11-07-2012, 05:37 PM
Replies: 40,452
Views: 371,961
Posted By eyebanez333
Ehh...living the dream I guess. Work keeps me...

Ehh...living the dream I guess. Work keeps me from getting on much anymore :peace:
Forum: Guitar Gear & Accessories 11-07-2012, 05:30 PM
Replies: 40,452
Views: 371,961
Posted By eyebanez333
:wavey:

:wavey:
Forum: Guitar Gear & Accessories 07-30-2012, 03:05 PM
Replies: 40,452
Views: 371,961
Posted By eyebanez333
What's up greg? :cheers: Yeah no storms or...

What's up greg? :cheers:



Yeah no storms or rain to speak of around here. A few hit and miss nearby, but no rain here for a very long time. It was cloudy until almost noon yesterday and we still...
Forum: Guitar Gear & Accessories 07-29-2012, 11:06 PM
Replies: 40,452
Views: 371,961
Posted By eyebanez333
:wavey: Long time no see :cool:

:wavey:

Long time no see :cool:
Forum: Guitar Gear & Accessories 05-22-2012, 01:24 PM
Replies: 40,452
Views: 371,961
Posted By eyebanez333
:wavey:

:wavey:
Forum: The Pit 05-02-2012, 10:47 AM
Replies: 388
Views: 8,719
Posted By eyebanez333
1. gregs1020 2. TNfootballfan62 3. LaidBack

1. gregs1020
2. TNfootballfan62
3. LaidBack
Forum: Guitar Gear & Accessories 05-02-2012, 09:51 AM
Replies: 31,999
Views: 300,966
Posted By eyebanez333
:haha :cheers:

:haha

:cheers:
Forum: Guitar Gear & Accessories 04-27-2012, 06:30 AM
Replies: 31,999
Views: 300,966
Posted By eyebanez333
:wavey: anybody bought an acoustic soundhole...

:wavey:

anybody bought an acoustic soundhole pickup before? Recommendations? Under $150 preferrably.
Forum: Guitar Gear & Accessories 04-26-2012, 07:44 AM
Replies: 162
Views: 5,187
Posted By eyebanez333
:haha

:haha
Forum: Guitar Gear & Accessories 04-25-2012, 09:31 AM
Replies: 31,999
Views: 300,966
Posted By eyebanez333
:wavey:

:wavey:
Forum: Guitar Gear & Accessories 04-17-2012, 09:41 AM
Replies: 896
Views: 31,349
Posted By eyebanez333
I had a similar problem with my XXX, it was a...

I had a similar problem with my XXX, it was a preamp tube.
Forum: Guitar Gear & Accessories 04-06-2012, 10:33 AM
Replies: 896
Views: 31,349
Posted By eyebanez333
Josh rand from stone sour used XXX's for...

Josh rand from stone sour used XXX's for awhile...george lynch, gary hoey, david allan coe, also. Satch used the JSX I'm told :haha
Forum: Guitar Gear & Accessories 04-02-2012, 09:52 AM
Replies: 31,999
Views: 300,966
Posted By eyebanez333
:haha:

:haha:
Forum: Guitar Gear & Accessories 04-02-2012, 09:29 AM
Replies: 31,999
Views: 300,966
Posted By eyebanez333
Definitely. I've got the game to look forward to...

Definitely. I've got the game to look forward to tonight at least...and probably not coming into work tomorrow :haha
Forum: Guitar Gear & Accessories 04-02-2012, 09:24 AM
Replies: 31,999
Views: 300,966
Posted By eyebanez333
Not much man, how about you?

Not much man, how about you?
Forum: Guitar Gear & Accessories 04-02-2012, 08:22 AM
Replies: 31,999
Views: 300,966
Posted By eyebanez333
:wavey:

:wavey:
Forum: Guitar Gear & Accessories 03-29-2012, 07:53 AM
Replies: 31,999
Views: 300,966
Posted By eyebanez333
:wavey: baseball sized hail nearby...

:wavey:

baseball sized hail nearby yesterday...hoping to get a tornado today :dance:
Forum: Guitar Gear & Accessories 03-06-2012, 09:35 AM
Replies: 31,999
Views: 300,966
Posted By eyebanez333
Yep. Been saving up vacation time. Got the...

Yep. Been saving up vacation time. Got the vehicle all ready to go. Just waiting for the right setup within reasonable driving distance. A few local chasers went to Kentucky for last week's outbreak,...
Forum: Guitar Gear & Accessories 03-06-2012, 09:20 AM
Replies: 31,999
Views: 300,966
Posted By eyebanez333
YES! :heart: :wavey: morning!

YES! :heart:

:wavey: morning!
Showing results 1 to 30 of 500

 
Forum Jump

All times are GMT -4. The time now is 11:59 PM.

Forum Archives / About / Terms of Use / Advertise / Contact / Ultimate-Guitar.Com © 2014
Powered by: vBulletin Version 3.0.9
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.