Go Back   UG Community @ Ultimate-Guitar.Com > Search Forums
User Name  
Password
Search:

Showing results 1 to 30 of 500
Search took 0.38 seconds.
Search: Posts Made By: garden of grey
Forum: The Pit 03-04-2015, 10:45 PM
Replies: 2,523
Views: 51,855
Posted By garden of grey
What the **** did you just ****ing say about me,...

What the **** did you just ****ing say about me, you little bitch? Iíll have you know I graduated top of my class in the Navy Seals, and Iíve been involved in numerous secret raids on Al-Quaeda, and...
Forum: The Pit 03-04-2015, 10:38 PM
Replies: 2,523
Views: 51,855
Posted By garden of grey
^ Yeah, I had better be scared, he moshes and...

^ Yeah, I had better be scared, he moshes and lets people hit his chest. He is invincible and I have now learned that elite powerlifters are actually weak because muscles are actually cosmetic and...
Forum: The Pit 03-04-2015, 10:33 PM
Replies: 2,523
Views: 51,855
Posted By garden of grey
"and most hench guys are super weak, muscles...

"and most hench guys are super weak, muscles just for show or no energy to fight cause they are always resting when not at the the gym." Makes total sense. The last time I checked muscles don't get...
Forum: The Pit 03-04-2015, 09:51 PM
Replies: 20,544
Views: 339,975
Posted By garden of grey
lol does this actually matter? If someone says...

lol does this actually matter?

If someone says half the day, do you tell em to just say 12 hours lol?
Forum: The Pit 03-04-2015, 09:44 PM
Replies: 20,544
Views: 339,975
Posted By garden of grey
Ehh most of the people in here and even on...

Ehh most of the people in here and even on bodybuilding dot com talk mad shit about steroids whilst glorifying alcoholism lol.

The entire IFBB is on steroids and many hgh and insulin. Layne Norton...
Forum: The Pit 03-04-2015, 09:23 PM
Replies: 2,523
Views: 51,855
Posted By garden of grey
That wimp has like three minutes to get here or...

That wimp has like three minutes to get here or he lost the fight, pussay.
Forum: The Pit 03-04-2015, 09:18 PM
Replies: 2,523
Views: 51,855
Posted By garden of grey
maximum over rustle detected

maximum over rustle detected
Forum: The Pit 03-04-2015, 09:14 PM
Replies: 2,523
Views: 51,855
Posted By garden of grey
Some drugs put you more in control, especially...

Some drugs put you more in control, especially during the peak effects. It kind of depends what you are controlling, but if you want increased reaction time and energy to devote toward just about...
Forum: The Pit 03-04-2015, 09:04 PM
Replies: 2,523
Views: 51,855
Posted By garden of grey
Lol don't take my trollin too hard, I responded...

Lol don't take my trollin too hard, I responded to a post where you were talking to somebody else in the first place.

A headbutt contest isn't exactly a fight but I am down. One time I jumped a...
Forum: The Pit 03-04-2015, 06:59 PM
Replies: 2,523
Views: 51,855
Posted By garden of grey
I am already way taller and swoller than you...

I am already way taller and swoller than you brah, I have done plenty of growing.
Forum: The Pit 03-04-2015, 04:03 AM
Replies: 10,186
Views: 254,016
Posted By garden of grey
I just read this as the only pornography...

I just read this as the only pornography thread.

**** this, I'm outta here
Forum: The Pit 03-03-2015, 03:26 PM
Replies: 2,523
Views: 51,855
Posted By garden of grey
As a Floridan you should buy some kratom...

As a Floridan you should buy some kratom seeds.

The legal phags are already banning it in counties there and want to ban it statewide, sarasota already banned it.

It's funny florida is in the lead...
Forum: The Pit 03-03-2015, 02:32 PM
Replies: 20,544
Views: 339,975
Posted By garden of grey
^ damn your bis have stayed vascular even during...

^ damn your bis have stayed vascular even during your bulk
Forum: The Pit 03-03-2015, 01:04 AM
Replies: 2,523
Views: 51,855
Posted By garden of grey
I bought a quarter pound of kratom extract and...

I bought a quarter pound of kratom extract and got an oz of ghb from a friend for free tonight.

Kratom + three caps of ghb + a beer feels amazing.
Forum: The Pit 03-02-2015, 03:51 AM
Replies: 77
Views: 2,954
Posted By garden of grey
drugs 4 for nerdz yo

drugs 4 for nerdz yo
Forum: The Pit 02-27-2015, 08:10 AM
Replies: 99
Views: 1,974
Posted By garden of grey
http://www.lolwut.com/layout/lolwut.jpg Viva la...

http://www.lolwut.com/layout/lolwut.jpg

Viva la revolucion
Forum: The Pit 02-27-2015, 07:13 AM
Replies: 175
Views: 4,405
Posted By garden of grey
Nah, everyone is talking about this dress m8....

Nah, everyone is talking about this dress m8. Random forums, facebook, reddit, everywhere
Forum: The Pit 02-27-2015, 04:46 AM
Replies: 99
Views: 1,974
Posted By garden of grey
Nah, I'll pass. I'm 23 and I still even look like...

Nah, I'll pass. I'm 23 and I still even look like a teenager.

Also sjw is a dumb term, and neckbeards have flooded the internet all about since about 2010.
Forum: The Pit 02-27-2015, 04:01 AM
Replies: 2,523
Views: 51,855
Posted By garden of grey
Well I am white and have police relatives, and...

Well I am white and have police relatives, and holy shit does it make the difference. I have been arrested a few times with charges dropped but I have done some ridiculous, ridiculous shit and not...
Forum: The Pit 02-27-2015, 03:46 AM
Replies: 2,523
Views: 51,855
Posted By garden of grey
So dudes, I have an awesome trolling idea. I'm...

So dudes, I have an awesome trolling idea.

I'm trying to get my friend to let me use his car because it has a sunroof. I want to buy an 18ft tall wacky flailing arm inflatable tube man from amazon...
Forum: The Pit 02-27-2015, 03:29 AM
Replies: 175
Views: 4,405
Posted By garden of grey
White and gold and if I look long enough blue and...

White and gold and if I look long enough blue and gold.

If I squint just a little bit blue and black.
Forum: The Pit 02-26-2015, 02:15 PM
Replies: 99
Views: 1,974
Posted By garden of grey
Actually no, many traditional style forums are...

Actually no, many traditional style forums are more active then they have ever been in the history of the internet.

http://forum.bodybuilding.com/forumdisplay.php?f=19

Do u even lift...
Forum: The Pit 02-25-2015, 08:43 PM
Replies: 29
Views: 706
Posted By garden of grey
Yeah, you saw my quote, that's what he said

Yeah, you saw my quote, that's what he said
Forum: The Pit 02-25-2015, 08:40 PM
Replies: 29
Views: 706
Posted By garden of grey
Yup

Yup
Forum: The Pit 02-25-2015, 08:36 PM
Replies: 29
Views: 706
Posted By garden of grey
butthurt? I can't help but laugh at the shitty...

butthurt?

I can't help but laugh at the shitty sentences you post. And the fact that you are an obese man who dyed his hair who now considers himself a woman, yeah you're so rage inducing, not lol...
Forum: The Pit 02-25-2015, 06:02 PM
Replies: 29
Views: 706
Posted By garden of grey
Cool story brah Lol @ the threadmaking rules on...

Cool story brah

Lol @ the threadmaking rules on this forum and the people who give a shit, they have made the place dead

I realize that this thread isn't about transgender whining so yeah, it might...
Forum: The Pit 02-25-2015, 05:29 PM
Replies: 29
Views: 706
Posted By garden of grey
Chappie

Die Antwoord in IMAX in a sci fi movie, this is going to be awesome yet ****ing ******ed.


https://www.youtube.com/watch?v=uIrqK4NoZpg
Forum: The Pit 02-25-2015, 04:38 AM
Replies: 99
Views: 1,974
Posted By garden of grey
Yeah, the drug thread got opened and 10%+ of this...

Yeah, the drug thread got opened and 10%+ of this forum activity is back.

Hopefully it scares off the crusader white knights who have taken over the pit who are offended by everything.

Basically...
Forum: The Pit 02-24-2015, 12:20 PM
Replies: 108
Views: 2,839
Posted By garden of grey
Too british

Too british
Forum: The Pit 02-24-2015, 12:18 PM
Replies: 43
Views: 976
Posted By garden of grey
Lol, UG profiles died back when I was in high...

Lol, UG profiles died back when I was in high school half a decade ago. They were never even a big staple to this website, they hoped it would take off like myspace but they never did, they used to...
Showing results 1 to 30 of 500

 
Forum Jump

All times are GMT -4. The time now is 06:35 AM.

Forum Archives / About / TOS / Advertise with us / Customer Support / Ultimate-Guitar.Com © 2015
Powered by: vBulletin Version 3.0.9
Copyright ©2000 - 2015, Jelsoft Enterprises Ltd.