Go Back   UG Community @ Ultimate-Guitar.Com > Search Forums
User Name  
Password
Search:

Showing results 1 to 30 of 500
Search took 0.29 seconds.
Search: Posts Made By: Demon Wolf
Forum: The Pit 05-21-2015, 07:13 PM
Replies: 2,682
Views: 34,206
Posted By Demon Wolf
Lol yeah the VA quality varies wildly, some of it...

Lol yeah the VA quality varies wildly, some of it is quite good and some is horrendous
Forum: The Pit 05-21-2015, 07:12 PM
Replies: 2,682
Views: 34,206
Posted By Demon Wolf
Yes it is fantastic. Not perfect, some annoyances...

Yes it is fantastic. Not perfect, some annoyances but the world is just unbelievable. I never want to leave this place. Controls could've used some tuning but the rest is pretty ****ing good.
Forum: The Pit 05-21-2015, 04:01 PM
Replies: 744
Views: 11,235
Posted By Demon Wolf
a competetive Leafs team is good for everyone i...

a competetive Leafs team is good for everyone

i still dream of Habs-Leafs in playoffs
Forum: The Pit 05-21-2015, 09:17 AM
Replies: 2,682
Views: 34,206
Posted By Demon Wolf
gonna get that eventually, along with TellTales...

gonna get that eventually, along with TellTales Game of Thrones
Forum: The Pit 05-21-2015, 07:51 AM
Replies: 2,682
Views: 34,206
Posted By Demon Wolf
it's extremely good but that awkward running ugh...

it's extremely good

but that awkward running ugh surely they could just fix that
Forum: The Pit 05-21-2015, 05:37 AM
Replies: 2,682
Views: 34,206
Posted By Demon Wolf
you should mark those man, some people were just...

you should mark those man, some people were just firing up Witcher and Witcher 2.

it's a great game, only drawback for me is still the iffy movement
Forum: The Pit 05-21-2015, 02:39 AM
Replies: 2,682
Views: 34,206
Posted By Demon Wolf
i want to skip work and play FFXIV and Witcher 3

i want to skip work and play FFXIV and Witcher 3
Forum: The Pit 05-20-2015, 05:45 PM
Replies: 2,682
Views: 34,206
Posted By Demon Wolf
No it pretty much goes from walk to instant...

No it pretty much goes from walk to instant acceleration, it's annoying

i pretty much only walk
Forum: The Pit 05-20-2015, 01:22 PM
Replies: 2,682
Views: 34,206
Posted By Demon Wolf
I don't think you can claim a game you've never...

I don't think you can claim a game you've never played is terrible and not immersive though, but maybe that's just me :p:
Forum: The Pit 05-20-2015, 01:10 PM
Replies: 2,682
Views: 34,206
Posted By Demon Wolf
wait what I am not the biggest GTAV-fan but I...

wait what

I am not the biggest GTAV-fan but I don't see how you could ever say something like that. It's an incredible game, the atmosphere, scope... I am an RPG man but I do not see how you can...
Forum: The Pit 05-20-2015, 11:29 AM
Replies: 2,682
Views: 34,206
Posted By Demon Wolf
yep in the menu

yep in the menu
Forum: The Pit 05-20-2015, 10:24 AM
Replies: 2,682
Views: 34,206
Posted By Demon Wolf
yeah :D :D :D

yeah :D :D :D
Forum: The Pit 05-20-2015, 05:51 AM
Replies: 2,682
Views: 34,206
Posted By Demon Wolf
is the area at least a certified True Cinematic...

is the area at least a certified True Cinematic Experience???
Forum: The Pit 05-20-2015, 05:00 AM
Replies: 2,682
Views: 34,206
Posted By Demon Wolf
i know what you mean lol but no. it's an animal i...

i know what you mean lol but no. it's an animal i don't expect it to dance on a coin (homemade expression) but it's too stiff and it stops for the slightest thing you have to do an awkward manual...
Forum: The Pit 05-20-2015, 04:58 AM
Replies: 744
Views: 11,235
Posted By Demon Wolf
ah thanks for clearing that up and don't mention...

ah thanks for clearing that up

and don't mention Sekac please :sad:
Forum: The Pit 05-20-2015, 03:08 AM
Replies: 744
Views: 11,235
Posted By Demon Wolf
why isn't Wisniewski playing, he's got his flaws...

why isn't Wisniewski playing, he's got his flaws but he's got a hell of a shot, great on the PP and is used to playing a lot of minutes

what does Stoner do that he doesn't?
Forum: The Pit 05-19-2015, 06:26 PM
Replies: 2,682
Views: 34,206
Posted By Demon Wolf
Yeah that's exactly it. Feels awkward and makes...

Yeah that's exactly it. Feels awkward and makes you run into things like an idiot sometimes. So I try to just walk as much as possible lol
Forum: The Pit 05-19-2015, 05:29 PM
Replies: 744
Views: 11,235
Posted By Demon Wolf
let me summarize rangers suck lightning suck

let me summarize

rangers suck
lightning suck
Forum: The Pit 05-19-2015, 05:28 PM
Replies: 2,682
Views: 34,206
Posted By Demon Wolf
The horses in Inquisition weren't particularly...

The horses in Inquisition weren't particularly great but the on foot controls were very good. There was a nice sense of gravity and weight behind your every move in combat. The horse is not...
Forum: The Pit 05-19-2015, 05:21 PM
Replies: 2,682
Views: 34,206
Posted By Demon Wolf
Witcher 3 is good. Beautiful world. The...

Witcher 3 is good. Beautiful world.

The movement and horse controls and combat feels a bit flimsy though, I dunno, I might get used to it. I miss that meaty weight you had behind everything in DA:...
Forum: The Pit 05-18-2015, 05:37 PM
Replies: 2,682
Views: 34,206
Posted By Demon Wolf
https://www.youtube.com/watch?v=YEHp2VWXn78

https://www.youtube.com/watch?v=YEHp2VWXn78
Forum: The Pit 05-18-2015, 03:34 PM
Replies: 2,682
Views: 34,206
Posted By Demon Wolf
2:25 for me cuz I'm ahead :cool:

2:25 for me cuz I'm ahead :cool:
Forum: The Pit 05-18-2015, 11:50 AM
Replies: 71
Views: 960
Posted By Demon Wolf
https://www.youtube.com/watch?v=M2c6qblEwnQ ****...

https://www.youtube.com/watch?v=M2c6qblEwnQ

**** yes
Forum: The Pit 05-18-2015, 11:13 AM
Replies: 2,682
Views: 34,206
Posted By Demon Wolf
MY MAN :five:

MY MAN :five:
Forum: The Pit 05-18-2015, 02:21 AM
Replies: 71
Views: 960
Posted By Demon Wolf
why would you not listen to their normal albums...

why would you not listen to their normal albums tho, I mean come on, their best songs aren't even the hits
Forum: The Pit 05-18-2015, 12:15 AM
Replies: 2,682
Views: 34,206
Posted By Demon Wolf
yeah he's my UK Friend Alex, he's cool i used to...

yeah he's my UK Friend Alex, he's cool

i used to be the leader but when I quit a while back leadership was transfered

we're on Ragnarok

Witcher 3 tomorrow oh yeeee
Forum: The Pit 05-17-2015, 05:43 PM
Replies: 2,682
Views: 34,206
Posted By Demon Wolf
You should definitely do dungeons at least, they...

You should definitely do dungeons at least, they are fun and you level quicker
Forum: The Pit 05-17-2015, 05:33 PM
Replies: 2,682
Views: 34,206
Posted By Demon Wolf
Yeah when you solo there's no point circling I...

Yeah when you solo there's no point circling I think, save that for the dungeons and party play
Forum: The Pit 05-17-2015, 05:16 PM
Replies: 2,682
Views: 34,206
Posted By Demon Wolf
Blocking is automatic Regular dodging is handled...

Blocking is automatic

Regular dodging is handled by your stats, but you can actively dodge ALL AOE attacks, they are shown as orange outlines on the ground, get out of them and you'll dodge it if...
Forum: The Pit 05-17-2015, 04:31 PM
Replies: 2,682
Views: 34,206
Posted By Demon Wolf
you know you want Heavensward. airships, flying...

you know you want Heavensward. airships, flying mounts, lvl 60, new classes etc
Showing results 1 to 30 of 500

 
Forum Jump

All times are GMT -4. The time now is 06:45 AM.

Forum Archives / About / TOS / Advertise with us / Customer Support / Ultimate-Guitar.Com © 2015
Powered by: vBulletin Version 3.0.9
Copyright ©2000 - 2015, Jelsoft Enterprises Ltd.