Go Back   UG Community @ Ultimate-Guitar.Com > Search Forums
User Name  
Password
Search:

Showing results 1 to 30 of 500
Search took 0.17 seconds.
Search: Posts Made By: GuitarGod_92
Forum: The Pit Today, 06:01 PM
Replies: 393
Views: 11,316
Posted By GuitarGod_92
wow rude

wow rude
Forum: The Pit Today, 05:58 PM
Replies: 81
Views: 610
Posted By GuitarGod_92
I dont even know what you're talking about since...

I dont even know what you're talking about since you wont link the goddamn thread you ****ing nerd
Forum: The Pit Today, 05:57 PM
Replies: 17
Views: 124
Posted By GuitarGod_92
I cant travel so ive never been on a plane well...

I cant travel so ive never been on a plane

well I have at like the museum of flight or whatever but ive never flown is what I mean
Forum: The Pit Today, 05:50 PM
Replies: 81
Views: 610
Posted By GuitarGod_92
link the thread pls dont even remember what it...

link the thread pls dont even remember what it was about

Also saying a trans woman is not a girl is never called for ever jfc
Forum: The Pit Today, 05:37 PM
Replies: 81
Views: 610
Posted By GuitarGod_92
I dont even remeber the context of the situation...

I dont even remeber the context of the situation but im pretty sure youre wrong about this anyway

If it makes you feel better I didnt even report you for that one since the mods have my reporting...
Forum: The Pit Today, 05:33 PM
Replies: 81
Views: 610
Posted By GuitarGod_92
PoC is mostly used academically and is generally...

PoC is mostly used academically and is generally used in a context in which there is a distinct separation between white people and all other races (since no one is as good at racism as white...
Forum: The Pit Today, 05:18 PM
Replies: 32,830
Views: 393,325
Posted By GuitarGod_92
yeah dont watch it Momie its ****ing bad Kevin...

yeah dont watch it Momie its ****ing bad Kevin Smith has just given up at this point and is literally just making the stupidest shit he can think of (like, hes acutally admitted that himself, its the...
Forum: The Pit Today, 05:05 PM
Replies: 81
Views: 610
Posted By GuitarGod_92
Same reason transgendered is a bad word to use,...

Same reason transgendered is a bad word to use, it implies something happened to you to make you that way. Like someone dropped a bucket of paint on you and now you're "colored" or something. Whereas...
Forum: The Pit Today, 04:35 AM
Replies: 32,830
Views: 393,325
Posted By GuitarGod_92
yeah The Babadook was the biggest disappointment...

yeah The Babadook was the biggest disappointment of 2014
Kumiko, the Treasure Hunter has 2015 on lock rn
Forum: The Pit Yesterday, 10:43 PM
Replies: 393
Views: 11,316
Posted By GuitarGod_92
Yeah maybe in Moronville where you're the mayor...

Yeah maybe in Moronville where you're the mayor lol
Forum: The Pit Yesterday, 10:39 PM
Replies: 27
Views: 520
Posted By GuitarGod_92
this is old ass news but yeah he would make the...

this is old ass news but yeah he would make the worst Clark imaginable

Big Daddy is his only good role tho so having him as a superhero was a good idea
Forum: The Pit Yesterday, 10:33 PM
Replies: 32,830
Views: 393,325
Posted By GuitarGod_92
I think they could have done without it making...

I think they could have done without it making physical contact until the pool scene but thats really the only complaint I have with the second half
Forum: The Pit Yesterday, 10:30 PM
Replies: 52
Views: 984
Posted By GuitarGod_92
most days end up being the worst day of my life...

most days end up being the worst day of my life but occasionally they are even worse than I expect and I permanently lose more of my mind
Forum: The Pit Yesterday, 10:28 PM
Replies: 66
Views: 1,225
Posted By GuitarGod_92
jk you know id still eat ass (but drink a galllon...

jk you know id still eat ass (but drink a galllon of liquid soap afterward)
Forum: The Pit Yesterday, 10:21 PM
Replies: 66
Views: 1,225
Posted By GuitarGod_92
yeah we should get rid of asses, titties are...

yeah we should get rid of asses, titties are better anyway
Forum: The Pit Yesterday, 10:18 PM
Replies: 32,830
Views: 393,325
Posted By GuitarGod_92
Nah it keeps going strong, only a slight drop in...

Nah it keeps going strong, only a slight drop in quality after the beach

anytime its around is great, very noice concept
Forum: The Pit Yesterday, 10:15 PM
Replies: 66
Views: 1,225
Posted By GuitarGod_92
I hate being naked too Im disgusting looking and...

I hate being naked too

Im disgusting looking and even tho I'm the cleanest person alive it still triggers my germaphobia if I were to sit on a chair naked or something its unhygienic imo
Forum: The Pit Yesterday, 10:11 PM
Replies: 32,830
Views: 393,325
Posted By GuitarGod_92
Watched It Follows again. Still amazing on second...

Watched It Follows again. Still amazing on second viewing. Might start on a review or something tomorrow but honestly im scarex to write anything on something so brilliant I wont do it justice
Forum: The Pit Yesterday, 05:30 PM
Replies: 32,830
Views: 393,325
Posted By GuitarGod_92
Knocked Up is a good movie but it's not fun at...

Knocked Up is a good movie but it's not fun at all tho since its a dramady
Forum: The Pit Yesterday, 05:15 PM
Replies: 32,830
Views: 393,325
Posted By GuitarGod_92
AC/DC really is one of the worst bands of all...

AC/DC really is one of the worst bands of all time
def #1 worst dad rock at least
****ing Charles


But anyway I finally got around to watching This Is The End and it was actually pretty good. Just a...
Forum: The Pit Yesterday, 12:22 PM
Replies: 63
Views: 1,443
Posted By GuitarGod_92
It's gross that this thread immediately jumped to...

It's gross that this thread immediately jumped to "yeah id hit even if its a tranny" and its gross that a bunch of full grown men are yanking it to the thought of banging a 16 year old


No its not....
Forum: The Pit Yesterday, 03:43 AM
Replies: 32,830
Views: 393,325
Posted By GuitarGod_92
now im sad tho cuz I'll never get to see a film...

now im sad tho cuz I'll never get to see a film this good again
Forum: The Pit Yesterday, 03:28 AM
Replies: 8,051
Views: 186,564
Posted By GuitarGod_92
^ doesnt posting that make you nonconfrontational...

^ doesnt posting that make you nonconfrontational yourself tho?
Forum: The Pit Yesterday, 03:22 AM
Replies: 32,830
Views: 393,325
Posted By GuitarGod_92
It Follows was absolutely brilliant and is the...

It Follows was absolutely brilliant and is the best 2015 film I've seen so far. Maika Monroe has a very promsing career as a scream queen and I'm very excited for her. Tho Keir Gilchrist was a weird...
Forum: The Pit 07-05-2015, 06:32 PM
Replies: 32,830
Views: 393,325
Posted By GuitarGod_92
Start watching tv shows for awhile...

Start watching tv shows for awhile instead.

Thats what I did and then I ran out of stuff to watch so now im going hard back into film
Forum: The Pit 07-05-2015, 06:22 PM
Replies: 45
Views: 608
Posted By GuitarGod_92
One thing Ive learned from tumblr is that Steven...

One thing Ive learned from tumblr is that Steven Universe fans are all paedos, no exceptions. Worse than weebs jfc
Forum: The Pit 07-04-2015, 06:09 PM
Replies: 32,830
Views: 393,325
Posted By GuitarGod_92
Dread u dont even contribute to the blog so I...

Dread u dont even contribute to the blog so I dont want to hear anything out of u
Forum: The Pit 07-04-2015, 05:59 PM
Replies: 32,830
Views: 393,325
Posted By GuitarGod_92
Okay but most of it is gonna be me hyping Jamie...

Okay but most of it is gonna be me hyping Jamie Clayton and trash talking Orange is the Black and its fanbase

and also about how much of a qt Riley is
Forum: The Pit 07-04-2015, 05:44 PM
Replies: 32,830
Views: 393,325
Posted By GuitarGod_92
I might write something on That Awkward Moment...

I might write something on That Awkward Moment and also I'll be able to watch It Follows tommorow night so you know ima hit that up

im not too inclined to write often tho since I have to use mobile...
Forum: The Pit 07-04-2015, 05:23 PM
Replies: 32,830
Views: 393,325
Posted By GuitarGod_92
never saw the original The remake was one of the...

never saw the original

The remake was one of the biggest disappointments of my life. How could a Colin Farrell and Bryan Cranston film be bad? ;_;
Showing results 1 to 30 of 500

 
Forum Jump

All times are GMT -4. The time now is 06:07 PM.

Forum Archives / About / TOS / Advertise with us / Customer Support / Ultimate-Guitar.Com © 2015
Powered by: vBulletin Version 3.0.9
Copyright ©2000 - 2015, Jelsoft Enterprises Ltd.