Go Back   UG Community @ Ultimate-Guitar.Com > Search Forums
User Name  
Password
Search:

Showing results 1 to 30 of 500
Search took 0.28 seconds.
Search: Posts Made By: mmolteratx
Forum: Guitar Gear & Accessories Today, 02:22 AM
Replies: 40,243
Views: 356,113
Posted By mmolteratx
Anyone see Stone Enjoy After? Will probably buy...

Anyone see Stone Enjoy After? Will probably buy some for shits n gigs.



Nope. Only interested in Mastodon and I've already seen them a couple times.
Forum: Guitar Gear & Accessories Today, 12:57 AM
Replies: 40,243
Views: 356,113
Posted By mmolteratx
The problem is that Gerald Weber isn't a genius....

The problem is that Gerald Weber isn't a genius. :o The dude is often wrong.
Forum: Guitar Gear & Accessories Yesterday, 05:45 PM
Replies: 40,243
Views: 356,113
Posted By mmolteratx
IPhone 6 is pretty legit.

IPhone 6 is pretty legit.
Forum: Guitar Gear & Accessories Yesterday, 03:02 PM
Replies: 40,243
Views: 356,113
Posted By mmolteratx
If it's reading current, your meter is attached...

If it's reading current, your meter is attached wrong. It needs to be in series with the circuit to read current, which means there would be (almost) no potential across the leads.
Forum: Guitar Gear & Accessories Yesterday, 02:47 AM
Replies: 40,243
Views: 356,113
Posted By mmolteratx
MKV gets down to 10W, IIRC, same as the Mini...

MKV gets down to 10W, IIRC, same as the Mini Mark. :haha
Forum: Guitar Gear & Accessories Yesterday, 02:12 AM
Replies: 40,243
Views: 356,113
Posted By mmolteratx
...

wat

http://mesaboogie.com/Product_Info/Mark_Series/mark-5-25/mark-5-25.html
Forum: Guitar Gear & Accessories Yesterday, 12:13 AM
Replies: 40,243
Views: 356,113
Posted By mmolteratx
I got a message from a guy wanting to buy that...

I got a message from a guy wanting to buy that Bogner proto. Says he'd make it worth your while. Dunno if you're interested. If you are, hit me up on FB and I'll send you his info.
Forum: Guitar Gear & Accessories 09-18-2014, 07:50 PM
Replies: 40,243
Views: 356,113
Posted By mmolteratx
Holy shit iOS8 finally lets you use third party...

Holy shit iOS8 finally lets you use third party keyboards. Swift Key is legit as ****.
Forum: Guitar Gear & Accessories 09-18-2014, 07:25 PM
Replies: 40,243
Views: 356,113
Posted By mmolteratx
Oh my god. I just don't even know anymore....

Oh my god. I just don't even know anymore. :haha

http://www.thegearpage.net/board/showpost.php?p=18608481&postcount=228
Forum: Guitar Gear & Accessories 09-18-2014, 05:29 PM
Replies: 8,012
Views: 107,436
Posted By mmolteratx
It's a Klon with a Baxandall in place of the...

It's a Klon with a Baxandall in place of the regular tone control and a clipping diode switch. Nothing terribly complicated. It's got the important part of the Klon, which is the stuff before the...
Forum: Guitar Gear & Accessories 09-18-2014, 12:15 PM
Replies: 40,243
Views: 356,113
Posted By mmolteratx
Private. Unless it's a cushy university research...

Private. Unless it's a cushy university research job.
Forum: Guitar Gear & Accessories 09-18-2014, 11:44 AM
Replies: 40,243
Views: 356,113
Posted By mmolteratx
Didn't that work out horribly for you last time?...

Didn't that work out horribly for you last time? :o
Forum: Guitar Gear & Accessories 09-18-2014, 12:35 AM
Replies: 28
Views: 442
Posted By mmolteratx
What kind of ****** would spend 100 on a GCB95?...

What kind of ****** would spend 100 on a GCB95? Even with stupid UK prices/VAT they're ~60 new at Thomann. They're mediocre as hell anyways and won't even get close to the tone that OP wants.
Forum: Guitar Gear & Accessories 09-17-2014, 05:58 PM
Replies: 40,243
Views: 356,113
Posted By mmolteratx
Not skinny over here bro. :haha 224lbs as of this...

Not skinny over here bro. :haha 224lbs as of this morning at 5'10".
Forum: Guitar Gear & Accessories 09-17-2014, 05:45 PM
Replies: 40,243
Views: 356,113
Posted By mmolteratx
I gained 16lbs over the summer. :haha Usually...

I gained 16lbs over the summer. :haha Usually lose about that much, but my schedule for school killed any idea of eating healthy 3 or 4 days per week, plus I didn't manage to get my usual summer...
Forum: Guitar Gear & Accessories 09-17-2014, 05:44 PM
Replies: 6
Views: 195
Posted By mmolteratx
No.

No.
Forum: Guitar Gear & Accessories 09-17-2014, 01:22 PM
Replies: 8,012
Views: 107,436
Posted By mmolteratx
Not as far as I know. May want to check on TGP....

Not as far as I know. May want to check on TGP. DigiTechRep is pretty active over there and is usually pretty happy to answer questions about anything they make.
Forum: Guitar Gear & Accessories 09-17-2014, 01:12 PM
Replies: 8,012
Views: 107,436
Posted By mmolteratx
There are some American DigiTech branded ones as...

There are some American DigiTech branded ones as well, IIRC.
Forum: Guitar Gear & Accessories 09-17-2014, 01:09 PM
Replies: 28
Views: 442
Posted By mmolteratx
Agreed on Bad Horsie. Killer for high gain...

Agreed on Bad Horsie. Killer for high gain wah'ing.
Forum: Guitar Gear & Accessories 09-17-2014, 01:08 AM
Replies: 8,012
Views: 107,436
Posted By mmolteratx
Who are you.

Who are you.
Forum: Guitar Gear & Accessories 09-17-2014, 12:40 AM
Replies: 40,243
Views: 356,113
Posted By mmolteratx
Proto pedal is about to leave the mid west and...

Proto pedal is about to leave the mid west and head to the east coast in the next week. Anyone else wanna get in on this?
Forum: Guitar Gear & Accessories 09-16-2014, 11:46 PM
Replies: 40,243
Views: 356,113
Posted By mmolteratx
He went back to school I think.

He went back to school I think.
Forum: Guitar Gear & Accessories 09-16-2014, 11:09 PM
Replies: 40,243
Views: 356,113
Posted By mmolteratx
I think Ben (SimplyBen) had one. Don't remember...

I think Ben (SimplyBen) had one. Don't remember for sure. BKP's stuff is solid, but their original stuff is waaayyyy better than their vintage style pickups, IME. So I'd suspect those are pretty...
Forum: Guitar Gear & Accessories 09-16-2014, 10:55 PM
Replies: 40,243
Views: 356,113
Posted By mmolteratx
Pretty much. I thought really hard about getting...

Pretty much. I thought really hard about getting a Surface Pro, but I honestly don't really care for touch screen features. My iPad only gets used for note taking with a stylus and as a convenient...
Forum: Guitar Gear & Accessories 09-16-2014, 10:04 PM
Replies: 40,243
Views: 356,113
Posted By mmolteratx
lol I got invited to the high GPA career fair...

lol

I got invited to the high GPA career fair instead of the regular one next week. Private meetings with recruiters from the top companies in Dallas.
Forum: Guitar Gear & Accessories 09-16-2014, 09:44 PM
Replies: 40,243
Views: 356,113
Posted By mmolteratx
lol Win8. Even drunk Matt sees how bad of an idea...

lol Win8. Even drunk Matt sees how bad of an idea that that shit is. Plus computer architecture and CMOS and stuff.
Forum: Guitar Gear & Accessories 09-16-2014, 09:08 PM
Replies: 40,243
Views: 356,113
Posted By mmolteratx
Brass dude. It's why the Jan Ray sounds so much...

Brass dude. It's why the Jan Ray sounds so much better. :o
Forum: Guitar Gear & Accessories 09-16-2014, 06:31 PM
Replies: 40,243
Views: 356,113
Posted By mmolteratx
40k bitches

40k bitches
Forum: Guitar Gear & Accessories 09-16-2014, 06:30 PM
Replies: 40,243
Views: 356,113
Posted By mmolteratx
And another.

And another.
Forum: Guitar Gear & Accessories 09-16-2014, 06:30 PM
Replies: 40,243
Views: 356,113
Posted By mmolteratx
Plus another.

Plus another.
Showing results 1 to 30 of 500

 
Forum Jump

All times are GMT -4. The time now is 08:37 PM.

Forum Archives / About / Terms of Use / Advertise / Contact / Ultimate-Guitar.Com © 2014
Powered by: vBulletin Version 3.0.9
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.