Go Back   UG Community @ Ultimate-Guitar.Com > Search Forums
User Name  
Password
Search:

Showing results 1 to 30 of 500
Search took 0.26 seconds.
Search: Posts Made By: Shredoftheday
Forum: The Pit 10-27-2014, 03:31 PM
Replies: 36,113
Views: 317,981
Posted By Shredoftheday
AT has always been a westaboo comic thread it's...

AT has always been a westaboo comic thread
it's just before you only used to like shredcomics
now since shredcomix are on a rather long hiatus you've had no choice but to stave your hunger with others
Forum: The Pit 10-27-2014, 03:30 PM
Replies: 36,113
Views: 317,981
Posted By Shredoftheday
vodka didn't help you with your loli did it?

vodka didn't help you with your loli did it?
Forum: The Pit 10-27-2014, 02:10 PM
Replies: 36,113
Views: 317,981
Posted By Shredoftheday
help guys im becoming stratkat

help guys im becoming stratkat
Forum: The Pit 10-24-2014, 11:25 PM
Replies: 36,113
Views: 317,981
Posted By Shredoftheday
ye shut up and jam was the best :five:

ye shut up and jam was the best :five:
Forum: The Pit 10-24-2014, 01:09 PM
Replies: 36,113
Views: 317,981
Posted By Shredoftheday
ichi u listening to maidcast yet

ichi u listening to maidcast yet
Forum: The Pit 10-24-2014, 10:44 AM
Replies: 36,113
Views: 317,981
Posted By Shredoftheday
hey i thoroughly enjoyed muv-luv total eclipse

hey i thoroughly enjoyed muv-luv total eclipse
Forum: The Pit 10-13-2014, 09:03 AM
Replies: 36,113
Views: 317,981
Posted By Shredoftheday
>watching the dub

>watching the dub
Forum: The Pit 10-01-2014, 10:59 PM
Replies: 36,113
Views: 317,981
Posted By Shredoftheday
HOLY SHIT BULLSKITTLES is back I forgot who this...

HOLY SHIT BULLSKITTLES is back
I forgot who this even was

yes we knkow about NSP lol
Forum: The Pit 10-01-2014, 09:00 AM
Replies: 36,113
Views: 317,981
Posted By Shredoftheday
Yeah I agree with Cardbored. If you haven't...

Yeah I agree with Cardbored. If you haven't watched anime that much AoT is a good gateway drug. Experienced anime watchers might be a bit bored. A not a terrible show nonetheless.
Forum: The Pit 09-30-2014, 08:02 AM
Replies: 36,113
Views: 317,981
Posted By Shredoftheday
callback to AT2

callback to AT2
Forum: The Pit 09-28-2014, 03:22 PM
Replies: 36,113
Views: 317,981
Posted By Shredoftheday
Some guy just keeps telling me to watch it...

Some guy just keeps telling me to watch it because of the Jojo reference in one episode, but I'm not really convinced.
Forum: The Pit 09-28-2014, 05:54 AM
Replies: 36,113
Views: 317,981
Posted By Shredoftheday
goddamn it Vic I think I shed a tear while...

goddamn it Vic I think I shed a tear while reading this
Forum: The Pit 09-27-2014, 04:34 AM
Replies: 36,113
Views: 317,981
Posted By Shredoftheday
do people still post outsidef AT i havent chceked...

do people still post outsidef AT i havent chceked for years
Forum: The Pit 09-21-2014, 08:31 AM
Replies: 36,113
Views: 317,981
Posted By Shredoftheday
wait nevermind guys even if sadpanda and fakku...

wait nevermind guys
even if sadpanda and fakku die it wont matter cuz
my imouto's going to japan on friday for 2 weeks and i asked her to bring me back some doujins
Forum: The Pit 09-20-2014, 05:37 AM
Replies: 36,113
Views: 317,981
Posted By Shredoftheday
yeah man wtf happened with sadpanda

yeah man wtf happened with sadpanda
Forum: The Pit 09-17-2014, 12:21 PM
Replies: 36,113
Views: 317,981
Posted By Shredoftheday
None of us in this thread except for hriday and...

None of us in this thread except for hriday and taht guy who likes traps perhaps know jap
i mite learn it at uni next year
Forum: The Pit 09-14-2014, 11:49 AM
Replies: 36,113
Views: 317,981
Posted By Shredoftheday
centaurs worries has a good dosage of yuri yeah....

centaurs worries has a good dosage of yuri yeah. goes nicely with the world building and slice of life aspects - nice to see some yuri that isn't just serious romance or undertones through moe. which...
Forum: The Pit 09-08-2014, 09:53 AM
Replies: 36,113
Views: 317,981
Posted By Shredoftheday
you know what they say, woodvale is hoodvale and...

you know what they say, woodvale is hoodvale

and **** i still need to draw my paul arc comic plus comics of other hype moments this year
so much comic backlogic
Forum: The Pit 09-08-2014, 09:49 AM
Replies: 36,113
Views: 317,981
Posted By Shredoftheday
:haha: :haha: Oh shit I totally recognize where...

:haha: :haha: Oh shit I totally recognize where that is from the photo
Forum: The Pit 09-04-2014, 09:05 PM
Replies: 36,113
Views: 317,981
Posted By Shredoftheday
ghyoy ein tfw straight white beta male

ghyoy ein
tfw straight white beta male
Forum: The Pit 09-01-2014, 06:12 AM
Replies: 36,113
Views: 317,981
Posted By Shredoftheday
>ping pong >Straightfowards it's 2deep4u...

>ping pong
>Straightfowards

it's 2deep4u stratkat
seriously it probably is
that said i only watched up to ep 6 too
Forum: The Pit 08-30-2014, 04:32 PM
Replies: 36,113
Views: 317,981
Posted By Shredoftheday
bean i recommend you samurai flamenco, it's a...

bean i recommend you samurai flamenco, it's a really really good recent superhero anime
at least watch kamen rider too while you're going through the phase

ichi holy shit chocolat producing the...
Forum: The Pit 08-27-2014, 09:00 AM
Replies: 36,113
Views: 317,981
Posted By Shredoftheday
oh what's it called

oh
what's it called
Forum: The Pit 08-24-2014, 02:48 PM
Replies: 36,113
Views: 317,981
Posted By Shredoftheday
no im definitely in there listen harder in the...

no im definitely in there listen harder in the first or second chorus
Forum: The Pit 08-24-2014, 02:19 PM
Replies: 36,113
Views: 317,981
Posted By Shredoftheday
eh i was in watamote at least <long period of...

eh i was in watamote at least

<long period of not catching up on airing anime continues>
Forum: The Pit 08-24-2014, 02:06 AM
Replies: 36,113
Views: 317,981
Posted By Shredoftheday
omg how did i miss singing in this...

omg how did i miss singing in this https://www.youtube.com/watch?v=YIZintTHHoA
Forum: The Pit 08-20-2014, 01:28 PM
Replies: 36,113
Views: 317,981
Posted By Shredoftheday
...

Bryce? Who?
Forum: The Pit 08-10-2014, 01:51 PM
Replies: 36,113
Views: 317,981
Posted By Shredoftheday
i watched some first eps today tokyo ghoul i...

i watched some first eps today
tokyo ghoul i liked. esps i didn't. the urobutcher one has potential. barakamon is perfect and ichi-tier.
Forum: The Pit 08-08-2014, 12:04 PM
Replies: 36,113
Views: 317,981
Posted By Shredoftheday
yes

yes
Forum: The Pit 08-06-2014, 11:30 AM
Replies: 36,113
Views: 317,981
Posted By Shredoftheday
oh yeah btw i had a japanese exchange student for...

oh yeah btw i had a japanese exchange student for a weak i regret not spending more time with her over the week but it was nice
Showing results 1 to 30 of 500

 
Forum Jump

All times are GMT -4. The time now is 02:28 AM.

Forum Archives / About / Terms of Use / Advertise / Contact / Ultimate-Guitar.Com © 2014
Powered by: vBulletin Version 3.0.9
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.