Go Back   UG Community @ Ultimate-Guitar.Com > Search Forums
User Name  
Password
Search:

Showing results 1 to 30 of 500
Search took 0.18 seconds.
Search: Posts Made By: nico_9550
Forum: The Pit Yesterday, 07:04 PM
Replies: 6,383
Views: 117,438
Posted By nico_9550
NOOOOOOOO not Barristan and Grey Worm :(

NOOOOOOOO not Barristan and Grey Worm :(
Forum: The Pit Yesterday, 10:52 AM
Replies: 6,383
Views: 117,438
Posted By nico_9550
Selyse should prove her faith in the Lord of...

Selyse should prove her faith in the Lord of Light by burning herself
Forum: The Pit 04-17-2015, 05:49 PM
Replies: 328
Views: 6,394
Posted By nico_9550
Roy gets beat up in almost every fight, it's...

Roy gets beat up in almost every fight, it's hilarious
Forum: The Pit 04-16-2015, 10:50 PM
Replies: 328
Views: 6,394
Posted By nico_9550
Yeah it was really surprising. I was hoping for...

Yeah it was really surprising. I was hoping for some Flash crossover on this ep as soon as I saw it was a metahuman, but oh well :shrug:

You're probably right about the pit thing, although it...
Forum: Electric Guitar 04-16-2015, 10:24 PM
Replies: 6
Views: 166
Posted By nico_9550
It's ugly as sin

It's ugly as sin
Forum: The Pit 04-16-2015, 10:18 PM
Replies: 328
Views: 6,394
Posted By nico_9550
dat last Arrow ep Can't believe they killed Thea...

dat last Arrow ep

Can't believe they killed Thea :(
Forum: Rock & Indie 04-16-2015, 06:21 PM
Replies: 32,250
Views: 635,832
Posted By nico_9550
Top right corner says the latency among other...

Top right corner says the latency among other stuff
Forum: The Pit 04-13-2015, 10:37 PM
Replies: 27
Views: 818
Posted By nico_9550
Voted for mind_meld 'cause dem harmonies

Voted for mind_meld 'cause dem harmonies
Forum: The Pit 04-13-2015, 11:50 AM
Replies: 6,383
Views: 117,438
Posted By nico_9550
I think he's probably dead, otherwise they would...

I think he's probably dead, otherwise they would have made him scream that he wasn't the king and whatever like he did in the books
Forum: The Pit 04-10-2015, 06:22 PM
Replies: 63
Views: 742
Posted By nico_9550
I should start watching it then

I should start watching it then
Forum: The Pit 04-10-2015, 04:23 PM
Replies: 63
Views: 742
Posted By nico_9550
Thumbs up :y:

:y:
Forum: The Pit 04-10-2015, 11:56 AM
Replies: 63
Views: 742
Posted By nico_9550
Skye :heart:

Skye :heart:
Forum: The Pit 04-09-2015, 07:54 PM
Replies: 51
Views: 955
Posted By nico_9550
pls Sirzep is obviously my multi/artistic name

pls Sirzep is obviously my multi/artistic name
Forum: The Pit 04-08-2015, 09:26 PM
Replies: 47
Views: 730
Posted By nico_9550
nah

nah
Forum: The Pit 04-08-2015, 09:21 PM
Replies: 51
Views: 955
Posted By nico_9550
I think Sirzep might win this one

I think Sirzep might win this one
Forum: The Pit 04-07-2015, 10:45 PM
Replies: 51
Views: 955
Posted By nico_9550
I demand a recount of votes for every time you...

I demand a recount of votes for every time you won with this filthy tactic
Forum: The Pit 04-07-2015, 12:41 PM
Replies: 25
Views: 341
Posted By nico_9550
Thanks, we've def got some :llama: here :p:...

Thanks, we've def got some :llama: here :p:

:llama::llama::llama::llama::llama::llama::llama:
Forum: The Pit 04-07-2015, 09:37 AM
Replies: 51
Views: 955
Posted By nico_9550
Even the lyrics are the same

Even the lyrics are the same
Forum: Guitar Gear & Accessories 04-06-2015, 11:42 PM
Replies: 1,038
Views: 27,241
Posted By nico_9550
I'm looking for a reverb pedal similar to the...

I'm looking for a reverb pedal similar to the Strymon Big sky but on a budget (US$150ish) Any suggestions?
Forum: The Pit 04-06-2015, 11:08 PM
Replies: 25
Views: 341
Posted By nico_9550
:haha: thanks everyone

:haha: thanks everyone
Forum: The Pit 04-06-2015, 11:01 PM
Replies: 51
Views: 955
Posted By nico_9550
I also noticed this, you're slipping sirzepy

I also noticed this, you're slipping sirzepy
Forum: The Pit 04-06-2015, 05:46 PM
Replies: 25
Views: 341
Posted By nico_9550
:haha: thanks

:haha: thanks
Forum: The Pit 04-06-2015, 04:27 PM
Replies: 25
Views: 341
Posted By nico_9550
:{}

:{}
Forum: The Pit 04-06-2015, 04:01 PM
Replies: 51
Views: 955
Posted By nico_9550
Voted for deadsmileyface

Voted for deadsmileyface
Forum: The Pit 04-06-2015, 03:44 PM
Replies: 25
Views: 341
Posted By nico_9550
Who?

Who?
Forum: The Pit 04-05-2015, 11:07 PM
Replies: 51
Views: 955
Posted By nico_9550
This is your best title yet

This is your best title yet
Forum: Electric Guitar 04-05-2015, 05:41 PM
Replies: 1,366
Views: 63,201
Posted By nico_9550
Damn that's a sexy guitar

Damn that's a sexy guitar
Forum: Rock & Indie 04-03-2015, 10:59 PM
Replies: 32,250
Views: 635,832
Posted By nico_9550
Nice. What are you voting for?

Nice.

What are you voting for?
Forum: The Pit 04-03-2015, 03:52 PM
Replies: 29
Views: 634
Posted By nico_9550
Michael Elvis Baskette and Steven Wilson

Michael Elvis Baskette and Steven Wilson
Forum: Electric Guitar 04-02-2015, 10:39 PM
Replies: 77
Views: 1,781
Posted By nico_9550
^dayum

^dayum
Showing results 1 to 30 of 500

 
Forum Jump

All times are GMT -4. The time now is 12:16 PM.

Forum Archives / About / TOS / Advertise with us / Customer Support / Ultimate-Guitar.Com © 2015
Powered by: vBulletin Version 3.0.9
Copyright ©2000 - 2015, Jelsoft Enterprises Ltd.