Go Back   UG Community @ Ultimate-Guitar.Com > Search Forums
User Name  
Password
Search:

Showing results 1 to 30 of 500
Search took 0.53 seconds.
Search: Posts Made By: Acϵ♠
Forum: The Pit Today, 04:49 PM
Replies: 5,507
Views: 102,557
Posted By Acϵ♠
Well, you do have sexual assault and attempted...

Well, you do have sexual assault and attempted rape on him, so there's that, but it's your word against his at this point. The least you can do is call the police, not as an emergency, but so that...
Forum: The Pit Today, 02:06 PM
Replies: 5,507
Views: 102,557
Posted By Acϵ♠
Those are both stupid notions. False, too.

Those are both stupid notions. False, too.
Forum: The Pit Today, 01:55 PM
Replies: 13,958
Views: 235,313
Posted By Acϵ♠
wait why are we posting relationship problems in...

wait why are we posting relationship problems in the drug thread? Is this some allegory for love being a drug? Also who died? And how?


So many questions i have.
Forum: The Pit Today, 12:38 PM
Replies: 52
Views: 637
Posted By Acϵ♠
I have three jobs this summer :( dat student lyfe

I have three jobs this summer :(

dat student lyfe
Forum: The Pit Today, 12:34 PM
Replies: 66
Views: 1,063
Posted By Acϵ♠
yes i do iron my shirts because im not some...

yes i do iron my shirts because im not some worthless plebe.


granted only if it's a button up, tshirts unwrinkle themselves after like an hour of wearing them
Forum: The Pit Today, 01:59 AM
Replies: 144
Views: 2,553
Posted By Acϵ♠
Yeah. People are always calling me handsome or...

Yeah. People are always calling me handsome or sexy or hot, it really gets annoying after a while

ps shiny you look like a tvrtkovic
Forum: The Pit Today, 01:12 AM
Replies: 38,539
Views: 364,989
Posted By Acϵ♠
clippers raptors final plz basically never

clippers raptors final plz


basically never
Forum: The Pit Today, 12:03 AM
Replies: 5,507
Views: 102,557
Posted By Acϵ♠
The best thing you can do is just be present. Be...

The best thing you can do is just be present. Be a good friend, but dont be guilted into absolutely anything. Depression is a black cloud and it's easy to get dragged into it and get rained on.
Forum: The Pit Yesterday, 02:30 PM
Replies: 5,507
Views: 102,557
Posted By Acϵ♠
boy you best find the time and courage cos you...

boy you best find the time and courage cos you know how much we hate cliffhangers
Forum: The Pit 04-22-2014, 12:53 PM
Replies: 5,507
Views: 102,557
Posted By Acϵ♠
You can't help. There is nothing you can do to...

You can't help. There is nothing you can do to help a clinically depressed person. That's a job for a therapist or doctor. The only thing you can do is get him to one of the people qualified for it.
Forum: The Pit 04-21-2014, 05:14 PM
Replies: 5,507
Views: 102,557
Posted By Acϵ♠
Neediness is beget by insecurity and lack of...

Neediness is beget by insecurity and lack of confidence (and dont get me wrong, those aren't the most awful traits--to a degree; when there's too much of either it turns me off and the threshold is...
Forum: The Pit 04-21-2014, 01:08 PM
Replies: 5,507
Views: 102,557
Posted By Acϵ♠
Im the opposite. I hate relying on other people...

Im the opposite. I hate relying on other people and i hate when people rely on me. I hate being responsible for other people and hate when they are responsible for me. I dont know why that is, but...
Forum: The Pit 04-19-2014, 02:11 AM
Replies: 3,234
Views: 40,505
Posted By Acϵ♠
I like how the jays problems in the past were...

I like how the jays problems in the past were unproductive bats and their strength was starting pitching and now it's completely the opposite. RA Dickey is a great pitcher but there's a serious...
Forum: The Pit 04-19-2014, 02:06 AM
Replies: 20,433
Views: 283,349
Posted By Acϵ♠
^^ omg don't do that to my heart the RX-7 to me...

^^ omg don't do that to my heart

the RX-7 to me is the single most beautiful japanese design of all time, classics included. How that car is 20+ years old and still manages to be current and...
Forum: The Pit 04-19-2014, 01:59 AM
Replies: 606
Views: 6,515
Posted By Acϵ♠
dat syuk goal doe wow have i been absent from...

dat syuk goal doe


wow have i been absent from the nhl thread or what
Forum: The Pit 04-19-2014, 01:57 AM
Replies: 5,507
Views: 102,557
Posted By Acϵ♠
edit: wrong thread lol boy am i drunk.

edit: wrong thread lol boy am i drunk.
Forum: The Pit 04-18-2014, 01:47 PM
Replies: 20,433
Views: 283,349
Posted By Acϵ♠
Really? I hate silver on cars. If i can't get it...

Really? I hate silver on cars. If i can't get it in black, then i want a damn colour not a shade of boring.
Forum: The Pit 04-18-2014, 02:10 AM
Replies: 20,433
Views: 283,349
Posted By Acϵ♠
to be honest though xiao as excellent a car as...

to be honest though xiao as excellent a car as the new 328i's are, you did get it in literally the most boring colour/wheel combination possible. silver with those dinky 5 spokes is plebe
Forum: The Pit 04-18-2014, 01:55 AM
Replies: 69
Views: 2,030
Posted By Acϵ♠
stereotypes i know? yeah, ******s are lazy and...

stereotypes i know? yeah, ******s are lazy and teefs
Forum: The Pit 04-17-2014, 01:57 PM
Replies: 57
Views: 1,319
Posted By Acϵ♠
Won't be long before he finishes the job for good.

Won't be long before he finishes the job for good.
Forum: The Pit 04-17-2014, 01:51 PM
Replies: 53
Views: 1,114
Posted By Acϵ♠
oh yes i too happen to enjoy a tallywackle jaunt...

oh yes i too happen to enjoy a tallywackle jaunt in my motorized rollingham, particularly when i've just eaten a cheese and turkey breaddystack. Sometimes at night, particularly on holidays, i like...
Forum: The Pit 04-16-2014, 02:13 PM
Replies: 20,433
Views: 283,349
Posted By Acϵ♠
The A3 is basically a Golf in fancy clothes, and...

The A3 is basically a Golf in fancy clothes, and the S3 is no different--essentially a mkV Golf with more power, features, and AWD. So it will see the same basic problems, although because it got the...
Forum: The Pit 04-16-2014, 01:17 AM
Replies: 20,433
Views: 283,349
Posted By Acϵ♠
lol shiny why didn't you just deal with a sales...

lol shiny why didn't you just deal with a sales manager or the dealer principal? It would have been so much less bullshit than that incompetent scumbag. As a former car salesman saying that kind of...
Forum: The Pit 04-15-2014, 02:52 AM
Replies: 32
Views: 812
Posted By Acϵ♠
this the struggle is never more real

this

the struggle is never more real
Forum: The Pit 04-15-2014, 02:36 AM
Replies: 43
Views: 650
Posted By Acϵ♠
Im a grizzled veteran of the fotb. i think i've...

Im a grizzled veteran of the fotb. i think i've been entrenched in that pit 6 separate times lol
Forum: The Pit 04-15-2014, 02:29 AM
Replies: 20,433
Views: 283,349
Posted By Acϵ♠
shiny made me jizz on the screen i am such a...

shiny made me jizz on the screen


i am such a sucker for big mercedes sedans and coupes.

i grew idolizing this car and is still one of my all time...
Forum: The Pit 04-13-2014, 07:28 PM
Replies: 20,433
Views: 283,349
Posted By Acϵ♠
the soarer/SC400 were such underrated cars

the soarer/SC400 were such underrated cars
Forum: The Pit 04-13-2014, 04:52 PM
Replies: 5,507
Views: 102,557
Posted By Acϵ♠
Do it. When life hands you that kind of...

Do it. When life hands you that kind of opportunity, you take it and run with it.
Forum: The Pit 04-12-2014, 11:47 PM
Replies: 5,507
Views: 102,557
Posted By Acϵ♠
nailed it

nailed it
Forum: The Pit 04-12-2014, 08:00 PM
Replies: 20,433
Views: 283,349
Posted By Acϵ♠
yeah well **** the uk

yeah well **** the uk
Showing results 1 to 30 of 500

 
Forum Jump

All times are GMT -4. The time now is 08:33 PM.

Forum Archives / About / Terms of Use / Advertise / Contact / Ultimate-Guitar.Com © 2014
Powered by: vBulletin Version 3.0.9
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.