Go Back   UG Community @ Ultimate-Guitar.Com > Search Forums
User Name  
Password
Search:

Showing results 1 to 30 of 500
Search took 0.27 seconds.
Search: Posts Made By: Death_switch
Forum: The Pit Yesterday, 06:45 PM
Replies: 3,362
Views: 61,736
Posted By Death_switch
How am I fourth? I literally haven't changed my...

How am I fourth? I literally haven't changed my predictions since like the third race :haha:
Forum: The Pit Yesterday, 03:51 PM
Replies: 5,614
Views: 61,479
Posted By Death_switch
Wilfork INT to end the game. Don't see that every...

Wilfork INT to end the game. Don't see that every week :haha:
Forum: The Pit Yesterday, 03:13 PM
Replies: 5,614
Views: 61,479
Posted By Death_switch
Exhibition in drops right now.

Exhibition in drops right now.
Forum: The Pit Yesterday, 02:24 PM
Replies: 5,614
Views: 61,479
Posted By Death_switch
Still on negative points in this game for me :mad:

Still on negative points in this game for me :mad:
Forum: The Pit Yesterday, 02:11 PM
Replies: 5,614
Views: 61,479
Posted By Death_switch
Omg the Raiders just punted the ball and it took...

Omg the Raiders just punted the ball and it took a reverse bounce of about 30 yards before landing at midfield :haha:

Edit: dammit T!
Forum: The Pit Yesterday, 10:45 AM
Replies: 15,284
Views: 140,594
Posted By Death_switch
Why did Chelsea sign Filipe Luis? They never play...

Why did Chelsea sign Filipe Luis? They never play him :/
Forum: The Pit Yesterday, 10:30 AM
Replies: 15,284
Views: 140,594
Posted By Death_switch
The luck went Leicester's way but they did play...

The luck went Leicester's way but they did play well. Rojo was shocking though, all their attacks went down our left hand side.
Forum: The Pit Yesterday, 10:25 AM
Replies: 15,284
Views: 140,594
Posted By Death_switch
Bitch please I'm pissed off.

Bitch please I'm pissed off.
Forum: The Pit Yesterday, 10:23 AM
Replies: 15,284
Views: 140,594
Posted By Death_switch
The 13 men of Leicester beat the 10 men of...

The 13 men of Leicester beat the 10 men of Manchester United.
Forum: The Pit Yesterday, 10:11 AM
Replies: 15,284
Views: 140,594
Posted By Death_switch
Oh nojo

Oh nojo
Forum: The Pit Yesterday, 10:06 AM
Replies: 15,284
Views: 140,594
Posted By Death_switch
Mother of goals

Mother of goals
Forum: The Pit Yesterday, 09:53 AM
Replies: 15,284
Views: 140,594
Posted By Death_switch
3-3. Dafuq.

3-3.

Dafuq.
Forum: The Pit Yesterday, 09:51 AM
Replies: 15,284
Views: 140,594
Posted By Death_switch
Thought I'd be okay switching back to F1, quickly...

Thought I'd be okay switching back to F1, quickly check the score and it's 2-3.

****ing hell.
Forum: The Pit Yesterday, 08:56 AM
Replies: 15,284
Views: 140,594
Posted By Death_switch
Ander Herrera kind of reminds me of Emre when he...

Ander Herrera kind of reminds me of Emre when he was at Inter. Little ball of energy.
Forum: The Pit Yesterday, 08:51 AM
Replies: 15,284
Views: 140,594
Posted By Death_switch
Rojo is getting blitzed to **** on the left.

Rojo is getting blitzed to **** on the left.
Forum: The Pit Yesterday, 08:48 AM
Replies: 15,284
Views: 140,594
Posted By Death_switch
Shaw plz.

Shaw plz.
Forum: The Pit Yesterday, 08:46 AM
Replies: 15,284
Views: 140,594
Posted By Death_switch
Magical.

Magical.
Forum: The Pit Yesterday, 08:43 AM
Replies: 15,284
Views: 140,594
Posted By Death_switch
Lovely pass from Falcao. Persie needed that one I...

Lovely pass from Falcao. Persie needed that one I think.
Forum: The Pit Yesterday, 08:21 AM
Replies: 3,362
Views: 61,736
Posted By Death_switch
I'm watching an NBC SN stream of the race. Two...

I'm watching an NBC SN stream of the race. Two sets of adverts during the race already. What a terrible network :haha:
Forum: The Pit Yesterday, 07:59 AM
Replies: 15,284
Views: 140,594
Posted By Death_switch
Incorrect.

Incorrect.
Forum: The Pit Yesterday, 07:47 AM
Replies: 15,284
Views: 140,594
Posted By Death_switch
Rojo at LB still. None of you believed me when I...

Rojo at LB still.

None of you believed me when I said this would happen :o
Forum: The Pit Yesterday, 07:43 AM
Replies: 15,284
Views: 140,594
Posted By Death_switch
Hmm I would have dropped Persie but if we're...

Hmm I would have dropped Persie but if we're going to try him, Rooney and Falcao in a game it may as well be this one.
Forum: The Pit Yesterday, 06:19 AM
Replies: 18,190
Views: 225,339
Posted By Death_switch
Yeah that's what I thought. I read that it...

Yeah that's what I thought. I read that it received a good review on Famitsu but I'll be damned if I'm gonna listen to them. Will wait for some English reviews. Soundtrack sounds good at least.
Forum: The Pit Yesterday, 05:44 AM
Replies: 18,190
Views: 225,339
Posted By Death_switch
Any of you guys heard of a game called Freedom...

Any of you guys heard of a game called Freedom Wars on the Vita? Amazon just recommended it to me and it looks fun but I'm unsure. It seems equally likely that it will be garbage.
Forum: The Pit 09-20-2014, 10:08 PM
Replies: 5,614
Views: 61,479
Posted By Death_switch
Not saying it wasn't a dumb thing for him to do...

Not saying it wasn't a dumb thing for him to do but stuff like this will always happen when you put the lives of people so young under so much scrutiny. FSU should give him an in house punishment and...
Forum: The Pit 09-20-2014, 09:56 PM
Replies: 5,614
Views: 61,479
Posted By Death_switch
I don't understand why people are getting so butt...

I don't understand why people are getting so butt hurt about him standing on a table and shouting '**** her right in the pussy'.

If Gronk came out with that anecdote people would just find it funny...
Forum: The Pit 09-20-2014, 02:41 PM
Replies: 15,284
Views: 140,594
Posted By Death_switch
Aww man I don't want Liverpool to become so bad...

Aww man I don't want Liverpool to become so bad that I have to support them again.
Forum: The Pit 09-20-2014, 12:38 PM
Replies: 15,284
Views: 140,594
Posted By Death_switch
What a pool of lol

What a pool of lol
Forum: The Pit 09-20-2014, 12:33 PM
Replies: 15,284
Views: 140,594
Posted By Death_switch
Lolerpool

Lolerpool
Forum: The Pit 09-20-2014, 12:27 PM
Replies: 15,284
Views: 140,594
Posted By Death_switch
Have you guys ever heard of ad media? I just...

Have you guys ever heard of ad media? I just watched the Arsenal game at a pub that used it o_O

It's a really legit pub too. I thought it was in a chain.
Showing results 1 to 30 of 500

 
Forum Jump

All times are GMT -4. The time now is 11:02 AM.

Forum Archives / About / Terms of Use / Advertise / Contact / Ultimate-Guitar.Com © 2014
Powered by: vBulletin Version 3.0.9
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.