Go Back   UG Community @ Ultimate-Guitar.Com > Search Forums
User Name  
Password
Search:

Showing results 1 to 30 of 500
Search took 0.15 seconds.
Search: Posts Made By: sam b
Forum: The Pit Today, 08:52 AM
Replies: 42,951
Views: 399,774
Posted By sam b
..:haha

..:haha
Forum: The Pit Today, 05:17 AM
Replies: 42,951
Views: 399,774
Posted By sam b
David O'Leary It's Rooney & Kane from what...

David O'Leary



It's Rooney & Kane from what I heard anyway
Forum: The Pit Today, 05:10 AM
Replies: 42,951
Views: 399,774
Posted By sam b
Walcott isnt going to Madrid.

Walcott isnt going to Madrid.
Forum: The Pit Today, 04:50 AM
Replies: 42,951
Views: 399,774
Posted By sam b
Walcott isnt going to Madrid.

Walcott isnt going to Madrid.
Forum: The Pit Yesterday, 06:22 PM
Replies: 519
Views: 12,789
Posted By sam b
I assume that's why they went close to the pit...

I assume that's why they went close to the pit wall each lap on the start/finish straight, so no?
Forum: The Pit Yesterday, 05:36 PM
Replies: 42,951
Views: 399,774
Posted By sam b
Dunno, it's not my job to scout for young(ish)...

Dunno, it's not my job to scout for young(ish) players. lol at the state of world football if Raheem Sterling is "one of the best" though. Very much lol. Hence my shock (pic) at the claim
Forum: The Pit Yesterday, 02:00 PM
Replies: 42,951
Views: 399,774
Posted By sam b
...

http://www.perivision.net/wordpress/wp-content/uploads/2011/05/spit-take-meme.jpg
Forum: The Pit Yesterday, 10:51 AM
Replies: 42,951
Views: 399,774
Posted By sam b
http://i.imgur.com/IR6A0i5.png :haha

http://i.imgur.com/IR6A0i5.png

:haha
Forum: The Pit Yesterday, 10:29 AM
Replies: 42,951
Views: 399,774
Posted By sam b
Exactly :y:

Exactly :y:
Forum: The Pit Yesterday, 10:15 AM
Replies: 42,951
Views: 399,774
Posted By sam b
you already have an overrated english player who...

you already have an overrated english player who can run fast and has no end product though
Forum: The Pit Yesterday, 09:07 AM
Replies: 42,951
Views: 399,774
Posted By sam b
Now that's dedication. What a man. EDIT: wait...

Now that's dedication. What a man.


EDIT: wait shit, you're right :haha I remember now
Forum: The Pit Yesterday, 09:06 AM
Replies: 42,951
Views: 399,774
Posted By sam b
How does a real photo look so.. photoshopped...

How does a real photo look so.. photoshopped :haha Or is it? I don't see Steve Wraith anywhere and he loves that shit :o
Forum: The Pit Yesterday, 08:55 AM
Replies: 42,951
Views: 399,774
Posted By sam b
Nope, only the home derby last season If I was...

Nope, only the home derby last season

If I was in Newcastle at a time of a game, I would have. I was still interested in and cared about the club. Right now like I said, I dont give a **** (or not...
Forum: The Pit Yesterday, 07:34 AM
Replies: 42,951
Views: 399,774
Posted By sam b
That Newcastle news is so uninteresting to me...

That Newcastle news is so uninteresting to me right now :haha I dont even have an opinion on it, I feel like how I imagine a fan of another club in here would feel reading it. Like.. "k.. great. Who...
Forum: The Pit 03-29-2015, 12:50 PM
Replies: 42,951
Views: 399,774
Posted By sam b
You've got Sunderland's 2nd(/3rd) best striker. ...

You've got Sunderland's 2nd(/3rd) best striker. Wanting anything else is just greedy
Forum: The Pit 03-29-2015, 12:44 PM
Replies: 42,951
Views: 399,774
Posted By sam b
Steady on

Steady on
Forum: The Pit 03-29-2015, 12:39 PM
Replies: 42,951
Views: 399,774
Posted By sam b
2-0 ohhh dear

2-0

ohhh dear
Forum: The Pit 03-29-2015, 12:34 PM
Replies: 42,951
Views: 399,774
Posted By sam b
N.I score (legit this time :o) **** Finland. ...

N.I score (legit this time :o)

**** Finland. Got the easiest group of the whole qualifiers, best chance ever to qualify.. and they're royally ****ing it up :haha Only Faroe Islands and Greece...
Forum: The Pit 03-29-2015, 12:31 PM
Replies: 42,951
Views: 399,774
Posted By sam b
Gutted. Early reports say Sanchez is out for...

Gutted. Early reports say Sanchez is out for "up to 4 seasons"
Forum: The Pit 03-29-2015, 12:11 PM
Replies: 42,951
Views: 399,774
Posted By sam b
Genuinely dont know if you're serious or not N.I...

Genuinely dont know if you're serious or not

N.I goal ruled out for offside :o lolthem
Forum: The Pit 03-29-2015, 11:08 AM
Replies: 20
Views: 574
Posted By sam b
Need pictures plz. I'm not geeky enough to have...

Need pictures plz. I'm not geeky enough to have ever watched Star Trek and know who any of them are
Forum: The Pit 03-29-2015, 11:07 AM
Replies: 42,951
Views: 399,774
Posted By sam b
Alexis off on a stretcher (and knee brace) in the...

Alexis off on a stretcher (and knee brace) in the Brazil game :o
Forum: The Pit 03-29-2015, 11:06 AM
Replies: 519
Views: 12,789
Posted By sam b
He does this every so often. One post, no...

He does this every so often. One post, no explanation and leaves for another year :o (and repeat)
Forum: The Pit 03-29-2015, 09:48 AM
Replies: 42,951
Views: 399,774
Posted By sam b
N.I isnt a 3rd world country like there though

N.I isnt a 3rd world country like there though
Forum: The Pit 03-29-2015, 09:39 AM
Replies: 42,951
Views: 399,774
Posted By sam b
Only the finest for N.I :o

Only the finest for N.I :o
Forum: The Pit 03-29-2015, 09:35 AM
Replies: 42,951
Views: 399,774
Posted By sam b
...

http://cdn.c.photoshelter.com/img-get2/I00002qAOmV5Vq5k/fit=/fill=200x200/g=G0000t821p89Go88/I00002qAOmV5Vq5k.jpg

http://news.bbcimg.co.uk/media/images/66497000/gif/_66497356_joshmagennis624.gif
Forum: The Pit 03-29-2015, 08:53 AM
Replies: 42,951
Views: 399,774
Posted By sam b
Why would you want to watch that? :haha

Why would you want to watch that? :haha
Forum: The Pit 03-29-2015, 08:42 AM
Replies: 42,951
Views: 399,774
Posted By sam b
Or y'know.. don't watch any

Or y'know.. don't watch any
Forum: The Pit 03-29-2015, 08:34 AM
Replies: 42,951
Views: 399,774
Posted By sam b
:y:

:y:
Forum: The Pit 03-29-2015, 04:12 AM
Replies: 519
Views: 12,789
Posted By sam b
Lewis is gonna end up 3rd :haha

Lewis is gonna end up 3rd :haha
Showing results 1 to 30 of 500

 
Forum Jump

All times are GMT -4. The time now is 09:16 AM.

Forum Archives / About / Terms of Use / Advertise / Contact / Ultimate-Guitar.Com © 2015
Powered by: vBulletin Version 3.0.9
Copyright ©2000 - 2015, Jelsoft Enterprises Ltd.