Go Back   UG Community @ Ultimate-Guitar.Com > Search Forums
User Name  
Password
Search:

Showing results 1 to 30 of 500
Search took 0.11 seconds.
Search: Posts Made By: sam b
Forum: The Pit Today, 06:57 PM
Replies: 5,249
Views: 53,189
Posted By sam b
ant and dec

ant and dec
Forum: The Pit Today, 06:44 PM
Replies: 5,249
Views: 53,189
Posted By sam b
aaahhhhh, Fabio it was. Pfft, Pablo is close..ish

aaahhhhh, Fabio it was.

Pfft, Pablo is close..ish
Forum: The Pit Today, 06:43 PM
Replies: 5,249
Views: 53,189
Posted By sam b
Who even was the other one? I remember them being...

Who even was the other one? I remember them being the "next big twins in football" or whatever. One disappeared and the other is now leaving Man Utd too.

I'm thinking Paolo or some reason. Pablo?...
Forum: The Pit Today, 05:36 PM
Replies: 5,249
Views: 53,189
Posted By sam b
Frees up a spot for Janmaat to sign in January...

Frees up a spot for Janmaat to sign in January with Shitmian flops
Forum: The Pit Today, 04:30 PM
Replies: 19
Views: 359
Posted By sam b
**** you.

**** you.
Forum: The Pit Today, 01:07 PM
Replies: 19
Views: 359
Posted By sam b
http://i.imgur.com/kzHprQO.jpg

http://i.imgur.com/kzHprQO.jpg
Forum: The Pit Today, 01:01 PM
Replies: 5,249
Views: 53,189
Posted By sam b
Adam Johnson trail put back to Feb 10th 2016 lol...

Adam Johnson trail put back to Feb 10th 2016

lol course
Forum: The Pit Today, 12:53 PM
Replies: 5,249
Views: 53,189
Posted By sam b
Scroll to the bottom of the page

Scroll to the bottom of the page
Forum: The Pit Today, 12:33 PM
Replies: 5,249
Views: 53,189
Posted By sam b
yehhhhh m8 black>classic. You're one of us now

yehhhhh m8

black>classic. You're one of us now
Forum: The Pit Today, 10:33 AM
Replies: 5,249
Views: 53,189
Posted By sam b
Is that it? :o pfft

Is that it? :o

pfft
Forum: The Pit Today, 10:24 AM
Replies: 5,249
Views: 53,189
Posted By sam b
We should give them 5m & Wiliamson to say...

We should give them 5m & Wiliamson to say thanks. They'll probably reject that though


EDIT:


Seen this joke like.. 5 times now. Idungeddit
Forum: The Pit Today, 08:32 AM
Replies: 5,249
Views: 53,189
Posted By sam b
Shock horror

Shock horror
Forum: The Pit Today, 08:05 AM
Replies: 5,249
Views: 53,189
Posted By sam b
Shit forgot about Kaboul too :haha Could go...

Shit forgot about Kaboul too :haha Could go either way for them. Dont think they'll get relegated though
Forum: The Pit Today, 07:58 AM
Replies: 5,249
Views: 53,189
Posted By sam b
Lens.. M'Vila.. Fer They're going down the route...

Lens.. M'Vila.. Fer

They're going down the route of buying players who were decent years ago
Forum: The Pit Today, 04:01 AM
Replies: 5,249
Views: 53,189
Posted By sam b
The video is so ridiculous to me :haha It's like...

The video is so ridiculous to me :haha It's like she's teaching a 2 year old. "Aye" means "yes". Wey no shit sherlock :o

I suppose foreigners may not know these things but still.....
Forum: The Pit Yesterday, 06:23 PM
Replies: 5,249
Views: 53,189
Posted By sam b
http://i.imgur.com/2U4Csga.png It would explain...

http://i.imgur.com/2U4Csga.png

It would explain everything
Forum: The Pit Yesterday, 06:12 PM
Replies: 5,249
Views: 53,189
Posted By sam b
twot EDIT: The bottom 2 from the...

twot

EDIT: The bottom 2 from the US

http://forvo.com/word/twat/#en


ahhhhhhhahaha. Legit lol'd
Forum: The Pit Yesterday, 06:01 PM
Replies: 5,249
Views: 53,189
Posted By sam b
how the **** else can you pronounce it

how the **** else can you pronounce it
Forum: The Pit Yesterday, 04:51 PM
Replies: 5,249
Views: 53,189
Posted By sam b
Bla-bla-bla You're BS. :mad: The FA Cup is...

You're BS. :mad:

The FA Cup is "good" for the shitty teams until they're knocked out, and well.. Arsenal because they're the only "big" team who take it seriously. Everyone in between probably...
Forum: The Pit Yesterday, 04:34 PM
Replies: 5,249
Views: 53,189
Posted By sam b
Debatable now to be honest :o It's a shadow of...

Debatable now to be honest :o It's a shadow of what it was even 10-15 years ago
Forum: The Pit Yesterday, 03:45 PM
Replies: 5,249
Views: 53,189
Posted By sam b
Thank **** I was out all of today and missed the...

Thank **** I was out all of today and missed the pointless shield and the goons drooling about winning the league probably.
Forum: The Pit Yesterday, 05:03 AM
Replies: 5,249
Views: 53,189
Posted By sam b
christ

christ
Forum: The Pit Yesterday, 04:53 AM
Replies: 5,249
Views: 53,189
Posted By sam b
So should Arsenal players, maybe then they'd win...

So should Arsenal players, maybe then they'd win stuff
Forum: The Pit 08-01-2015, 06:16 PM
Replies: 40
Views: 591
Posted By sam b
Who?

Who?
Forum: The Pit 08-01-2015, 05:37 PM
Replies: 5,249
Views: 53,189
Posted By sam b
Pardew on about Colo on SSN apparently Colo...

Pardew on about Colo on SSN apparently

Colo hasnt played for Newcastle in pre-season



plz Pardew. I'll hate you 0.23% less if you sign him
Forum: The Pit 08-01-2015, 04:32 PM
Replies: 5,249
Views: 53,189
Posted By sam b
m8

no
Forum: The Pit 08-01-2015, 12:40 PM
Replies: 5,249
Views: 53,189
Posted By sam b
City losing 4-0 against Stuttgart :haha Got a...

City losing 4-0 against Stuttgart :haha Got a pretty strong team out too. Bony, Hart, Silva, Kompany, Sterling all playing
Forum: The Pit 08-01-2015, 12:31 PM
Replies: 5,249
Views: 53,189
Posted By sam b
Doesnt even make sense Cross a ball.. with him?...

Doesnt even make sense

Cross a ball.. with him? A football shaped man?
Forum: The Pit 08-01-2015, 11:20 AM
Replies: 887
Views: 27,048
Posted By sam b
http://i.imgur.com/nyFOERJ.jpg (aye, that is a...

http://i.imgur.com/nyFOERJ.jpg

(aye, that is a guy dressed as Santa on the other side)
Forum: The Pit 08-01-2015, 11:16 AM
Replies: 5,249
Views: 53,189
Posted By sam b
no :haha EDIT: goal now, Newcastle 1-0 down...

no :haha


EDIT: goal now, Newcastle 1-0 down :cool:
Showing results 1 to 30 of 500

 
Forum Jump

All times are GMT -4. The time now is 07:33 PM.

Forum Archives / About / TOS / Advertise with us / Customer Support / Ultimate-Guitar.Com © 2015
Powered by: vBulletin Version 3.0.9
Copyright ©2000 - 2015, Jelsoft Enterprises Ltd.