Go Back   UG Community @ Ultimate-Guitar.Com > Search Forums
User Name  
Password
Search:

Showing results 1 to 30 of 500
Search took 0.19 seconds.
Search: Posts Made By: ESPLTDV401DX
Forum: The Pit Today, 07:55 PM
Replies: 19,869
Views: 198,625
Posted By ESPLTDV401DX
Converge is :heart:

Converge is :heart:
Forum: The Pit Today, 05:40 PM
Replies: 19,869
Views: 198,625
Posted By ESPLTDV401DX
Figured out what was wrong with my brakes. The...

Figured out what was wrong with my brakes. The caliper failed on the front axle and it ****ed the rotor up so I gotta replace all that. The calipers need to be replaced as a set so all in all, it's...
Forum: The Pit Yesterday, 02:08 AM
Replies: 19,869
Views: 198,625
Posted By ESPLTDV401DX
Meh I'm just gonna have a smoke and wait for my...

Meh I'm just gonna have a smoke and wait for my friend to get here.
Forum: The Pit Yesterday, 01:29 AM
Replies: 19,869
Views: 198,625
Posted By ESPLTDV401DX
Welp. My breaks seized up and my gas was...

Welp.

My breaks seized up and my gas was dropping like flies, I lost my wallet and I'm 3 hours away from the nearest person that can help.

****.
Forum: The Pit 04-17-2015, 07:00 AM
Replies: 33,405
Views: 368,572
Posted By ESPLTDV401DX
Oh wow I remember that guy. I think i was like...

Oh wow I remember that guy. I think i was like 13 back when that happened. I've graduated now. Jesus christ what am I doing I've been here for 5 years now :haha:
Forum: The Pit 04-17-2015, 05:22 AM
Replies: 19,869
Views: 198,625
Posted By ESPLTDV401DX
:heart: :heart: :heart:

:heart: :heart: :heart:
Forum: The Pit 04-17-2015, 04:16 AM
Replies: 19,869
Views: 198,625
Posted By ESPLTDV401DX
Look at all this nerd shit :o

Look at all this nerd shit :o
Forum: The Pit 04-17-2015, 03:35 AM
Replies: 19,869
Views: 198,625
Posted By ESPLTDV401DX
Yeah that doesn't make any sense

Yeah that doesn't make any sense
Forum: The Pit 04-17-2015, 03:16 AM
Replies: 19,869
Views: 198,625
Posted By ESPLTDV401DX
Is her name Steven?

Is her name Steven?
Forum: The Pit 04-17-2015, 02:37 AM
Replies: 19,869
Views: 198,625
Posted By ESPLTDV401DX
That's good to hear. We might be allowed ot soon...

That's good to hear. We might be allowed ot soon which makes me :3
Forum: The Pit 04-17-2015, 02:22 AM
Replies: 19,869
Views: 198,625
Posted By ESPLTDV401DX
Maybe :o

Maybe :o
Forum: The Pit 04-17-2015, 02:11 AM
Replies: 19,869
Views: 198,625
Posted By ESPLTDV401DX
I never went back to bed :upto:.

I never went back to bed :upto:.
Forum: The Pit 04-17-2015, 01:53 AM
Replies: 19,869
Views: 198,625
Posted By ESPLTDV401DX
:wavey:

:wavey:
Forum: The Pit 04-16-2015, 09:46 PM
Replies: 19,869
Views: 198,625
Posted By ESPLTDV401DX
...well I'm going back to bed

...well I'm going back to bed
Forum: The Pit 04-15-2015, 07:40 AM
Replies: 19,869
Views: 198,625
Posted By ESPLTDV401DX
I'm pretty motivated to work hard at whatever job...

I'm pretty motivated to work hard at whatever job I have, I don't have a lot of hobbies and I really like money so it all adds up lol. I would love that kind of environment. Like I'm only working 40...
Forum: The Pit 04-15-2015, 06:48 AM
Replies: 19,869
Views: 198,625
Posted By ESPLTDV401DX
When oil and gas goes back up come to alberta and...

When oil and gas goes back up come to alberta and work the rigs with me. 12 hour days, 14 days on 7 days off of heavy labour. Starting is 27.50 an hour. I had friends making 5 grand a paycheck
Forum: The Pit 04-15-2015, 04:58 AM
Replies: 19,869
Views: 198,625
Posted By ESPLTDV401DX
You want dirty talk...

You want dirty talk eh?

http://33.media.tumblr.com/f23182892c6f7cc3f204267639790573/tumblr_nm3hsnkbdU1rwxmkio1_400.gif
Forum: The Pit 04-15-2015, 04:45 AM
Replies: 19,869
Views: 198,625
Posted By ESPLTDV401DX
You wanna get slapped you little bitch?

You wanna get slapped you little bitch?
Forum: The Pit 04-15-2015, 04:40 AM
Replies: 19,869
Views: 198,625
Posted By ESPLTDV401DX
I still here no worry just working

I still here no worry just working
Forum: The Pit 04-15-2015, 03:48 AM
Replies: 19,869
Views: 198,625
Posted By ESPLTDV401DX
FTFY :o

FTFY :o
Forum: The Pit 04-15-2015, 03:46 AM
Replies: 19,869
Views: 198,625
Posted By ESPLTDV401DX
...what the shit does this mean :haha:

...what the shit does this mean :haha:
Forum: The Pit 04-14-2015, 06:18 AM
Replies: 48
Views: 938
Posted By ESPLTDV401DX
Overcoming the struggles of life is like always...

Overcoming the struggles of life is like always getting the last invitation to a party and by the time you get there, there was no more sandwiches and being able to accept it. You know that you can...
Forum: The Pit 04-13-2015, 02:38 AM
Replies: 19,869
Views: 198,625
Posted By ESPLTDV401DX
It's a lot of fun so far. My friends and we're...

It's a lot of fun so far. My friends and we're out boarding till 3 am on friday, 1am last night and I boarded to work today
Forum: The Pit 04-13-2015, 02:17 AM
Replies: 19,869
Views: 198,625
Posted By ESPLTDV401DX
Do any of you guys longboard? I just started and...

Do any of you guys longboard? I just started and it's a lot of fun
Forum: The Pit 04-13-2015, 12:05 AM
Replies: 19,869
Views: 198,625
Posted By ESPLTDV401DX
Yo :wavey:

Yo :wavey:
Forum: The Pit 04-11-2015, 12:22 PM
Replies: 19,869
Views: 198,625
Posted By ESPLTDV401DX
Went long boarding last night for the first time....

Went long boarding last night for the first time. That was pretty fun
Forum: The Pit 04-10-2015, 06:19 PM
Replies: 19,869
Views: 198,625
Posted By ESPLTDV401DX
Guardians of the galaxy

Guardians of the galaxy
Forum: The Pit 04-10-2015, 02:16 PM
Replies: 48
Views: 808
Posted By ESPLTDV401DX
Gaudreau - Monahan - Hudler

Gaudreau - Monahan - Hudler
Forum: The Pit 04-07-2015, 06:40 PM
Replies: 19,869
Views: 198,625
Posted By ESPLTDV401DX
Yo, sup bass

Yo, sup bass
Forum: The Pit 04-07-2015, 06:37 PM
Replies: 19,869
Views: 198,625
Posted By ESPLTDV401DX
:y: :y: :y:

:y: :y: :y:
Showing results 1 to 30 of 500

 
Forum Jump

All times are GMT -4. The time now is 08:54 PM.

Forum Archives / About / TOS / Advertise with us / Customer Support / Ultimate-Guitar.Com © 2015
Powered by: vBulletin Version 3.0.9
Copyright ©2000 - 2015, Jelsoft Enterprises Ltd.