Go Back   UG Community @ Ultimate-Guitar.Com > Search Forums
User Name  
Password
Search:

Showing results 1 to 30 of 107
Search took 0.24 seconds.
Search: Posts Made By: cjc1990
Forum: Promote YOUR Band 11-01-2012, 04:24 PM
Replies: 1,565
Views: 57,804
Posted By cjc1990
Sons of September Genre: Rock/Hard Rock Link:...

Sons of September
Genre: Rock/Hard Rock

Link: http://www.youtube.com/officialsosband


Please and thank you!
Forum: Promote YOUR Band 10-24-2012, 02:11 PM
Replies: 2
Views: 1,966
Posted By cjc1990
Dude I really appreciate that! If you wanna check...

Dude I really appreciate that! If you wanna check us out on http://www.facebook.com/sonsofseptember - that'd be sweet.

Thanks again!
Forum: Promote YOUR Band 10-24-2012, 10:07 AM
Replies: 2
Views: 1,966
Posted By cjc1990
Sons of September - An original and 30STM Cover

My band Sons of September played a pretty awesome show last Saturday and wanted to get some opinions from my fellow musicians here:

Our original song - Let Me...
Forum: Promote YOUR Band 10-05-2012, 08:15 PM
Replies: 2,890
Views: 199,446
Posted By cjc1990
Here's our two newest logos. Nothing special but...

Here's our two newest logos. Nothing special but I tried my best.

https://sphotos-b.xx.fbcdn.net/hphotos-ash4/246765_493180337372783_48097681_n.png...
Forum: Promote YOUR Band 10-05-2012, 05:45 PM
Replies: 1,565
Views: 57,804
Posted By cjc1990
http://www.facebook.com/sonsofseptember We're an...

http://www.facebook.com/sonsofseptember

We're an Alternative/Hard Rock band. We have a couple live videos on our page. Thanks!
Forum: Promote YOUR Band 10-05-2012, 03:37 PM
Replies: 1,416
Views: 45,558
Posted By cjc1990
Thanks! Returned the favor!

Thanks! Returned the favor!
Forum: Promote YOUR Band 10-05-2012, 03:05 PM
Replies: 1,416
Views: 45,558
Posted By cjc1990
Here's my band, Sons of...

Here's my band, Sons of September

http://www.facebook.com/sonsofseptember

we have a few live videos on there as well to listen to.


thanks!
Forum: Guitar Gear & Accessories 08-12-2012, 06:27 AM
Replies: 17
Views: 468
Posted By cjc1990
I think it could be a dead tube. Just my guess.

I think it could be a dead tube. Just my guess.
Forum: Guitar Gear & Accessories 08-12-2012, 06:23 AM
Replies: 8
Views: 316
Posted By cjc1990
Yeah we call them jump boxes here. Very cool for...

Yeah we call them jump boxes here. Very cool for putting on a good performance.
Forum: Guitar Gear & Accessories 08-12-2012, 05:58 AM
Replies: 265
Views: 14,766
Posted By cjc1990
...

https://sphotos-a.xx.fbcdn.net/hphotos-ash4/s720x720/264795_1789547897151_1876646138_n.jpg
Forum: Guitar Gear & Accessories 08-12-2012, 05:57 AM
Replies: 46
Views: 1,213
Posted By cjc1990
Okay, I didn't read every comment here but, can...

Okay, I didn't read every comment here but, can you go to a music store and try amps out yourself? Replies from us will only get you so far. If you "have an ear" as you say, go play them yourself...
Forum: Guitar Gear & Accessories 08-12-2012, 05:39 AM
Replies: 29,297
Views: 300,420
Posted By cjc1990
Obviously. You're a special breed of moron.

Obviously. You're a special breed of moron.
Forum: Guitar Gear & Accessories 08-12-2012, 05:32 AM
Replies: 29,297
Views: 300,420
Posted By cjc1990
I'm just saying, most idiots who find its worth...

I'm just saying, most idiots who find its worth their time to act like a 13 year old who just discovered moving .gif files, are not going to convince me they're respectable musicians. I just like to...
Forum: Guitar Gear & Accessories 08-12-2012, 05:28 AM
Replies: 29,297
Views: 300,420
Posted By cjc1990
lol... no. Some bedroom playing hack is not worth...

lol... no. Some bedroom playing hack is not worth my energy to argue with.
Forum: Guitar Gear & Accessories 08-12-2012, 05:24 AM
Replies: 29,297
Views: 300,420
Posted By cjc1990
...This site is f**king stupid

...This site is f**king stupid
Forum: Guitar Gear & Accessories 08-12-2012, 05:16 AM
Replies: 29,297
Views: 300,420
Posted By cjc1990
I guess not. Explain to me how that makes sense...

I guess not. Explain to me how that makes sense in relation to me posting a pic of my pedalboard in a thread about pedalboards?
Forum: Guitar Gear & Accessories 08-12-2012, 05:07 AM
Replies: 29,297
Views: 300,420
Posted By cjc1990
O...kay do you need to go back to the nursing...

O...kay do you need to go back to the nursing home? Because that GIF made no sense in relation to my comment.
Forum: Guitar Gear & Accessories 08-12-2012, 05:02 AM
Replies: 29,297
Views: 300,420
Posted By cjc1990
OhEmGee, Glee.

OhEmGee, Glee.
Forum: Guitar Gear & Accessories 08-12-2012, 05:00 AM
Replies: 29,297
Views: 300,420
Posted By cjc1990
Well that's a damn shame.

Well that's a damn shame.
Forum: Guitar Gear & Accessories 08-12-2012, 04:58 AM
Replies: 29,297
Views: 300,420
Posted By cjc1990
He said "We don't use pedals here".. so...

He said "We don't use pedals here".. so I was joking back with the guy.
Forum: Guitar Gear & Accessories 08-12-2012, 04:55 AM
Replies: 29,297
Views: 300,420
Posted By cjc1990
I forgot, you use bass guitars in your Peavey...

I forgot, you use bass guitars in your Peavey Vypyrs.
Forum: Guitar Gear & Accessories 08-12-2012, 04:51 AM
Replies: 29,297
Views: 300,420
Posted By cjc1990
I built the board from a broken shelf, and the...

I built the board from a broken shelf, and the raised back tier is the second tier from a LYT 24 board. I didn't care for the material of the LYT board, and it felt weird to me. Just wasn't...
Forum: Guitar Gear & Accessories 08-12-2012, 04:11 AM
Replies: 72
Views: 1,262
Posted By cjc1990
Mine is pretty dang quiet. I don't keep anything...

Mine is pretty dang quiet. I don't keep anything that leaves me with ridiculous noise. I actually use a 1spot for everything, into a Monster power strip. I have no noise complaints unless I'm in a...
Forum: Promote YOUR Band 08-10-2012, 04:09 AM
Replies: 1,565
Views: 57,804
Posted By cjc1990
Park Assembly Rock/Hard...

Park Assembly

Rock/Hard Rock

http://parkassembly.bandcamp.com
Forum: Guitar Gear & Accessories 08-10-2012, 03:36 AM
Replies: 7
Views: 193
Posted By cjc1990
Yeah not to beat a dead horse but, for that...

Yeah not to beat a dead horse but, for that amount of money you could get a lot of better amps new or used. Mustangs are great modeling amps, but if you're after an amp you'll be gigging with and...
Forum: Guitar Gear & Accessories 08-09-2012, 06:47 PM
Replies: 10
Views: 695
Posted By cjc1990
Right on. From what I was told, somebody had an...

Right on. From what I was told, somebody had an issue with theirs and called Musician's friend last week and they said Kustom is discontinuing the Defender line. That'd be a shame.
Forum: Guitar Gear & Accessories 08-09-2012, 07:52 AM
Replies: 46
Views: 901
Posted By cjc1990
though I don't see WHY a Class 5 is off the list...

though I don't see WHY a Class 5 is off the list now. It's like a mini Plexi in tone, in my opinion. Great amp.

I liked my AC15 a lot. I think you'll never hear it's potential in bedroom playing...
Forum: Guitar Gear & Accessories 08-09-2012, 07:01 AM
Replies: 10
Views: 695
Posted By cjc1990
Ha thanks man! Yeah when I first saw it, I went...

Ha thanks man! Yeah when I first saw it, I went straight to google and when I saw it had those features and was an EL34 driven amp (something I've been craving), I was all over it.
Forum: Guitar Gear & Accessories 08-09-2012, 06:39 AM
Replies: 10
Views: 695
Posted By cjc1990
Haha. My apologies. Here it is standing with my...

Haha. My apologies. Here it is standing with my AC30 and my geetar.

https://sphotos-a.xx.fbcdn.net/hphotos-snc6/s720x720/182116_1787368442666_956625697_n.jpg
Forum: Guitar Gear & Accessories 08-09-2012, 05:54 AM
Replies: 21
Views: 1,169
Posted By cjc1990
:haha:

:haha:
Showing results 1 to 30 of 107

 
Forum Jump

All times are GMT -4. The time now is 10:02 AM.

Forum Archives / About / Terms of Use / Advertise / Contact / Ultimate-Guitar.Com © 2014
Powered by: vBulletin Version 3.0.9
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.