Go Back   UG Community @ Ultimate-Guitar.Com > Search Forums
User Name  
Password
Search:

Showing results 1 to 30 of 500
Search took 0.14 seconds.
Search: Posts Made By: Khann
Forum: The Pit Yesterday, 10:46 PM
Replies: 524
Views: 13,040
Posted By Khann
Wait... MotoGP race at Le Mans? That seems pretty...

Wait... MotoGP race at Le Mans? That seems pretty crazy.
Forum: The Pit 03-29-2015, 04:56 AM
Replies: 524
Views: 13,040
Posted By Khann
Great race. Great win for Ferrari, straight up...

Great race. Great win for Ferrari, straight up out-paced Merc.
Forum: The Pit 03-29-2015, 04:10 AM
Replies: 524
Views: 13,040
Posted By Khann
Verstappen really proving he deserves to be in F1.

Verstappen really proving he deserves to be in F1.
Forum: The Pit 03-29-2015, 03:30 AM
Replies: 524
Views: 13,040
Posted By Khann
Hamilton not catching Vettel at all. On the...

Hamilton not catching Vettel at all. On the primes, but still, he's not doing the usual "3 seconds a lap" Mercedes thing.
Forum: The Pit 03-29-2015, 03:12 AM
Replies: 524
Views: 13,040
Posted By Khann
God dammit Kimi :( Safety car might lessen the...

God dammit Kimi :( Safety car might lessen the blow there
Forum: The Pit 03-28-2015, 06:30 AM
Replies: 524
Views: 13,040
Posted By Khann
Damn, Vettel was close there.

Damn, Vettel was close there.
Forum: The Pit 03-28-2015, 05:35 AM
Replies: 524
Views: 13,040
Posted By Khann
Kimi got ****ed hard by Ericsson.

Kimi got ****ed hard by Ericsson.
Forum: The Pit 03-25-2015, 05:00 AM
Replies: 524
Views: 13,040
Posted By Khann
Looking like Malaysia will be a wet race.

Looking like Malaysia will be a wet race.
Forum: The Pit 03-23-2015, 10:14 PM
Replies: 524
Views: 13,040
Posted By Khann
hah

hah
Forum: The Pit 03-23-2015, 02:53 PM
Replies: 524
Views: 13,040
Posted By Khann
Well there is an official F1 Youtube channel now....

Well there is an official F1 Youtube channel now. The videos so far have been pretty meh, but hopefully they start posting some interesting stuff as time goes on.
Forum: The Pit 03-16-2015, 08:35 AM
Replies: 524
Views: 13,040
Posted By Khann
yep https://i.imgur.com/r4lOFP8.jpg

yep

https://i.imgur.com/r4lOFP8.jpg
Forum: The Pit 03-15-2015, 02:39 AM
Replies: 524
Views: 13,040
Posted By Khann
Well, bit of a dull race. Happy to be watching F1...

Well, bit of a dull race. Happy to be watching F1 again though. Great race for Nasr.
Forum: The Pit 03-15-2015, 02:14 AM
Replies: 524
Views: 13,040
Posted By Khann
And now Kimi has a penalty going in to Malaysia....

And now Kimi has a penalty going in to Malaysia. How dumb.
Forum: The Pit 03-15-2015, 01:38 AM
Replies: 524
Views: 13,040
Posted By Khann
Vettel v. Massa could get interesting.

Vettel v. Massa could get interesting.
Forum: The Pit 03-15-2015, 01:10 AM
Replies: 524
Views: 13,040
Posted By Khann
Eh, Kimi kept as far to the left as possible to...

Eh, Kimi kept as far to the left as possible to be fair. Nasr stuck it in the middle and Maldonado didn't see him and didn't leave any room going into the corner.
Forum: The Pit 03-15-2015, 01:06 AM
Replies: 524
Views: 13,040
Posted By Khann
Lol Maldonado good stream at squirrelstreams.com

Lol Maldonado

good stream at squirrelstreams.com
Forum: The Pit 03-15-2015, 12:55 AM
Replies: 524
Views: 13,040
Posted By Khann
Odds on 10 cars even finishing?

Odds on 10 cars even finishing?
Forum: The Pit 03-14-2015, 03:02 AM
Replies: 524
Views: 13,040
Posted By Khann
6 tenths. Wow.

6 tenths. Wow.
Forum: The Pit 03-14-2015, 02:44 AM
Replies: 524
Views: 13,040
Posted By Khann
Yeah that came from nowhere.

Yeah that came from nowhere.
Forum: The Pit 03-14-2015, 02:22 AM
Replies: 524
Views: 13,040
Posted By Khann
McLaren going full Caterham.

McLaren going full Caterham.
Forum: The Pit 03-14-2015, 02:00 AM
Replies: 524
Views: 13,040
Posted By Khann
Yeah I'd say Vettel is looking good for 3rd....

Yeah I'd say Vettel is looking good for 3rd. Ferrari look strong.
Forum: The Pit 03-14-2015, 01:56 AM
Replies: 524
Views: 13,040
Posted By Khann
My feeling is that Rosberg is gonna go full...

My feeling is that Rosberg is gonna go full Barrichello this season. We'll see I guess.
Forum: The Pit 03-14-2015, 01:46 AM
Replies: 524
Views: 13,040
Posted By Khann
Anyone trying that F1 Access thing? Free trial...

Anyone trying that F1 Access thing? Free trial for a month, so gonna give it a go this weekend.
Forum: The Pit 03-14-2015, 12:09 AM
Replies: 524
Views: 13,040
Posted By Khann
McLaren are just embarrassing at the moment....

McLaren are just embarrassing at the moment. Wouldn't surprise me if Alonso didn't even want to drive the thing.
Forum: The Pit 03-07-2015, 08:56 PM
Replies: 524
Views: 13,040
Posted By Khann
Hamilton will win the WDC. Vettel and Raikkonen...

Hamilton will win the WDC.

Vettel and Raikkonen will both get a win.

Bottas will batter Massa.

Verstappen will have a large crash.
Forum: The Pit 03-02-2015, 07:35 AM
Replies: 524
Views: 13,040
Posted By Khann
Sure is a RBR livery. I kinda like the more...

Sure is a RBR livery. I kinda like the more defined purple area.
Forum: The Pit 03-02-2015, 05:04 AM
Replies: 524
Views: 13,040
Posted By Khann
Chilton racing the Nissan LMP1 in WEC this season.

Chilton racing the Nissan LMP1 in WEC this season.
Forum: The Pit 02-27-2015, 06:45 AM
Replies: 524
Views: 13,040
Posted By Khann
yep

yep
Forum: The Pit 02-27-2015, 05:26 AM
Replies: 524
Views: 13,040
Posted By Khann
Oops, GP3, not F3.

Oops, GP3, not F3.
Forum: The Pit 02-26-2015, 08:03 PM
Replies: 524
Views: 13,040
Posted By Khann
Apparently she was NINETEEN SECONDS off the pace...

Apparently she was NINETEEN SECONDS off the pace in F3 at Spa.
Showing results 1 to 30 of 500

 
Forum Jump

All times are GMT -4. The time now is 04:08 AM.

Forum Archives / About / Terms of Use / Advertise / Contact / Ultimate-Guitar.Com © 2015
Powered by: vBulletin Version 3.0.9
Copyright ©2000 - 2015, Jelsoft Enterprises Ltd.