Go Back   UG Community @ Ultimate-Guitar.Com > Search Forums
User Name  
Password
Search:

Showing results 1 to 30 of 159
Search took 0.17 seconds.
Search: Posts Made By: Larz89
Forum: Recordings 05-04-2013, 11:59 AM
Replies: 3
Views: 292
Posted By Larz89
Stupid noob question: from a Vox VT40+ to a Tascam us-144mkII

ok so, i am taking my first steps in the home recording world.

My amp is a Vox VT40+
http://www.voxamps.com/us/valvetronixplus/vtplus/
nothing fancy, a hybrid tube modeling amp. Its record out is...
Forum: Original Recordings 11-13-2012, 07:29 PM
Replies: 2
Views: 204
Posted By Larz89
hey thanks for the feedback man! you are right,...

hey thanks for the feedback man!

you are right, i need some drums, drummers are hard to go by (i could always learn some programmed drums).

I listen to quite some black metal, so i kinda dig the...
Forum: Original Recordings 11-11-2012, 09:59 PM
Replies: 2
Views: 204
Posted By Larz89
ambient metal, jam session, mixed in audacity

Hi everyone,

I'm starting to learn the how's and what's in composing music.
I'm a noob, so please judge me like one.

I'm looking for feedback and some critisism (what is good/bad, how do i need to...
Forum: The Pit 09-18-2011, 08:58 PM
Replies: 85
Views: 1,582
Posted By Larz89
Ultimate Stoner/Sludge/Doom...

Ultimate Stoner/Sludge/Doom band:
http://youtu.be/USpdr3vq9_U
Forum: The Pit 09-17-2011, 05:23 PM
Replies: 196
Views: 4,797
Posted By Larz89
Fight Club influenced me the most

Fight Club influenced me the most
Forum: The Pit 09-16-2011, 04:18 PM
Replies: 39
Views: 649
Posted By Larz89
Yup one of my favorites.

Yup one of my favorites.
Forum: The Pit 09-14-2011, 10:34 PM
Replies: 110
Views: 2,490
Posted By Larz89
ex sigarette smoker (**** that was hard), its...

ex sigarette smoker (**** that was hard), its been a while since i smoked some dope (20 june), i'm prone to addiction but i also have a lot of willpower (so i get addicted easly and then quit when...
Forum: The Pit 09-14-2011, 01:29 PM
Replies: 35
Views: 801
Posted By Larz89
maby you got nerd fiends who hacked your shit.

maby you got nerd fiends who hacked your shit.
Forum: The Pit 09-14-2011, 01:26 PM
Replies: 35
Views: 801
Posted By Larz89
haha, Brilliant. OT: If you didn't do it you...

haha, Brilliant.

OT: If you didn't do it you didn't do it, just keep saying the truth.
If they really don't believe you show em this very thread, and point out my post here so they can't think this...
Forum: The Pit 09-14-2011, 11:43 AM
Replies: 15,019
Views: 290,489
Posted By Larz89
99% of the time they fail

99% of the time they fail
Forum: The Pit 09-14-2011, 11:01 AM
Replies: 101
Views: 2,425
Posted By Larz89
What an idiot.

What an idiot.
Forum: The Pit 09-14-2011, 10:48 AM
Replies: 15,019
Views: 290,489
Posted By Larz89
@shadu lol dude, you are being used like there...

@shadu

lol dude, you are being used like there is no tomorrow.

She's threating you like a household machine instead of a human being (you are not her friend man, she threats you like utter shit),...
Forum: The Pit 09-14-2011, 10:29 AM
Replies: 306
Views: 5,910
Posted By Larz89
For the nay sayers: http://youtu.be/uP8h1nfW3Us

For the nay sayers:
http://youtu.be/uP8h1nfW3Us
Forum: The Pit 09-14-2011, 10:28 AM
Replies: 15,019
Views: 290,489
Posted By Larz89
hmm good advice, I think I will definitely not...

hmm good advice, I think I will definitely not try to pull them apart.

Well I can't ignore the girl completely for different reasons (friends, works with me lol, etc...) but I will see how it...
Forum: The Pit 09-13-2011, 11:42 PM
Replies: 15,019
Views: 290,489
Posted By Larz89
yeah i know, its the rational thing to do. But i...

yeah i know, its the rational thing to do.

But i get this (feelings) with a girl like only once every 3 years, it f*cking sucks...
Forum: The Pit 09-13-2011, 11:38 PM
Replies: 15,019
Views: 290,489
Posted By Larz89
Ah f*ck, I'm in a shitty situation. I'm falling...

Ah f*ck, I'm in a shitty situation.

I'm falling in love with a girl who has a boyfriend (not a friend but i know him and he is a really nice guy)
She's really social with me, likes to meet with me...
Forum: The Pit 09-13-2011, 01:22 PM
Replies: 306
Views: 5,910
Posted By Larz89
Alcohol, Nicotine (quit), cannabis, lsd, mdma (1...

Alcohol, Nicotine (quit), cannabis, lsd, mdma (1 time).
Forum: The Pit 09-10-2011, 12:44 PM
Replies: 122
Views: 2,816
Posted By Larz89
Sea monsters really do...

Sea monsters really do exist

http://newsimg.bbc.co.uk/media/images/39043000/gif/_39043313_colossal_squid_203inf.gif

Source...
Forum: The Pit 09-09-2011, 01:38 PM
Replies: 85
Views: 1,908
Posted By Larz89
Okay: a)...

Okay:

a) http://en.wikipedia.org/wiki/Inside_job

b) I wasn't joking lol (whats the joke?)

I was pointing out that 1 of the 3 'terror attacks' on the us was an american himself. (I used the term...
Forum: The Pit 09-09-2011, 01:34 PM
Replies: 85
Views: 1,908
Posted By Larz89
lol wut?

lol wut?
Forum: The Pit 09-09-2011, 01:21 PM
Replies: 85
Views: 1,908
Posted By Larz89
The grinch should load up a tactical nuclear...

The grinch should load up a tactical nuclear device in his car and blow up a major city on 25 december.

So christmas is ruined for evahahahahahaha :devil:
Forum: The Pit 09-09-2011, 01:16 PM
Replies: 85
Views: 1,908
Posted By Larz89
inside job as in an american himself wiki:...

inside job as in an american himself

wiki: Inside job refers to a crime committed by a person with a position of trust.
=> white american.
Forum: The Pit 09-09-2011, 12:58 PM
Replies: 122
Views: 2,816
Posted By Larz89
Balls smell funny after a hot day

Balls smell funny after a hot day
Forum: The Pit 09-09-2011, 11:42 AM
Replies: 85
Views: 1,908
Posted By Larz89
Change norway with 'X' country from Europe, it is...

Change norway with 'X' country from Europe, it is still the same.

Uk didn't change when those busses blew up.
Hell, even Madrid stayed the exact same when a lot of people got killed in those train...
Forum: The Pit 09-09-2011, 11:12 AM
Replies: 85
Views: 1,908
Posted By Larz89
Lol, you can say what you want about America but...

Lol, you can say what you want about America but one thing is for sure, they are easy to scare and become parano´d as ****.

You guys would gladly give up all your liberties when someone's bomb goes...
Forum: The Pit 09-08-2011, 10:45 AM
Replies: 11,942
Views: 147,307
Posted By Larz89
Good song, good cover, vocals could have been...

Good song, good cover, vocals could have been better but overall i liked it. 7/10

http://youtu.be/8IwQVulGJC0
Forum: Original Recordings 09-07-2011, 03:36 PM
Replies: 3
Views: 139
Posted By Larz89
aight, thx man

aight, thx man
Forum: Original Recordings 09-07-2011, 12:52 PM
Replies: 3
Views: 139
Posted By Larz89
Drum software

Can anyone give me some tips on which software i should be looking out for.

I just need something to get some drums on my guitar recordings, i'm looking for nothing to complex (doesn't have to be...
Forum: The Pit 09-07-2011, 12:48 PM
Replies: 77
Views: 1,533
Posted By Larz89
I'm more into girls that play music and likes to...

I'm more into girls that play music and likes to get ****ed up without being a slut.

Rare but real.
Forum: The Pit 09-07-2011, 11:16 AM
Replies: 138
Views: 2,722
Posted By Larz89
Blue bitchaaas

Blue bitchaaas
Showing results 1 to 30 of 159

 
Forum Jump

All times are GMT -4. The time now is 07:52 AM.

Forum Archives / About / Terms of Use / Advertise / Contact / Ultimate-Guitar.Com © 2014
Powered by: vBulletin Version 3.0.9
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.