Go Back   UG Community @ Ultimate-Guitar.Com > Search Forums
User Name  
Password
Search:

Showing results 1 to 30 of 242
Search took 0.50 seconds.
Search: Posts Made By: MobiuZ
Forum: Tabs & Chords 04-17-2014, 06:43 AM
Replies: 4
Views: 331
Posted By MobiuZ
hi i made something , maybe it will give u some...

hi i made something , maybe it will give u some or ideas or u like it the way it is

problem is , its gpx and my gpx doesnt support exporting to gp5 , so if someone else could do this :o ?

added a...
Forum: Tabs & Chords 04-10-2014, 07:21 PM
Replies: 12
Views: 1,599
Posted By MobiuZ
changed the ending , let me know what u guys think

changed the ending , let me know what u guys think
Forum: Tabs & Chords 04-10-2014, 06:46 PM
Replies: 3
Views: 390
Posted By MobiuZ
hey man here's my crit Intro/Verse is kinda...

hey man here's my crit

Intro/Verse is kinda basic/generic but gets the job done i guess.
part with the lead is kinda nice although is also pretty basic , also like that u change the drum...
Forum: Tabs & Chords 04-04-2014, 09:31 AM
Replies: 25
Views: 1,201
Posted By MobiuZ
hes just trying to be a djentleman

hes just trying to be a djentleman
Forum: Tabs & Chords 02-04-2014, 10:58 AM
Replies: 2
Views: 452
Posted By MobiuZ
ey man sounds awesome man very groovy stuff ,...

ey man

sounds awesome man very groovy stuff , not really much to say about it other then that i liked it pretty much all the way :)

also that solo was sexy as ****.

i also like your guitar sound...
Forum: Tabs & Chords 01-16-2014, 10:11 PM
Replies: 4
Views: 437
Posted By MobiuZ
yes there is a link to my soundcloud in the...

yes there is a link to my soundcloud in the thread u can listen to that if u want

cheers ;)
Forum: Tabs & Chords 01-13-2014, 10:01 AM
Replies: 4
Views: 437
Posted By MobiuZ
ye lol that last part is almost an exact copy of...

ye lol that last part is almost an exact copy of chapter four ending.

i would suggest focusing more on creating your own style instead of copying other peoples style , wich will get you nowhere...
Forum: Tabs & Chords 12-27-2013, 07:59 PM
Replies: 26
Views: 877
Posted By MobiuZ
ok so i guess im wrong on this one , my version...

ok so i guess im wrong on this one , my version doesnt have it though , which version are u using ?



you seem to have a difficult time understanding that all those things are your personal opinion...
Forum: Tabs & Chords 12-27-2013, 07:52 PM
Replies: 26
Views: 877
Posted By MobiuZ
ok so i guess im wrong on this one , my version...

ok so i guess im wrong on this one , my version doesnt have it though , which version are u using ?



you seem to have a difficult time understanding that all those things are your personal opinion...
Forum: Tabs & Chords 12-27-2013, 02:04 PM
Replies: 26
Views: 877
Posted By MobiuZ
most of the reasons u gave actually have to do...

most of the reasons u gave actually have to do with the learning curve.
and im surprised u think the sound is terrible , since you could could argue that gp5 is even worse. anyway what i like about...
Forum: Tabs & Chords 12-24-2013, 10:24 AM
Replies: 26
Views: 877
Posted By MobiuZ
thats your opinion , and i don't agree , if used...

thats your opinion , and i don't agree , if used well it can add a lot of mood to a song regardless of genre imo.

anyway guys , there is no way to export from gpx to gp5 , yes i know gpx sucks , gp5...
Forum: Tabs & Chords 12-23-2013, 10:09 PM
Replies: 26
Views: 877
Posted By MobiuZ
plz dont comment if you're just gonna troll , i...

plz dont comment if you're just gonna troll , i understand you're a gp5 guy but you dont have to be a dick just because some people use gpx instead.

as for the actual question you pose

i think it...
Forum: Tabs & Chords 12-17-2013, 02:51 PM
Replies: 8
Views: 593
Posted By MobiuZ
hey man welcome to the forum if this your first...

hey man welcome to the forum

if this your first song than all i can give u is kudo's great job !

all the parts are good and your song flows like a metal song should , every part does something else...
Forum: Tabs & Chords 12-10-2013, 11:05 AM
Replies: 8
Views: 616
Posted By MobiuZ
i will only comment on the songs that interest me...

i will only comment on the songs that interest me ( unless c4c ) seeing as im mostly into heavy metal 80% of everything posted here is not my thing , so id rather not comment than say something bad...
Forum: Tabs & Chords 11-18-2013, 02:53 PM
Replies: 4
Views: 685
Posted By MobiuZ
hey man here's my crit first off i wanna say...

hey man here's my crit

first off i wanna say that i deleted most of the parts and left the verse and some other unnamed part in and added my own chorus , if u like it u can use it , if you dont...
Forum: Tabs & Chords 11-05-2013, 10:47 AM
Replies: 17
Views: 1,940
Posted By MobiuZ
ok im just going to crit this again since in midi...

ok im just going to crit this again since in midi it works like it should

anyway i wont comment on individual sections since im pretty lazy and it felt like a consistent piece where eveything flowed...
Forum: Tabs & Chords 11-04-2013, 10:52 AM
Replies: 17
Views: 1,940
Posted By MobiuZ
critting as i listen intro : standard stuff nice...

critting as i listen

intro : standard stuff nice dynamics between the instruments , might be a bit to much when this is recorded since it sounds kinda cluttered in gp , but that depends on how you...
Forum: Tabs & Chords 11-01-2013, 09:57 AM
Replies: 1
Views: 378
Posted By MobiuZ
hi , i listened to this in gp6 and it sounded...

hi , i listened to this in gp6 and it sounded pretty badass , nice intro , like it when the drums come in , verse in the same but i imagine with lyrics this doesn't matter , bridge also isnt that...
Forum: Tabs & Chords 10-30-2013, 10:57 AM
Replies: 8
Views: 545
Posted By MobiuZ
your time signatures made my head hurt , i dont...

your time signatures made my head hurt , i dont know if thats good or bad , solo was decent though
Forum: Tabs & Chords 08-25-2013, 12:20 PM
Replies: 13
Views: 952
Posted By MobiuZ
who the f cares what genre it is , just make...

who the f cares what genre it is , just make music that you love to make and the rest doesnt really matter , but if id have to judge this on the genre id say this isnt metalcore anymore but more...
Forum: Tabs & Chords 08-14-2013, 07:31 PM
Replies: 6
Views: 322
Posted By MobiuZ
hey man , dont worry there are enoug people with...

hey man , dont worry there are enoug people with gpx

so here's my crit

begin :
quite simple but works as build up

Intro:
good stuff like it , could use a lead though
Forum: Tabs & Chords 08-04-2013, 02:40 PM
Replies: 21
Views: 798
Posted By MobiuZ
this x 1000 i dont understand why people come to...

this x 1000

i dont understand why people come to cry here on the forum about something they think isnt working the way its supposed to.

either use GP5 and stop being a whiny bitch , or learn how to...
Forum: Tabs & Chords 08-02-2013, 02:00 PM
Replies: 12
Views: 1,599
Posted By MobiuZ
thx for the great replies guys :) i know im still...

thx for the great replies guys :) i know im still learning and have not found my sweet spot yet , but then again it takes a lot of time and practice to get there.

ive been compsoing since i was...
Forum: Tabs & Chords 07-30-2013, 03:19 PM
Replies: 5
Views: 482
Posted By MobiuZ
man that was awesome i could do a crit about...

man that was awesome

i could do a crit about every section but its all good and flows well so i got nothing to add , all i can suggest is maybe beef up your kickdrum sound a bit , the guitar sound...
Forum: Tabs & Chords 07-29-2013, 04:04 PM
Replies: 4
Views: 483
Posted By MobiuZ
ok my bad than

ok my bad than
Forum: Tabs & Chords 07-29-2013, 01:15 PM
Replies: 4
Views: 483
Posted By MobiuZ
hi first off you forgot te switch off the...

hi

first off you forgot te switch off the metronome ,

here's my crit

eerie sound , kinda interesting stuff.

awsome when the ambient comes in , your sound is pretty good , i like it
Forum: Tabs & Chords 07-27-2013, 07:54 AM
Replies: 10
Views: 471
Posted By MobiuZ
dont listen to these guys , there are enough...

dont listen to these guys , there are enough people with guitar pro 6 , including me :D

anyway here's my crit

Intro:
Kinda ok i guess nothing to interesting riff or melody wise.

ok at bar 20 it...
Forum: Tabs & Chords 07-18-2013, 05:34 AM
Replies: 5
Views: 369
Posted By MobiuZ
hello , i am one of the internet people...

hello , i am one of the internet people :P

anyway its cinda interesting i guess though in gpx it sounds like a steamboat is about to hit the shore :D

but its nothing special or anything just build...
Forum: Tabs & Chords 07-16-2013, 01:32 PM
Replies: 2
Views: 322
Posted By MobiuZ
hey here's my crit first off i gotta say the gpx...

hey here's my crit

first off i gotta say the gpx file is horribly unbalanced in volume difference of the intstruments.

like the intro , some nice dynamics there , nice melody , though kinda weird...
Forum: Tabs & Chords 07-15-2013, 11:00 AM
Replies: 5
Views: 338
Posted By MobiuZ
hey man here's my crit im not sure what to think...

hey man here's my crit

im not sure what to think about this , sounds kind of like static x imo , but there isnt really anything happening throughout the song , it doesnt flow , its just the same...
Showing results 1 to 30 of 242

 
Forum Jump

All times are GMT -4. The time now is 04:01 AM.

Forum Archives / About / Terms of Use / Advertise / Contact / Ultimate-Guitar.Com © 2014
Powered by: vBulletin Version 3.0.9
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.