Go Back   UG Community @ Ultimate-Guitar.Com > Search Forums
User Name  
Password
Search:

Showing results 1 to 30 of 500
Search took 0.32 seconds.
Search: Posts Made By: Wiegenlied
Forum: The Pit 12-17-2014, 11:24 PM
Replies: 133
Views: 2,811
Posted By Wiegenlied
this is the end of all things

this is the end of all things
Forum: The Pit 12-17-2014, 07:53 PM
Replies: 53
Views: 925
Posted By Wiegenlied
I'd rip out his eyes and shove them up his ass so...

I'd rip out his eyes and shove them up his ass so he could watch me kick it
Forum: The Pit 12-17-2014, 04:24 PM
Replies: 23
Views: 526
Posted By Wiegenlied
Yeah but you couldn't kill obi-wan caus he's a...

Yeah but you couldn't kill obi-wan caus he's a ****ing jedi master
Forum: The Pit 12-14-2014, 09:42 PM
Replies: 61
Views: 1,087
Posted By Wiegenlied
The only one of these I had was VHS, nintendo 64...

The only one of these I had was VHS, nintendo 64 and an answering machine. I'm still an old **** tho
Forum: The Pit 12-10-2014, 11:53 PM
Replies: 1,650
Views: 22,264
Posted By Wiegenlied
Another day, another shootout

Another day, another shootout
Forum: The Pit 12-09-2014, 04:13 AM
Replies: 59
Views: 1,229
Posted By Wiegenlied
I have a couch in my room. can confirm amazingness

I have a couch in my room. can confirm amazingness
Forum: The Pit 12-09-2014, 12:39 AM
Replies: 59
Views: 1,229
Posted By Wiegenlied
I like this...

I like this bedroom

http://pricelessdecor.com/wp-content/uploads/2014/09/gray-bedroom-paint-ideas.jpg
Forum: The Pit 12-09-2014, 12:19 AM
Replies: 21,031
Views: 212,138
Posted By Wiegenlied
#2 is close to my haircut....

#2 is close to my haircut.

http://i26.photobucket.com/albums/c108/tobidyoufarewell/051.jpg

the only problem I could say is you cant let it get too long or it ends up falling back and looking...
Forum: The Pit 12-08-2014, 11:52 PM
Replies: 21,031
Views: 212,138
Posted By Wiegenlied
no its red and eric forman

no its red and eric forman
Forum: The Pit 12-08-2014, 11:47 PM
Replies: 47
Views: 971
Posted By Wiegenlied
RIP bongs

RIP bongs
Forum: The Pit 12-08-2014, 03:04 PM
Replies: 1,650
Views: 22,264
Posted By Wiegenlied
Im gonna miss his interviews where he makes that...

Im gonna miss his interviews where he makes that weird face and his eyes get all big.
Forum: The Pit 12-08-2014, 05:25 AM
Replies: 40
Views: 985
Posted By Wiegenlied
wow so this is where it started

wow so this is where it started
Forum: The Pit 12-08-2014, 03:15 AM
Replies: 1,650
Views: 22,264
Posted By Wiegenlied
yeah I don't think they're going to make the...

yeah I don't think they're going to make the playoffs this year, which is sad when you're team has couture, pavelski, marleau, thornton, burns and vlasic. minnesota and dallas are scum but they're...
Forum: The Pit 12-07-2014, 08:50 PM
Replies: 1,650
Views: 22,264
Posted By Wiegenlied
All hell just broke loose in one my hockey pools...

All hell just broke loose in one my hockey pools caus of a trade I did. I traded karlson and varlamov for perry and elliott and it got protested. I have Giordano, Hedman, Weber, Kronwall, Faulk and...
Forum: The Pit 12-07-2014, 06:33 PM
Replies: 25
Views: 549
Posted By Wiegenlied
This thread is bad This thread is brilliant TS is...

This thread is bad
This thread is brilliant
TS is a knob
Forum: The Pit 12-07-2014, 01:19 AM
Replies: 54
Views: 1,188
Posted By Wiegenlied
lol meh that doesn't sound that bad worst job I...

lol meh that doesn't sound that bad

worst job I had was at a fish filleting factory. day started at 7 am and it took an hour and a half to get there, so I had to get up at 5. The place obviously...
Forum: The Pit 12-06-2014, 10:08 AM
Replies: 122
Views: 2,000
Posted By Wiegenlied
...

155

http://media.giphy.com/media/vuDjRWJIrJxD2/giphy.gif
Forum: The Pit 12-05-2014, 11:10 AM
Replies: 18
Views: 520
Posted By Wiegenlied
Nah guitarists just perpetually suck

Nah guitarists just perpetually suck
Forum: The Pit 12-05-2014, 11:09 AM
Replies: 1,650
Views: 22,264
Posted By Wiegenlied
I remember when lidstrom

I remember when lidstrom
Forum: The Pit 12-04-2014, 12:41 AM
Replies: 1,650
Views: 22,264
Posted By Wiegenlied
"The rangers didnt get much better. Their...

"The rangers didnt get much better. Their record stood at a pathetic 6-39-5 through 50 games, which was especially problematic given that back then the season was only 50 games long'.

lost my shit
Forum: The Pit 12-03-2014, 02:16 AM
Replies: 1,650
Views: 22,264
Posted By Wiegenlied
should we be scared of the sabres yet?

should we be scared of the sabres yet?
Forum: The Pit 12-02-2014, 12:39 AM
Replies: 25
Views: 567
Posted By Wiegenlied
Baritone is the most common voice type so you...

Baritone is the most common voice type so you really shouldn't have a hard time..

the good news is being a baritone doesn't really limit you from being able to sing high notes, just measures what...
Forum: The Pit 12-02-2014, 12:31 AM
Replies: 14
Views: 549
Posted By Wiegenlied
I'm using all of the listed items at once right...

I'm using all of the listed items at once right now
Forum: The Pit 12-02-2014, 12:11 AM
Replies: 1,650
Views: 22,264
Posted By Wiegenlied
I see hedmans picking up where he left off

I see hedmans picking up where he left off
Forum: The Pit 12-01-2014, 04:22 PM
Replies: 3,126
Views: 56,385
Posted By Wiegenlied
The one thing i like about this ending is that it...

The one thing i like about this ending is that it wasnt a cliff hangar and there was some closure. The groupa back together and theres no pressing dilemma they leave us wondering for months. Just...
Forum: The Pit 12-01-2014, 04:20 PM
Replies: 3,126
Views: 56,385
Posted By Wiegenlied
I miss shane. Watched a the mid season 2 finale...

I miss shane. Watched a the mid season 2 finale and a few episodes following it. He provided much needed drama in the show. Andrea summed it in the one episode saying that hes ideas are all the right...
Forum: The Pit 12-01-2014, 05:57 AM
Replies: 3,126
Views: 56,385
Posted By Wiegenlied
Yeah the internets pretty much exploding with...

Yeah the internets pretty much exploding with people furious because the facebook page spoiled it before it aired in their timezone
Forum: The Pit 12-01-2014, 02:52 AM
Replies: 3,126
Views: 56,385
Posted By Wiegenlied
so it didnt really show if any of the people from...

so it didnt really show if any of the people from the hospital left. kind of reminded me of last season when they took in all the governors people and essentially used them as extras to be killed of...
Forum: The Pit 11-30-2014, 08:33 PM
Replies: 50
Views: 1,325
Posted By Wiegenlied
I'm posting from a tim hortons right now :THUMBS...

I'm posting from a tim hortons right now :THUMBS UP:
Forum: The Pit 11-30-2014, 08:32 PM
Replies: 1,650
Views: 22,264
Posted By Wiegenlied
I like how in the 28 hours since you posted this...

I like how in the 28 hours since you posted this they've dropped from #1 to tied for 7th with 3 other teams. Only a few days before they're out of the playoff picture I assume
Showing results 1 to 30 of 500

 
Forum Jump

All times are GMT -4. The time now is 08:29 AM.

Forum Archives / About / Terms of Use / Advertise / Contact / Ultimate-Guitar.Com © 2014
Powered by: vBulletin Version 3.0.9
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.