Go Back   UG Community @ Ultimate-Guitar.Com > Search Forums
User Name  
Password
Search:

Showing results 1 to 30 of 287
Search took 0.48 seconds.
Search: Posts Made By: thebends26
Forum: Electric Guitar 12-10-2013, 04:36 PM
Replies: 15
Views: 758
Posted By thebends26
Sorry for bumping, I recorded a cover of Strip My...

Sorry for bumping, I recorded a cover of Strip My Mind by RHCP using this guitar
https://www.youtube.com/watch?v=5IKIAuyyalI
Forum: Cover Songs 12-10-2013, 04:35 PM
Replies: 0
Views: 118
Posted By thebends26
Talking Strip My Mind RHCP cover C4C!

Hey guys, I picked up a Peavey Generation EXP Tele copy last week and finally got around to recording a cover with it. Sorry for no video my camera is broken.

Here it is--->...
Forum: Electric Guitar 12-08-2013, 10:26 PM
Replies: 9
Views: 389
Posted By thebends26
Nice grab man! :cheers: Always loved the classic...

Nice grab man! :cheers: Always loved the classic sunburst on Fender's, and nice amp too! If you can, post a recording I'm really curious to see how that amp sings! Happy NGD! :D
Forum: Electric Guitar 12-08-2013, 04:30 PM
Replies: 15
Views: 758
Posted By thebends26
Thanks guys! It looks like I'm leaning towards...

Thanks guys! It looks like I'm leaning towards the Lace pickups if I'm gonna upgrade them, along with the Fender Deluxe Locking Tuners.
Forum: Electric Guitar 12-08-2013, 12:26 AM
Replies: 15
Views: 758
Posted By thebends26
I'm not gonna lie the pick-ups are good, but I...

I'm not gonna lie the pick-ups are good, but I know it can be better. I get your point though samurai, I'm not gonna immediately upgrade it. I'm gonna do some research and also decide if it's worth...
Forum: Electric Guitar 12-07-2013, 01:15 PM
Replies: 15
Views: 758
Posted By thebends26
Here are some sound snipits of the guitar...

Here are some sound snipits of the guitar
https://soundcloud.com/jgomez06

Nothing impressive, just a few simple riffs so you can get the jist of the tone. The neck snipit also has a few riffs using...
Forum: Electric Guitar 12-07-2013, 02:29 AM
Replies: 15
Views: 758
Posted By thebends26
My max budget for a set of pickups is around $250

My max budget for a set of pickups is around $250
Forum: Electric Guitar 12-07-2013, 01:43 AM
Replies: 15
Views: 758
Posted By thebends26
Talking NGD! (Tele content!)

http://i.imgur.com/HjawTKq.png
Sorry for the crappy image, I took it with my phone.

Here it is! A Peavey Generation EXP tele copy!

Long story-ish, I got my first job about a month ago and saved my...
Forum: Community Archives 08-07-2013, 09:51 PM
Replies: 40,066
Views: 496,317
Posted By thebends26
Just started up The Man With the Iron Fists, not...

Just started up The Man With the Iron Fists, not expecting much. The first few minutes are pretty cool too.
Forum: Community Archives 08-07-2013, 12:25 AM
Replies: 40,066
Views: 496,317
Posted By thebends26
How is it? I've been meaning to get to it.

How is it? I've been meaning to get to it.
Forum: Community Archives 08-04-2013, 04:19 PM
Replies: 40,066
Views: 496,317
Posted By thebends26
Goodfellas

Goodfellas
Forum: Community Archives 08-04-2013, 03:47 PM
Replies: 40,066
Views: 496,317
Posted By thebends26
What do you guys think of this?...

What do you guys think of this?
http://www.youtube.com/watch?v=kGWO2w0H2V8

It's based on one of my favorite short stories, and I pray to god it's good.
Forum: Community Archives 08-04-2013, 03:26 PM
Replies: 40,066
Views: 496,317
Posted By thebends26
Just started up Annie Hall for the first time, I...

Just started up Annie Hall for the first time, I have high hopes :D
Forum: Community Archives 08-04-2013, 12:36 AM
Replies: 40,066
Views: 496,317
Posted By thebends26
I ****ing love Sam Rockwell

I ****ing love Sam Rockwell
Forum: Community Archives 08-03-2013, 09:49 PM
Replies: 40,066
Views: 496,317
Posted By thebends26
On the subject of Kick-Ass and Super...

On the subject of Kick-Ass and Super Kick-Ass<Super

Anyways I got home from the Way Way Back. I loved it, it's a great funny, touching coming-of-age film with an awkward teenager that reminded me of...
Forum: Community Archives 08-03-2013, 06:26 PM
Replies: 40,066
Views: 496,317
Posted By thebends26
I'm about to go off to watch The Way Way Back,...

I'm about to go off to watch The Way Way Back, will leave my thoughts on it when I get out :peace:
Forum: Community Archives 08-02-2013, 04:31 PM
Replies: 40,066
Views: 496,317
Posted By thebends26
Watching A Scanner Darkly for around the 5th time...

Watching A Scanner Darkly for around the 5th time again, I love this movie sooooo much :D
Forum: The Pit 08-01-2013, 09:17 PM
Replies: 2,851
Views: 45,208
Posted By thebends26
Gonna watch A Scanner Darkly again, something...

Gonna watch A Scanner Darkly again, something about this movie man, I never get sick of it.
Forum: Community Archives 07-31-2013, 03:02 PM
Replies: 40,066
Views: 496,317
Posted By thebends26
Just started The Deer Hunter, enjoying it so far.

Just started The Deer Hunter, enjoying it so far.
Forum: Community Archives 07-29-2013, 11:39 PM
Replies: 40,066
Views: 496,317
Posted By thebends26
Just finished that scene. It was ****ing gold! :D

Just finished that scene. It was ****ing gold! :D
Forum: Community Archives 07-29-2013, 11:21 PM
Replies: 40,066
Views: 496,317
Posted By thebends26
Oh God this movie is awesome :haha:

Oh God this movie is awesome :haha:
Forum: Community Archives 07-29-2013, 10:47 PM
Replies: 40,066
Views: 496,317
Posted By thebends26
Gonna watch Drive Angry while rotting on Fallout....

Gonna watch Drive Angry while rotting on Fallout. It's supposed to be brutal and it has Nic Cage after breaking out of hell. Sounds like the perfect movie :haha:
Forum: Community Archives 07-28-2013, 07:54 PM
Replies: 40,066
Views: 496,317
Posted By thebends26
God Skyrim and Fallout: New Vegas have pretty...

God Skyrim and Fallout: New Vegas have pretty much taken over my life. I need to stop my addiction to watch Manhunter, ashamed I haven't got around to it yet :/
Forum: Community Archives 07-28-2013, 01:41 PM
Replies: 40,066
Views: 496,317
Posted By thebends26
You couldn't have been more right :haha:

You couldn't have been more right :haha:
Forum: Community Archives 07-28-2013, 12:03 AM
Replies: 40,066
Views: 496,317
Posted By thebends26
Gonna watch Savages until I fall asleep, had a...

Gonna watch Savages until I fall asleep, had a long day so I don't feel like watching Manhunter if I'll end up knocking out. Sue me :peace: :haha:
Forum: Community Archives 07-26-2013, 07:48 PM
Replies: 40,066
Views: 496,317
Posted By thebends26
Watch it ASAP

Watch it ASAP
Forum: Community Archives 07-26-2013, 02:19 PM
Replies: 40,066
Views: 496,317
Posted By thebends26
What do you guys think of Gangs of New York. Jw...

What do you guys think of Gangs of New York. Jw cause I'm watching it for around the 10th time. Yeah it's not one of Scorsese's greatest, but it's one of my favorites.
Forum: Community Archives 07-26-2013, 12:51 AM
Replies: 40,066
Views: 496,317
Posted By thebends26
Started Leaving Las Vegas a while ago. Holy ****...

Started Leaving Las Vegas a while ago. Holy **** Nic Cage is a great actor.
Forum: Community Archives 07-24-2013, 07:34 PM
Replies: 40,066
Views: 496,317
Posted By thebends26
How's Blue Velvet? Is it filled with Lynchian...

How's Blue Velvet? Is it filled with Lynchian goodness like Mullholand Dr?
Forum: Community Archives 07-24-2013, 02:32 PM
Replies: 40,066
Views: 496,317
Posted By thebends26
Oh ****, haha didn't even notice that. Excuse my...

Oh ****, haha didn't even notice that. Excuse my stupidity :p:
Showing results 1 to 30 of 287

 
Forum Jump

All times are GMT -4. The time now is 03:31 AM.

Forum Archives / About / Terms of Use / Advertise / Contact / Ultimate-Guitar.Com © 2014
Powered by: vBulletin Version 3.0.9
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.