Go Back   UG Community @ Ultimate-Guitar.Com > Search Forums
User Name  
Password
Search:

Showing results 1 to 30 of 500
Search took 0.30 seconds.
Search: Posts Made By: DonGlover
Forum: The Pit Yesterday, 04:28 AM
Replies: 66
Views: 964
Posted By DonGlover
I would like to say no, but I mean I AM better...

I would like to say no, but I mean I AM better than everyone else, so I guess yeah.
Forum: The Pit Yesterday, 02:54 AM
Replies: 26,281
Views: 275,400
Posted By DonGlover
"Just because i'm a fox doesn't mean i'm a...

"Just because i'm a fox doesn't mean i'm a slut."


I'm sorry, but that had me in stitches :haha:
Forum: The Pit 01-23-2015, 11:23 PM
Replies: 41
Views: 819
Posted By DonGlover
Yikes!

Yikes!
Forum: The Pit 01-21-2015, 01:57 AM
Replies: 185
Views: 2,432
Posted By DonGlover
It's true. I'm trying to think of some good emo...

It's true. I'm trying to think of some good emo after like 2001 and I can't. I blame 9/11 or something.
Forum: The Pit 01-21-2015, 01:41 AM
Replies: 26,281
Views: 275,400
Posted By DonGlover
Astronomically less cool.

Astronomically less cool.
Forum: The Pit 01-20-2015, 05:00 PM
Replies: 23,731
Views: 266,290
Posted By DonGlover
No, I get what Steve means, and I agree. War is...

No, I get what Steve means, and I agree. War is simply the setting, and a vessel to which the underlying themes of the film are carried on.
Forum: The Pit 01-18-2015, 10:50 PM
Replies: 44
Views: 763
Posted By DonGlover
Do you think the singer is aware he looks like...

Do you think the singer is aware he looks like Weird Al Yankovic?
Forum: The Pit 01-18-2015, 10:05 PM
Replies: 26,281
Views: 275,400
Posted By DonGlover
I love you Noah and you can always chat with me...

I love you Noah and you can always chat with me on Facebook but I probably won't respond because I don't love you.
Forum: The Pit 01-17-2015, 02:29 AM
Replies: 26,281
Views: 275,400
Posted By DonGlover
Yeah, if anything, society drives me to drink lol.

Yeah, if anything, society drives me to drink lol.
Forum: The Pit 01-16-2015, 01:51 AM
Replies: 51
Views: 948
Posted By DonGlover
See you at the crossroads (So you won't be...

See you at the crossroads (So you won't be lonely)
See you at the crossroads (So you won't be looone-ly)
And I'm gonna miss everybody
And I'm gonna miss...
Forum: The Pit 01-13-2015, 08:19 AM
Replies: 25
Views: 471
Posted By DonGlover
I moved a broad once. Took two of us to lift...

I moved a broad once. Took two of us to lift her.


HEY NOW!

https://pbs.twimg.com/profile_images/796177903/larrysanders3.jpg
Forum: The Pit 01-06-2015, 11:58 PM
Replies: 82
Views: 2,060
Posted By DonGlover
Nothing. It means absolutely nothing to be a man.

Nothing. It means absolutely nothing to be a man.
Forum: The Pit 01-04-2015, 11:12 AM
Replies: 26,281
Views: 275,400
Posted By DonGlover
I lived in the Ottawa area a couple years back so...

I lived in the Ottawa area a couple years back so I lived across from like upper-upstate New York, like Ogdensburg and Massena. Boring little shit towns where the "downtown" area is just like a...
Forum: The Pit 01-03-2015, 10:02 PM
Replies: 26,281
Views: 275,400
Posted By DonGlover
WHAT?!?!

WHAT?!?!
Forum: The Pit 01-03-2015, 09:45 PM
Replies: 26,281
Views: 275,400
Posted By DonGlover
https://www.youtube.com/watch?v=7y4Xe28TtJU

https://www.youtube.com/watch?v=7y4Xe28TtJU
Forum: The Pit 01-03-2015, 09:34 PM
Replies: 6,231
Views: 227,116
Posted By DonGlover
It's true. I got some good deals on the shoes and...

It's true. I got some good deals on the shoes and watch, which I got from ALDO. The button downs I didn't get as much of a deal from though. And no, I didn't get any gifts. I've got money so I told...
Forum: The Pit 01-03-2015, 06:59 PM
Replies: 6,231
Views: 227,116
Posted By DonGlover
Yeah I ended up spending like nearly $300(CAD) on...

Yeah I ended up spending like nearly $300(CAD) on a bunch of shoes, button-downs, and a watch. I bought no one anything for Christmas. I'm a selfish prick.
Forum: The Pit 01-02-2015, 09:52 PM
Replies: 77
Views: 1,727
Posted By DonGlover
We do sometimes get 50 threads in a few minutes...

We do sometimes get 50 threads in a few minutes about using Hindu black magic to get your love back though. But those are sacred.
Forum: The Pit 01-02-2015, 02:37 AM
Replies: 61
Views: 1,381
Posted By DonGlover
Nothing like guzzling down a tall glass of some...

Nothing like guzzling down a tall glass of some creamy white homo.
Forum: The Pit 12-31-2014, 11:59 PM
Replies: 37
Views: 704
Posted By DonGlover
Waiting for a cab... It's gonna take a ****ing...

Waiting for a cab... It's gonna take a ****ing hour lol. I'm gonna get to the staff party and they'll be shouting "Happy New Year" at 12am while I'm still coming through the door lol.
Forum: The Pit 12-31-2014, 08:20 AM
Replies: 63
Views: 1,179
Posted By DonGlover
I'm working today but I'm going to the staff...

I'm working today but I'm going to the staff party tonight. Yes, some people actually go to those on purpose lol. It's free drinks, so why not? Plus, if any of the attractive single servers are...
Forum: The Pit 12-30-2014, 08:10 AM
Replies: 18
Views: 364
Posted By DonGlover
Hindu Black Magic Love Specialists.

Hindu Black Magic Love Specialists.
Forum: The Pit 12-30-2014, 04:45 AM
Replies: 26,281
Views: 275,400
Posted By DonGlover
I do believe the official apocalypse of this...

I do believe the official apocalypse of this forum will be the combined forces of V A N C E M I L L E R and the Hindu Black Magic Love Specialists (awesome name for a band, btw) finally overthrowing...
Forum: The Pit 12-30-2014, 04:24 AM
Replies: 26,281
Views: 275,400
Posted By DonGlover
The Pit got Hindi-Bombed again. Personally, I'm...

The Pit got Hindi-Bombed again. Personally, I'm just glad I'm gonna get the opportunity to



Thanks Hindu love gods!
Forum: The Pit 12-28-2014, 11:21 PM
Replies: 24
Views: 866
Posted By DonGlover
I once gave my dog the middle finger and...

I once gave my dog the middle finger and immediately realized how pointless and stupid of a gesture it was to give to a dog. It's like giving the middle finger to a baby.
Forum: The Pit 12-28-2014, 10:25 PM
Replies: 98
Views: 2,533
Posted By DonGlover
I'd check it for holes. God's a pretty big fan of...

I'd check it for holes. God's a pretty big fan of procreation.
Forum: The Pit 12-28-2014, 08:44 PM
Replies: 20
Views: 490
Posted By DonGlover
Ah, it's like that classic saying goes: I'm so...

Ah, it's like that classic saying goes:

I'm so angry I could jump down a staircase!
Forum: The Pit 12-28-2014, 05:43 PM
Replies: 26,281
Views: 275,400
Posted By DonGlover
The lengths people go to be green smh

The lengths people go to be green smh
Forum: The Pit 12-28-2014, 05:33 PM
Replies: 80
Views: 1,464
Posted By DonGlover
Funeral Director 20%. I feel secure. And I'll...

Funeral Director 20%. I feel secure. And I'll definitely never run out of work.
Forum: The Pit 12-28-2014, 03:39 PM
Replies: 45
Views: 839
Posted By DonGlover
:cheers: The secret is to get 'pass-out' drunk...

:cheers:

The secret is to get 'pass-out' drunk and not remember your dreams :)
Showing results 1 to 30 of 500

 
Forum Jump

All times are GMT -4. The time now is 01:17 PM.

Forum Archives / About / Terms of Use / Advertise / Contact / Ultimate-Guitar.Com © 2015
Powered by: vBulletin Version 3.0.9
Copyright ©2000 - 2015, Jelsoft Enterprises Ltd.