Go Back   UG Community @ Ultimate-Guitar.Com > Search Forums
User Name  
Password
Search:

Showing results 1 to 30 of 500
Search took 0.31 seconds.
Search: Posts Made By: raoooos
Forum: The Pit 02-06-2016, 12:59 PM
Replies: 25,267
Views: 268,584
Posted By raoooos
http://i.imgur.com/yY6v7vb.png hope

http://i.imgur.com/yY6v7vb.png


hope
Forum: The Pit 02-06-2016, 12:48 PM
Replies: 25,267
Views: 268,584
Posted By raoooos
Aberdeen on it :cool: where are you let's be avin...

Aberdeen on it :cool: where are you let's be avin you
Forum: The Pit 02-06-2016, 10:32 AM
Replies: 25,267
Views: 268,584
Posted By raoooos
Danny Simpson u lil shit

Danny Simpson u lil shit
Forum: The Pit 02-06-2016, 10:17 AM
Replies: 25,267
Views: 268,584
Posted By raoooos
Of course City are taking this seriously, what...

Of course City are taking this seriously, what does that even mean. They've just played shit and conceded twice from set pieces



Really intelligent off the ball, technically pretty shit. But he...
Forum: The Pit 02-06-2016, 10:03 AM
Replies: 25,267
Views: 268,584
Posted By raoooos
HAHAHAHAHA This is amazing

HAHAHAHAHA


This is amazing
Forum: The Pit 02-06-2016, 09:51 AM
Replies: 25,267
Views: 268,584
Posted By raoooos
This guy is the real fucking deal

This guy is the real fucking deal
Forum: The Pit 02-06-2016, 08:53 AM
Replies: 25,267
Views: 268,584
Posted By raoooos
Absolutely no doubt in my mind that I want...

Absolutely no doubt in my mind that I want Leicester to win the league. For the #scenes. Fuck Arsenal
Forum: The Pit 02-03-2016, 07:40 PM
Replies: 25,267
Views: 268,584
Posted By raoooos
Amazing that Ronny Deila still has a job. Colin...

Amazing that Ronny Deila still has a job. Colin Kazim-Richards wasn't even good enough for my FM10 Sunderland team

Also fucking yas tho :cool:
Forum: The Pit 01-29-2016, 08:51 AM
Replies: 25,267
Views: 268,584
Posted By raoooos
First Lemmy, then Bowie and now Jenko The band...

First Lemmy, then Bowie and now Jenko


The band is complete



1 like = 1 respect
Forum: The Pit 01-29-2016, 08:42 AM
Replies: 25,267
Views: 268,584
Posted By raoooos
I was right. Arsenal could use a physio like...

I was right. Arsenal could use a physio like me.



Also RIP my beautiful princess xxx
Forum: The Pit 01-23-2016, 03:22 PM
Replies: 25,267
Views: 268,584
Posted By raoooos
Payet is fucking class

Payet is fucking class
Forum: The Pit 01-23-2016, 01:41 PM
Replies: 25,267
Views: 268,584
Posted By raoooos
Jenkinson's just 100% done his ACL :o #physio

Jenkinson's just 100% done his ACL :o #physio
Forum: The Pit 01-23-2016, 01:29 PM
Replies: 25,267
Views: 268,584
Posted By raoooos
https://vine.co/v/ielPj5xhgBt pls

https://vine.co/v/ielPj5xhgBt

pls
Forum: The Pit 01-22-2016, 03:14 PM
Replies: 25,267
Views: 268,584
Posted By raoooos
Everyone watch Aberdeen in half an hour for CRAIG...

Everyone watch Aberdeen in half an hour for CRAIG STORIE
Forum: The Pit 01-18-2016, 09:38 AM
Replies: 4,936
Views: 64,416
Posted By raoooos
Giving FM15 ONE LAST CHANCE, starting an Arsenal...

Giving FM15 ONE LAST CHANCE, starting an Arsenal save because it's incredibly easy to succeed with them (it's normally the first thing I do so idk why I hadn't already)

...
Forum: The Pit 01-17-2016, 04:22 PM
Replies: 25,267
Views: 268,584
Posted By raoooos
When are we gonna change the "goalkeeper...

When are we gonna change the "goalkeeper brings someone down automatic red card" thing. Especially in the box. Athletic down to 10 men in the 4th minute against Barca because of it.


Won't somebody...
Forum: The Pit 01-17-2016, 12:49 PM
Replies: 25,267
Views: 268,584
Posted By raoooos
Sell Walcott at half time

Sell Walcott at half time
Forum: The Pit 01-16-2016, 12:21 PM
Replies: 25,267
Views: 268,584
Posted By raoooos
#collapse

#collapse
Forum: The Pit 01-16-2016, 12:12 PM
Replies: 25,267
Views: 268,584
Posted By raoooos
Chelsea getting battered here :haha: class...

Chelsea getting battered here :haha: class goal.


Unbelievable that people don't rate Barkley btw
Forum: The Pit 01-16-2016, 12:05 PM
Replies: 25,267
Views: 268,584
Posted By raoooos
Hehehehe JT

Hehehehe JT
Forum: The Pit 01-16-2016, 11:24 AM
Replies: 25,267
Views: 268,584
Posted By raoooos
Also Arsenal should throw all the money at...

Also Arsenal should throw all the money at Everton for John Stones
Forum: The Pit 01-16-2016, 11:24 AM
Replies: 25,267
Views: 268,584
Posted By raoooos
Always liked Shelvey :o I remember he played a...

Always liked Shelvey :o I remember he played a few games for Liverpool as a false 9 and it was the best thing. Or it might have only been 1 game I dunno
Forum: The Pit 01-16-2016, 11:09 AM
Replies: 25,267
Views: 268,584
Posted By raoooos
Zouma just put in an immaculate tackle to stop...

Zouma just put in an immaculate tackle to stop Mirallas going into the box and Ivanovic started whining and shouting at him :haha: what
Forum: The Pit 01-16-2016, 09:26 AM
Replies: 25,267
Views: 268,584
Posted By raoooos
Lol

Lol
Forum: The Pit 01-16-2016, 09:10 AM
Replies: 25,267
Views: 268,584
Posted By raoooos
Horrific game this. Danny Graham is playing LW...

Horrific game this. Danny Graham is playing LW jesus christ
Forum: The Pit 01-13-2016, 06:03 PM
Replies: 25,267
Views: 268,584
Posted By raoooos
At this point Iwobi is more reliable than Ox....

At this point Iwobi is more reliable than Ox. Which makes me cri because I like Ox, or I used to. But his confidence is now permanently non-existent
Forum: The Pit 01-13-2016, 05:59 PM
Replies: 25,267
Views: 268,584
Posted By raoooos
He brought Gibbs on as a winger who then gave the...

He brought Gibbs on as a winger who then gave the ball away about 4000 times if that counts :o
Forum: The Pit 01-13-2016, 05:56 PM
Replies: 25,267
Views: 268,584
Posted By raoooos
He was our best player though Really hate it...

He was our best player though


Really hate it when Wenger brings on defensive players to protect a lead. Every single time it means we're pinned back for the last 20 minutes.
Forum: The Pit 01-13-2016, 05:49 PM
Replies: 25,267
Views: 268,584
Posted By raoooos
So predictable Castaway has scored

So predictable


Castaway has scored
Forum: The Pit 01-13-2016, 05:33 PM
Replies: 25,267
Views: 268,584
Posted By raoooos
Walcott has spent the entire game fucking ruining...

Walcott has spent the entire game fucking ruining attacks
Showing results 1 to 30 of 500

 
Forum Jump

All times are GMT -4. The time now is 06:59 PM.

Forum Archives / About / TOS / Advertise with us / Customer Support / Ultimate-Guitar.Com © 2016
Powered by: vBulletin Version 3.0.9
Copyright ©2000 - 2016, Jelsoft Enterprises Ltd.