Go Back   UG Community @ Ultimate-Guitar.Com > Search Forums
User Name  
Password
Search:

Showing results 1 to 30 of 500
Search took 0.57 seconds.
Search: Posts Made By: jazz_rock_feel
Forum: Musician Talk Yesterday, 05:01 PM
Replies: 16
Views: 314
Posted By jazz_rock_feel
(0134) banter.

(0134) banter.
Forum: Musician Talk 02-03-2016, 03:20 PM
Replies: 28
Views: 616
Posted By jazz_rock_feel
Lol this isn't stuff you learned it's shit you...

Lol this isn't stuff you learned it's shit you made up.
Forum: Musician Talk 02-02-2016, 03:12 PM
Replies: 40
Views: 930
Posted By jazz_rock_feel
Lol I was hilarious in 2010

Lol I was hilarious in 2010
Forum: The Pit 01-31-2016, 09:12 PM
Replies: 3,337
Views: 31,327
Posted By jazz_rock_feel
ugh I should do this but bare cba. EDIT: Both...

ugh I should do this but bare cba.

EDIT: Both the coin thing and the Being John Malkovich thing actually.
Forum: The Pit 01-31-2016, 08:29 PM
Replies: 85
Views: 1,688
Posted By jazz_rock_feel
You like Orphan Black so you're automatically...

You like Orphan Black so you're automatically pretty gr9 tbh.
Forum: The Pit 01-29-2016, 08:31 PM
Replies: 3,337
Views: 31,327
Posted By jazz_rock_feel
I like that someone likes The Rock as much as I...

I like that someone likes The Rock as much as I do.
Forum: Musician Talk 01-27-2016, 12:53 AM
Replies: 50
Views: 939
Posted By jazz_rock_feel
This should be painted in blood on the wall of an...

This should be painted in blood on the wall of an art gallery.
Forum: Musician Talk 01-26-2016, 10:48 PM
Replies: 36
Views: 705
Posted By jazz_rock_feel
Peppers is a special breed.

Peppers is a special breed.
Forum: Musician Talk 01-26-2016, 06:41 PM
Replies: 36
Views: 705
Posted By jazz_rock_feel
There are a lot of ways to change keys. Pivot...

There are a lot of ways to change keys. Pivot chords and applied dominants are two of the most common ways.
Forum: Musician Talk 01-24-2016, 08:42 PM
Replies: 50
Views: 939
Posted By jazz_rock_feel
This thread is lit.

This thread is lit.
Forum: Musician Talk 01-24-2016, 05:46 PM
Replies: 50
Views: 939
Posted By jazz_rock_feel
:haha:

:haha:
Forum: Musician Talk 01-24-2016, 12:26 PM
Replies: 16
Views: 314
Posted By jazz_rock_feel
I'd call "the most valid" spelling one...

I'd call "the most valid" spelling one that doesn't have a sharp and flat on adjacent notes and is made up of only major and minor seconds (no diminished thirds). So I see a couple options.

1 b2 b3...
Forum: The Pit 01-23-2016, 08:41 PM
Replies: 11
Views: 176
Posted By jazz_rock_feel
This is great. Like anybody can make a five...

This is great. Like anybody can make a five minute sketch about a guy a who's never played piano and doesn't like jazz making a jazz record and that's hilarious. But to go ahead and actually make...
Forum: The Pit 01-23-2016, 01:46 PM
Replies: 108
Views: 2,000
Posted By jazz_rock_feel
Might have cried a bit at this whatever fuck it.

Might have cried a bit at this whatever fuck it.
Forum: The Pit 01-23-2016, 12:44 AM
Replies: 3,337
Views: 31,327
Posted By jazz_rock_feel
The Revenant is a very good movie that I'll never...

The Revenant is a very good movie that I'll never think about again.
Forum: Musician Talk 01-22-2016, 03:10 PM
Replies: 58
Views: 1,319
Posted By jazz_rock_feel
My sides are in orbit.

My sides are in orbit.
Forum: The Pit 01-20-2016, 09:10 AM
Replies: 1,957
Views: 26,467
Posted By jazz_rock_feel
Worst idea.

Worst idea.
Forum: Musician Talk 01-19-2016, 03:43 PM
Replies: 58
Views: 1,319
Posted By jazz_rock_feel
He was probably like...

He was probably like пошел на хуй gumby.
Forum: Musician Talk 01-18-2016, 08:52 PM
Replies: 58
Views: 1,319
Posted By jazz_rock_feel
God damn diving into post-tonal music gets me hot.

God damn diving into post-tonal music gets me hot.
Forum: Musician Talk 01-18-2016, 08:49 PM
Replies: 58
Views: 1,319
Posted By jazz_rock_feel
http://i.imgur.com/tYGYwLQ.png You’d have to be...

http://i.imgur.com/tYGYwLQ.png

You’d have to be very disagreeable to not agree that the sections in red brackets are very clearly in E Locrian. The melody is hammering away on E and Bb and the...
Forum: The Pit 01-18-2016, 01:33 AM
Replies: 3,337
Views: 31,327
Posted By jazz_rock_feel
Watching snowpiercer and national treasure back...

Watching snowpiercer and national treasure back to back is one of the better ways to spend an evening.
Forum: The Pit 01-18-2016, 01:22 AM
Replies: 3,337
Views: 31,327
Posted By jazz_rock_feel
National Treasure is a perfect film. EDIT: omg...

National Treasure is a perfect film.

EDIT: omg it was directed by the guy who directed Cool Runnings. Amazing.

EDIT 2: AND THREE NINJAS. This man is clearly a genius.
Forum: The Pit 01-17-2016, 10:41 PM
Replies: 3,337
Views: 31,327
Posted By jazz_rock_feel
Snowpiercer. Is. Madness.

Snowpiercer. Is. Madness.
Forum: Musician Talk 01-17-2016, 07:09 PM
Replies: 58
Views: 1,319
Posted By jazz_rock_feel
This Shosti is the only piece I'm aware of that's...

This Shosti is the only piece I'm aware of that's actually Locrian.
Forum: The Pit 01-16-2016, 08:42 PM
Replies: 22,561
Views: 259,591
Posted By jazz_rock_feel
German is ungood

German is



ungood
Forum: The Pit 01-16-2016, 07:22 PM
Replies: 1,957
Views: 26,467
Posted By jazz_rock_feel
Tom pls

Tom pls
Forum: The Pit 01-16-2016, 06:51 PM
Replies: 1,957
Views: 26,467
Posted By jazz_rock_feel
I thought season 6 was a bit messy (although the...

I thought season 6 was a bit messy (although the Yoda stuff is lit as fuck) but I realized it's because they just released half of the intended season because Disney's a butt. But yeah in general...
Forum: The Pit 01-16-2016, 06:15 PM
Replies: 1,957
Views: 26,467
Posted By jazz_rock_feel
Got to the end of the clone wars and am so choked...

Got to the end of the clone wars and am so choked they stopped development on this. Apparently they had another two seasons written that will never see the light of day.
Forum: The Pit 01-15-2016, 10:26 PM
Replies: 35
Views: 519
Posted By jazz_rock_feel
Do you mean symphonic bands as in wind bands or...

Do you mean symphonic bands as in wind bands or as in orchestras? Because wind bands were never really a thing outside of the military except for a little bit in the US (mainly schools).

Orchestras...
Forum: The Pit 01-15-2016, 09:25 PM
Replies: 22,561
Views: 259,591
Posted By jazz_rock_feel
:haha:

:haha:
Showing results 1 to 30 of 500

 
Forum Jump

All times are GMT -4. The time now is 03:06 AM.

Forum Archives / About / TOS / Advertise with us / Customer Support / Ultimate-Guitar.Com © 2016
Powered by: vBulletin Version 3.0.9
Copyright ©2000 - 2016, Jelsoft Enterprises Ltd.