Go Back   UG Community @ Ultimate-Guitar.Com > Search Forums
User Name  
Password
Search:

Showing results 1 to 30 of 97
Search took 0.11 seconds.
Search: Posts Made By: j456235
Forum: Original Recordings 04-27-2014, 11:45 AM
Replies: 0
Views: 134
Posted By j456235
Take the Lead music video

https://www.youtube.com/watch?v=bVZz_Hvd7zg
Forum: Original Recordings 03-17-2014, 04:15 PM
Replies: 0
Views: 91
Posted By j456235
Slasher of the White Cage

http://youtu.be/lfEqsNXWvWs
Forum: Original Recordings 12-16-2013, 02:31 AM
Replies: 2
Views: 154
Posted By j456235
Thanks for checking it out man.

Thanks for checking it out man.
Forum: Original Recordings 12-13-2013, 08:14 PM
Replies: 2
Views: 154
Posted By j456235
A Metallic Christmas

Something quick for Christmas
http://youtu.be/vOj_tSUgCNQ
Forum: Original Recordings 11-22-2013, 06:18 PM
Replies: 0
Views: 101
Posted By j456235
Discernment Music Video

https://www.youtube.com/watch?v=zNlLV7J9X0w
Forum: Original Recordings 10-20-2013, 02:00 AM
Replies: 1
Views: 97
Posted By j456235
Hallowed Nights 1

A song with Halloween in mind.
http://www.youtube.com/watch?v=IYiJymc2zgg
Forum: Original Recordings 07-30-2013, 01:00 AM
Replies: 0
Views: 93
Posted By j456235
Noodles out of the bowl

Some noodling that didn't make it into "I'll Still Fight"
http://www.youtube.com/watch?v=jdTQlwffXEg
Forum: Original Recordings 07-30-2013, 12:50 AM
Replies: 5
Views: 194
Posted By j456235
Glad you like it man. Heh, I used to write spacey...

Glad you like it man. Heh, I used to write spacey stuff all the time, and sometimes it just creeps into my music still. I have a thing for not repeating, especially when it comes to instrumentals. I...
Forum: Original Recordings 07-27-2013, 08:19 PM
Replies: 5
Views: 194
Posted By j456235
Heh, I'll be the first to say I'm a bum when it...

Heh, I'll be the first to say I'm a bum when it comes to mixing hahaha. I'm glad you like it man and appreciate you checking it out and the feedback. Thanks for listening.
Forum: Original Recordings 07-27-2013, 08:18 PM
Replies: 0
Views: 94
Posted By j456235
The Metal Quickie

Had a quick idea and made something out of it.
http://www.youtube.com/watch?v=VqXR7TRH3IY
Forum: Original Recordings 07-27-2013, 08:16 PM
Replies: 0
Views: 192
Posted By j456235
"As Cars Pass By" Short blues/jazz jam

I was just jamming and recorded it.
http://www.youtube.com/watch?v=LOkZJD7L6Ws
Forum: Original Recordings 07-25-2013, 05:20 PM
Replies: 5
Views: 194
Posted By j456235
Frozen Dust-Symphonic Metal

http://www.youtube.com/watch?v=CB4dcCcykls
Forum: Original Recordings 07-25-2013, 05:12 PM
Replies: 6
Views: 339
Posted By j456235
Heh, yea, probably. The guitar I used to record...

Heh, yea, probably. The guitar I used to record this gets out of tune really easy. One bend is all it takes sometimes. Thanks for checking it out though man.
Forum: Original Recordings 07-17-2013, 09:14 PM
Replies: 0
Views: 196
Posted By j456235
I'll Still Fight

http://www.youtube.com/watch?v=ocT60SGMq0Y
Forum: Original Recordings 07-17-2013, 09:13 PM
Replies: 6
Views: 339
Posted By j456235
Tuning what?

Tuning what?
Forum: Original Recordings 07-15-2013, 06:14 PM
Replies: 9
Views: 305
Posted By j456235
That's a nice bass groove in there. It feels out...

That's a nice bass groove in there. It feels out real nice and you can hear it through out. Vocals sound good and clear too. I think the solo could be a little more vibrant, or maybe a little more...
Forum: Original Recordings 07-15-2013, 06:08 PM
Replies: 6
Views: 339
Posted By j456235
Don't know who APC is lol. Yea, I just tried to...

Don't know who APC is lol. Yea, I just tried to fit the vocals with the subject matter. Not much of a vocalist and haven't done it for that long. I just bounce around in different types of vocals...
Forum: Original Recordings 07-15-2013, 06:05 PM
Replies: 0
Views: 126
Posted By j456235
Dark Tales Symphonic Heavy Metal

http://www.youtube.com/watch?v=tDkyElx_UY0
Forum: Original Recordings 07-15-2013, 06:04 PM
Replies: 2
Views: 196
Posted By j456235
Thanks man, glad you liked it. Yea it was a bit....

Thanks man, glad you liked it.
Yea it was a bit. I mean, for one, who's gonna really stop and answer their phone when the house is on fire? hahaha I like to entertain myself sometimes with lyrics....
Forum: Original Recordings 07-12-2013, 05:46 PM
Replies: 2
Views: 196
Posted By j456235
She Burns-Metal/Thrash

http://www.youtube.com/watch?v=QMuoFNxR1p8
Forum: Original Recordings 07-12-2013, 05:45 PM
Replies: 0
Views: 122
Posted By j456235
Kingfall-Speed/Heavy Metal

http://www.youtube.com/watch?v=Wtux7FUm0-4
Forum: Original Recordings 05-31-2013, 02:58 PM
Replies: 6
Views: 339
Posted By j456235
Rejection-Soft/Hard/Rock

http://www.youtube.com/watch?v=iHGlILdVCs0
Forum: Original Recordings 05-30-2013, 06:45 PM
Replies: 0
Views: 125
Posted By j456235
The White Cage-Metal/Thrash

http://www.youtube.com/watch?v=BjnXtZOfSKo
Forum: Original Recordings 05-29-2013, 09:08 PM
Replies: 12
Views: 522
Posted By j456235
Ooh, that's a nice little intro riff there. I...

Ooh, that's a nice little intro riff there. I like the low end too. I like the riff at 1:14, like a Pantera riff with more technical drumming. This song would do nice with some vocals. Sounds like it...
Forum: Original Recordings 05-29-2013, 08:59 PM
Replies: 14
Views: 378
Posted By j456235
Alright, liking "Raid." Sounds like...

Alright, liking "Raid." Sounds like some Slayer to me. Definitely needs some vocals and leadage for it. I imagine Tom Araya jumping in there with some vocals hahaha.

Nice riffage in "In Memory...
Forum: Original Recordings 05-29-2013, 08:42 PM
Replies: 4
Views: 218
Posted By j456235
Thanks Thorium, glad you like it man. Yep, just...

Thanks Thorium, glad you like it man.
Yep, just gotta work on mixing and mastering and I'll be set! hahaha
Hm, I like all those bands so I guess they kinda crept in there lol.
Yea, I think it has...
Forum: Original Recordings 05-29-2013, 08:36 PM
Replies: 4
Views: 218
Posted By j456235
Me intimidating? Naaaah. hahaha Thanks for having...

Me intimidating? Naaaah. hahaha Thanks for having the balls man lol. We all have a long way to go man. There is no destination when it comes to music. Just keep going forward dude. I have plenty of...
Forum: Original Recordings 05-29-2013, 08:18 PM
Replies: 4
Views: 405
Posted By j456235
Heh, it wasn't purposely but after the...

Heh, it wasn't purposely but after the instrumental was done, the first thing I thought up for vocals and lyrics was rap-ish and I just ran with it. Glad you like them man, don't get much guitar...
Forum: Original Recordings 05-29-2013, 08:12 PM
Replies: 2
Views: 252
Posted By j456235
I wasn't really into the vocal style but that...

I wasn't really into the vocal style but that comes with death metal hahaha. I did like the lyrics though, they got a laugh outta me a few times. The mastering was pretty good I think, something I...
Forum: Original Recordings 05-18-2013, 03:29 PM
Replies: 0
Views: 147
Posted By j456235
Rejection-Soft/Hard Rock

https://www.youtube.com/watch?v=iHGlILdVCs0
Showing results 1 to 30 of 97

 
Forum Jump

All times are GMT -4. The time now is 02:41 AM.

Forum Archives / About / Terms of Use / Advertise / Contact / Ultimate-Guitar.Com © 2014
Powered by: vBulletin Version 3.0.9
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.