Go Back   UG Community @ Ultimate-Guitar.Com > Search Forums
User Name  
Password
Search:

Showing results 1 to 30 of 500
Search took 0.77 seconds.
Search: Posts Made By: MetallicSka
Forum: The Pit 01-05-2014, 07:20 PM
Replies: 13,616
Views: 159,423
Posted By MetallicSka
Aye

Aye
Forum: The Pit 01-05-2014, 06:10 PM
Replies: 13,616
Views: 159,423
Posted By MetallicSka
oi the donger demands to be put in the list of...

oi the donger demands to be put in the list of names
Forum: The Pit 09-29-2013, 11:03 PM
Replies: 22,228
Views: 222,002
Posted By MetallicSka
It's so great being able to put voices to names...

It's so great being able to put voices to names now :haha:

good games
Forum: The Pit 08-04-2013, 02:39 PM
Replies: 22,228
Views: 222,002
Posted By MetallicSka
Man, I managed to make Silver II going 6-4, no...

Man, I managed to make Silver II going 6-4, no idea how that one happened. You got dis
Forum: The Pit 07-11-2013, 12:12 AM
Replies: 22,228
Views: 222,002
Posted By MetallicSka
I think I just played my best support game ever...

I think I just played my best support game ever with you guys, gg :five:
Forum: The Pit 07-07-2013, 10:37 PM
Replies: 22,228
Views: 222,002
Posted By MetallicSka
:five:

:five:
Forum: The Pit 05-04-2013, 11:55 PM
Replies: 83
Views: 2,447
Posted By MetallicSka
One does not simply give up guitar.

One does not simply give up guitar.
Forum: The Pit 04-17-2013, 07:38 PM
Replies: 9,871
Views: 170,127
Posted By MetallicSka
I have a limit question as well! EDIT: Got the...

I have a limit question as well!

EDIT: Got the first one without help, but I've come to one where I really don't know what to do.

lim x^-2 - 3^-2 / x-3
x->3

I'm thinking you can do it like a...
Forum: The Pit 04-14-2013, 04:38 PM
Replies: 81
Views: 1,635
Posted By MetallicSka
:haha:

:haha:
Forum: The Pit 04-13-2013, 04:02 PM
Replies: 22,228
Views: 222,002
Posted By MetallicSka
Since Leona is free I've been trying her out....

Since Leona is free I've been trying her out. Probably one of the funnest support characters I've played. Dat tankiness
Forum: The Pit 03-30-2013, 02:24 AM
Replies: 22,228
Views: 222,002
Posted By MetallicSka
Everyone decided they wanted to play just as I...

Everyone decided they wanted to play just as I was going to bed :haha:

Also, I bought Pantheon because I wanted to play top, tried it, and did horrid. How do I do? usually all I play is support.
Forum: The Pit 03-29-2013, 05:05 PM
Replies: 22,228
Views: 222,002
Posted By MetallicSka
The whole game was pretty laggy ye ye I played a...

The whole game was pretty laggy ye ye I played a game
Forum: The Pit 03-29-2013, 02:47 PM
Replies: 22,228
Views: 222,002
Posted By MetallicSka
I tried LoL maybe a year ago, and hated it. A...

I tried LoL maybe a year ago, and hated it. A couple friends got me to try it again a month ago, and I'm enjoying it this time around.

I'm only level ten, but if you guys don't mind that I'd be...
Forum: The Pit 03-17-2013, 03:39 PM
Replies: 9,871
Views: 170,127
Posted By MetallicSka
Thanks man, just the thing I was looking for! :D

Thanks man, just the thing I was looking for! :D
Forum: The Pit 03-05-2013, 10:14 PM
Replies: 9,871
Views: 170,127
Posted By MetallicSka
Hey, I'm assuming a there's a fair bit of people...

Hey, I'm assuming a there's a fair bit of people in this thread who have experience with chemistry and biology. I'm wondering if any of you guys know of any programs or something that allow you to...
Forum: The Pit 03-03-2013, 05:02 PM
Replies: 1,642
Views: 16,420
Posted By MetallicSka
Only the highlights were available, thanks...

Only the highlights were available, thanks though. Dem Bendik saves.

If anyone comes across the FC-Whitecaps game online, send that my way. I gotta make sure to not miss it next time :haha:

Edit:...
Forum: The Pit 03-03-2013, 04:48 PM
Replies: 1,642
Views: 16,420
Posted By MetallicSka
Anywhere I can watch the FC-Whitecaps game...

Anywhere I can watch the FC-Whitecaps game online? I missed it :(
Forum: The Pit 02-28-2013, 12:40 AM
Replies: 18
Views: 649
Posted By MetallicSka
His life story is actually pretty cool, I've...

His life story is actually pretty cool, I've always wanted to go out and search for artifacts in the wild, going through ruins and shit. Ever since Indiana Jones.
Forum: The Pit 02-23-2013, 01:49 AM
Replies: 204
Views: 4,406
Posted By MetallicSka
+1

+1
Forum: The Pit 02-20-2013, 10:12 PM
Replies: 82
Views: 1,552
Posted By MetallicSka
Chocolate chip cookies in cereal, how baller is...

Chocolate chip cookies in cereal, how baller is that

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/1/1d/CookieCrisp08.jpg/180px-CookieCrisp08.jpg
Forum: The Pit 02-20-2013, 09:13 PM
Replies: 63
Views: 1,532
Posted By MetallicSka
Lit all the recycling in a dumpster on fire in...

Lit all the recycling in a dumpster on fire in the pyro days :haha:

Stupid.
Forum: The Pit 02-14-2013, 06:03 PM
Replies: 12
Views: 527
Posted By MetallicSka
wat

wat
Forum: The Pit 02-13-2013, 11:56 PM
Replies: 61
Views: 1,456
Posted By MetallicSka
Yeah, every time. I have a friend who leaves his...

Yeah, every time. I have a friend who leaves his door unlocked all the time, I usually just walk in. One time I was near his place, went to see if he was home, and no one was there. I could have...
Forum: The Pit 02-13-2013, 11:28 PM
Replies: 9,871
Views: 170,127
Posted By MetallicSka
Ahhhh, yeah that was my mistake, I forgot to...

Ahhhh, yeah that was my mistake, I forgot to square the 2 as well :haha:

Thank ya
Forum: The Pit 02-13-2013, 06:06 PM
Replies: 9,871
Views: 170,127
Posted By MetallicSka
The question is this: The magnitude of a vector...

The question is this:

The magnitude of a vector is 4. It's x component is twice that of the y component. What's the vector?

In the back of the book it says the answer is 8/root5 and 4/root5, I...
Forum: The Pit 02-12-2013, 05:39 PM
Replies: 164
Views: 2,822
Posted By MetallicSka
I've got a date with my right hand. I hope...

I've got a date with my right hand.

I hope nobody made that joke already.
Forum: The Pit 02-12-2013, 05:35 PM
Replies: 52
Views: 978
Posted By MetallicSka
Does anyone know any good Spanish films/shows/music?

A friend and I are trying to learn Spanish, and figured immersing ourselves in it would be beneficial. Only problem is, we have no clue where to begin and what to start watching/listening.

So Pit,...
Forum: The Pit 02-12-2013, 05:08 PM
Replies: 14
Views: 513
Posted By MetallicSka
...

http://newspaper.li/static/bed870279ea6bbd6a18ce0cf98a159f7.jpg

Thanks for the help everyone, I appreciate it! It's nice to know UG had my back, I was a bit worried posting in The Pit.

And Arby,...
Forum: The Pit 02-12-2013, 12:21 PM
Replies: 14
Views: 513
Posted By MetallicSka
Haha, I appreciate it. If no one else provides a...

Haha, I appreciate it. If no one else provides a job they actually work at, prepare to get your interview on. You think your bullshitting skills are up to the task? Minimum 15 interview questions, so...
Forum: The Pit 02-12-2013, 11:58 AM
Replies: 14
Views: 513
Posted By MetallicSka
Anyone in bio/chem fields willing to answer some questions?

Have a project in my chem class where I'm supposed to interview someone in a field of science that interests me (chem/bio).

I'm looking for someone who would be willing to answer some questions...
Showing results 1 to 30 of 500

 
Forum Jump

All times are GMT -4. The time now is 08:31 AM.

Forum Archives / About / Terms of Use / Advertise / Contact / Ultimate-Guitar.Com © 2014
Powered by: vBulletin Version 3.0.9
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.