Go Back   UG Community @ Ultimate-Guitar.Com > Search Forums
User Name  
Password
Search:

Showing results 1 to 30 of 500
Search took 0.50 seconds.
Search: Posts Made By: BjarnedeGraaf
Forum: The Pit 06-12-2015, 07:54 PM
Replies: 32
Views: 647
Posted By BjarnedeGraaf
guess he never Learned to Fly. I hope he learned...

guess he never Learned to Fly. I hope he learned his lesson that at Times like These, you should always look out. because One of these Days you might get hit by a White Limo.


I'll let myself out.
Forum: The Pit 06-12-2015, 07:51 PM
Replies: 115
Views: 1,797
Posted By BjarnedeGraaf
Stone Sour's House of Gold and Bones part 1 was...

Stone Sour's House of Gold and Bones part 1 was actually very well written and a lot harder than "through the glass" and "scars" and that emo shit.
Forum: The Pit 06-08-2015, 06:17 PM
Replies: 90
Views: 1,565
Posted By BjarnedeGraaf
Mike Shinoda (just kidding)

Mike Shinoda (just kidding)
Forum: The Pit 06-08-2015, 06:13 PM
Replies: 134
Views: 2,557
Posted By BjarnedeGraaf
the word "hate" is misunderstood by TS.

the word "hate" is misunderstood by TS.
Forum: The Pit 06-08-2015, 06:06 PM
Replies: 27
Views: 646
Posted By BjarnedeGraaf
I tried to "balance" out the votes...

I tried to "balance" out the votes again. Get it? I voted for sir_meld
Forum: The Pit 06-02-2015, 05:31 PM
Replies: 57
Views: 1,227
Posted By BjarnedeGraaf
Voted for slash.

Voted for slash.
Forum: The Pit 06-01-2015, 05:43 PM
Replies: 199
Views: 4,567
Posted By BjarnedeGraaf
I've kissed 2 girls in the same room, and it...

I've kissed 2 girls in the same room, and it wasn't even my idea. **** yeah alcohol
Forum: The Pit 05-27-2015, 06:15 PM
Replies: 84
Views: 1,188
Posted By BjarnedeGraaf
yeah I wish people voted more, but seeing as they...

yeah I wish people voted more, but seeing as they don't I just contribute as I finish something and I don't really tryhard for this :haha:
I'm sure that if this was done in the "good old day" there...
Forum: The Pit 05-25-2015, 12:09 PM
Replies: 84
Views: 1,188
Posted By BjarnedeGraaf
Why is everyone explaining in the description of...

Why is everyone explaining in the description of their song why their song is not as good as it could've been? that's so weird. you guys are weirdos.

voted for WWF cause I loved the gorillaz...
Forum: The Pit 05-23-2015, 04:10 PM
Replies: 64
Views: 1,020
Posted By BjarnedeGraaf
In what world are polish fans of mother russia ...

In what world are polish fans of mother russia :haha:
Forum: The Pit 05-23-2015, 10:13 AM
Replies: 64
Views: 1,020
Posted By BjarnedeGraaf
https://www.youtube.com/watch?v=467mYuf36hA This...

https://www.youtube.com/watch?v=467mYuf36hA

This Russian rapper knows how to gangstah.

also, to keep it closer to my own country. 1 of the best Dutch duo's (too bad they're calling it quits this...
Forum: The Pit 05-04-2015, 02:15 PM
Replies: 23
Views: 786
Posted By BjarnedeGraaf
Voted for Mind_Meld again and actually was...

Voted for Mind_Meld again and actually was walking on the beach when listening to these songs.
Forum: The Pit 04-30-2015, 06:11 PM
Replies: 33
Views: 703
Posted By BjarnedeGraaf
voted for Mind_Meld, that was awesome.

voted for Mind_Meld, that was awesome.
Forum: The Pit 04-14-2015, 11:14 AM
Replies: 51
Views: 1,210
Posted By BjarnedeGraaf
booooo :o

booooo :o
Forum: The Pit 04-14-2015, 09:59 AM
Replies: 51
Views: 1,210
Posted By BjarnedeGraaf
la laaaa la la la life is life :upto: Life...

la laaaa la la la life is life



:upto:

Life is like sex with TS' mom, sometimes it's rough and exhausting, and sometimes it's gentle and euphoric

:upto:
Forum: The Pit 04-14-2015, 08:46 AM
Replies: 51
Views: 1,210
Posted By BjarnedeGraaf
Life is like a box of chocolates. You never know...

Life is like a box of chocolates. You never know what you 'gonna get.

I know, totally original.
Forum: The Pit 04-14-2015, 08:36 AM
Replies: 27
Views: 1,032
Posted By BjarnedeGraaf
Voted for Chev311e because his finger picking...

Voted for Chev311e because his finger picking pattern and the chords he used in the song kind of reminds me of this song

https://www.youtube.com/watch?v=rgFQ6WmxdMs
Forum: The Pit 04-09-2015, 07:16 PM
Replies: 51
Views: 1,183
Posted By BjarnedeGraaf
She's lying, I'm the real deal, sirzep us MY...

She's lying, I'm the real deal, sirzep us MY multi
Forum: The Pit 04-09-2015, 07:15 PM
Replies: 15
Views: 377
Posted By BjarnedeGraaf
:haha: typical guy from Amsterdam, big mouth,...

:haha: typical guy from Amsterdam, big mouth, small heart
Forum: The Pit 04-09-2015, 07:42 AM
Replies: 57
Views: 1,012
Posted By BjarnedeGraaf
I had the same as you slash :haha: but now I've...

I had the same as you slash :haha:

but now I've moved on to work for the NCOI starting april 15th :D
Forum: The Pit 04-09-2015, 06:45 AM
Replies: 15
Views: 377
Posted By BjarnedeGraaf
theres loads of em. just go to a random one....

theres loads of em. just go to a random one. Amsterdam is totally shit though, so not sure why you'd wanna go there.
Forum: The Pit 04-09-2015, 06:18 AM
Replies: 114
Views: 2,342
Posted By BjarnedeGraaf
TS's mom should be banned to my room right away...

TS's mom should be banned to my room right away :upto:
Forum: The Pit 04-09-2015, 06:15 AM
Replies: 47
Views: 906
Posted By BjarnedeGraaf
wow you guys are seriously socially awkward.

wow you guys are seriously socially awkward.
Forum: The Pit 04-09-2015, 06:14 AM
Replies: 8,612
Views: 188,803
Posted By BjarnedeGraaf
seems like you've got it all figured out man. go...

seems like you've got it all figured out man. go for the cheaper ones. it's still something she's into and it's the thought that counts. besides, it's not like she'll ask you about the price :haha:
Forum: The Pit 04-09-2015, 06:11 AM
Replies: 51
Views: 1,183
Posted By BjarnedeGraaf
I WON :D I'm secretly SirZep. really

I WON :D I'm secretly SirZep. really
Forum: The Pit 04-08-2015, 12:49 PM
Replies: 51
Views: 1,183
Posted By BjarnedeGraaf
So now your song is shit and your racist. Wow,...

So now your song is shit and your racist. Wow, just wow
Forum: The Pit 04-07-2015, 05:51 PM
Replies: 63
Views: 1,110
Posted By BjarnedeGraaf
awww that's my uncle in Africa :D he looks tanned

awww that's my uncle in Africa :D he looks tanned
Forum: The Pit 04-07-2015, 05:48 PM
Replies: 51
Views: 1,183
Posted By BjarnedeGraaf
but I didn't :upto:

but I didn't :upto:
Forum: The Pit 04-07-2015, 08:43 AM
Replies: 51
Views: 1,183
Posted By BjarnedeGraaf
:haha: nah, for all I care you submitted the same...

:haha: nah, for all I care you submitted the same song twice, It's just good :p:
Forum: The Pit 04-07-2015, 08:06 AM
Replies: 63
Views: 1,110
Posted By BjarnedeGraaf
:haha: dayummmm

:haha: dayummmm
Showing results 1 to 30 of 500

 
Forum Jump

All times are GMT -4. The time now is 10:14 PM.

Forum Archives / About / TOS / Advertise with us / Customer Support / Ultimate-Guitar.Com © 2015
Powered by: vBulletin Version 3.0.9
Copyright ©2000 - 2015, Jelsoft Enterprises Ltd.