Go Back   UG Community @ Ultimate-Guitar.Com > Search Forums
User Name  
Password
Search:

Showing results 1 to 30 of 500
Search took 0.26 seconds.
Search: Posts Made By: Thrashtastic15
Forum: The Pit Today, 10:36 AM
Replies: 1,175
Views: 18,013
Posted By Thrashtastic15
because he needed to add something to account for...

because he needed to add something to account for how lame he is for putting in powerplay stats
Forum: The Pit Today, 09:27 AM
Replies: 1,175
Views: 18,013
Posted By Thrashtastic15
shorthanded points.

shorthanded points.
Forum: The Pit Yesterday, 11:50 PM
Replies: 1,175
Views: 18,013
Posted By Thrashtastic15
is he from kingston? if yes 20 points a game if...

is he from kingston?

if yes 20 points a game

if no -10
Forum: The Pit Yesterday, 09:12 PM
Replies: 55
Views: 770
Posted By Thrashtastic15
i bottle up all of my anger and let it out...

i bottle up all of my anger and let it out towards people who make shitty threads on the internet.

i hate you op your thread sucks and so do you
Forum: The Pit Yesterday, 08:26 PM
Replies: 1,175
Views: 18,013
Posted By Thrashtastic15
power play points. thanks i just beat cancer now...

power play points. thanks i just beat cancer now i have it again.

ill play anyways
Forum: The Pit Yesterday, 08:19 PM
Replies: 913
Views: 10,071
Posted By Thrashtastic15
EA Scion > EA mara with new tree IMO. actually...

EA Scion > EA mara with new tree IMO. actually leveling up one atm. u can level with searing bond + fire trap + flameblast with a 5 link searing and laugh
Forum: The Pit Yesterday, 05:42 PM
Replies: 5,773
Views: 53,609
Posted By Thrashtastic15
go be poor somewhere else.

go be poor somewhere else.
Forum: The Pit Yesterday, 05:42 PM
Replies: 33
Views: 411
Posted By Thrashtastic15
so you live in a trailer park? no, my life hasn't...

so you live in a trailer park? no, my life hasn't gone to complete shit yet.
Forum: The Pit Yesterday, 05:41 PM
Replies: 5,773
Views: 53,609
Posted By Thrashtastic15
enjoy having your furniture made with shoddy...

enjoy having your furniture made with shoddy materials that shits out so you go buy more shitty furniture and spend just as much money for worthless shite.
Forum: The Pit Yesterday, 05:25 PM
Replies: 5,773
Views: 53,609
Posted By Thrashtastic15
if your couch isnt leather you are just wasting...

if your couch isnt leather you are just wasting your money.
Forum: The Pit Yesterday, 04:30 PM
Replies: 8,198
Views: 132,244
Posted By Thrashtastic15
pmed all

pmed all
Forum: The Pit Yesterday, 03:26 PM
Replies: 913
Views: 10,071
Posted By Thrashtastic15
I will be murdering all of my currency crafting...

I will be murdering all of my currency crafting my baby.
Forum: The Pit 09-17-2014, 11:13 PM
Replies: 44
Views: 834
Posted By Thrashtastic15
death

death
Forum: The Pit 09-17-2014, 08:53 PM
Replies: 79
Views: 1,095
Posted By Thrashtastic15
if he's new to smoking he'll probably get all...

if he's new to smoking he'll probably get all sketchy and look awkward a-f. personally it makes me a lil more chatty but then again tolerance & such

^ thats how you find some1 2 hold hands w/ :-)
Forum: The Pit 09-17-2014, 08:30 PM
Replies: 5,773
Views: 53,609
Posted By Thrashtastic15
tfw run into a girl from grade 1 and shes still...

tfw run into a girl from grade 1 and shes still into you and you couldve totally held her hand :-(
Forum: The Pit 09-17-2014, 08:28 PM
Replies: 69
Views: 968
Posted By Thrashtastic15
salt is more important due to the wide variety of...

salt is more important due to the wide variety of modern day uses in many different dishes combined with its historical significance.
Forum: The Pit 09-17-2014, 07:15 PM
Replies: 69
Views: 968
Posted By Thrashtastic15
Salt

Salt
Forum: The Pit 09-17-2014, 04:08 PM
Replies: 5,773
Views: 53,609
Posted By Thrashtastic15
i held a hand in public earlier and now i feel...

i held a hand in public earlier and now i feel guilty because a child might have seen.
Forum: The Pit 09-17-2014, 04:06 PM
Replies: 79
Views: 1,095
Posted By Thrashtastic15
Used to all the time in high school. A lot of the...

Used to all the time in high school. A lot of the time at work I'm at that point just after being high for a while where you are really relaxed and focused but not high. Afterglow I suppose would be...
Forum: The Pit 09-17-2014, 02:21 PM
Replies: 110
Views: 1,293
Posted By Thrashtastic15
i am a florida panthers season ticket holder.

i am a florida panthers season ticket holder.
Forum: The Pit 09-17-2014, 01:17 PM
Replies: 116
Views: 1,817
Posted By Thrashtastic15
im gonna go burn a turkish flag brb

im gonna go burn a turkish flag brb
Forum: The Pit 09-17-2014, 12:58 PM
Replies: 22
Views: 324
Posted By Thrashtastic15
guinness is pretty poor quality as well but its...

guinness is pretty poor quality as well but its o-k cuz for a shitty beer its smooth as hell ya know
Forum: The Pit 09-17-2014, 12:39 PM
Replies: 2,264
Views: 30,807
Posted By Thrashtastic15
the point is when you've already completely...

the point is when you've already completely destroyed a culture it's not cool to take the little bits and pieces that are left and significantly disrespect their importance/significance.
Forum: The Pit 09-17-2014, 12:30 PM
Replies: 22
Views: 324
Posted By Thrashtastic15
2 be fair it kinda is especially light beer. at...

2 be fair it kinda is

especially light beer.

at least with beer that is heavy and has flavour it encourages you to take your time and enjoy in moderation. bud light encourages you to down a two...
Forum: The Pit 09-17-2014, 12:28 PM
Replies: 81
Views: 912
Posted By Thrashtastic15
#flow large black coffee for $1.80 :-)

#flow

large black coffee for $1.80 :-)
Forum: The Pit 09-17-2014, 12:27 PM
Replies: 2,264
Views: 30,807
Posted By Thrashtastic15
no he would never do something like...

no he would never do something like that

http://cdn.mos.totalfilm.com/images/g/gervais-jesus-photoshoot-causes-controversy-62882-470-75.jpg
Forum: The Pit 09-17-2014, 12:18 PM
Replies: 22
Views: 324
Posted By Thrashtastic15
Upto haha ya idk why me 2 seems pretty weird w/e

haha ya idk why me 2 seems pretty weird w/e
Forum: The Pit 09-17-2014, 12:12 PM
Replies: 22
Views: 324
Posted By Thrashtastic15
saw bud light, didnt click. w/e

saw bud light, didnt click. w/e
Forum: The Pit 09-17-2014, 11:50 AM
Replies: 1,175
Views: 18,013
Posted By Thrashtastic15
Upto tyler bozak perfect season

tyler bozak perfect season
Forum: The Pit 09-17-2014, 11:47 AM
Replies: 1,175
Views: 18,013
Posted By Thrashtastic15
winnik to 1c = 6th in the east

winnik to 1c = 6th in the east
Showing results 1 to 30 of 500

 
Forum Jump

All times are GMT -4. The time now is 11:38 AM.

Forum Archives / About / Terms of Use / Advertise / Contact / Ultimate-Guitar.Com © 2014
Powered by: vBulletin Version 3.0.9
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.