Go Back   UG Community @ Ultimate-Guitar.Com > Search Forums
User Name  
Password
Search:

Showing results 1 to 30 of 500
Search took 0.33 seconds.
Search: Posts Made By: BjarnedeGraaf
Forum: The Pit Yesterday, 08:48 PM
Replies: 415
Views: 7,317
Posted By BjarnedeGraaf
If everyone sucks and if everyone thinks all...

If everyone sucks and if everyone thinks all users are as Sholes, then why are we all here together


Lol you're one to comment there bud
Forum: The Pit Yesterday, 05:34 AM
Replies: 101
Views: 2,103
Posted By BjarnedeGraaf
don't worry, be happy :peace:

don't worry, be happy :peace:
Forum: The Pit Yesterday, 05:01 AM
Replies: 9
Views: 353
Posted By BjarnedeGraaf
Voted for WWF because holy shit that was amazing.

Voted for WWF because holy shit that was amazing.
Forum: The Pit Yesterday, 04:59 AM
Replies: 250
Views: 4,553
Posted By BjarnedeGraaf
to draw more people those russions should...

to draw more people those russions should advertise and some new idiots we could troll would come along.

but if that's not an option or the answer than and I have 1 rule I could delete I would say...
Forum: The Pit Yesterday, 04:53 AM
Replies: 58
Views: 1,336
Posted By BjarnedeGraaf
the sad thing is that myspace is still around,...

the sad thing is that myspace is still around, just not in the way TS was talking about.
Forum: The Pit Yesterday, 04:14 AM
Replies: 415
Views: 7,317
Posted By BjarnedeGraaf
Because your mate got banned and I'm laughing...

Because your mate got banned and I'm laughing about it because he deserved it?
Anyway why should I care :haha:



Why let her come back... all her posts are just awful on a whole different level.
Forum: The Pit 11-24-2014, 10:21 AM
Replies: 415
Views: 7,317
Posted By BjarnedeGraaf
:haha:

:haha:
Forum: The Pit 11-24-2014, 10:18 AM
Replies: 415
Views: 7,317
Posted By BjarnedeGraaf
please tell me where I said that. I made a...

please tell me where I said that.
I made a comparison with lorde's lyrics. I never said anything about them being deep and giving me the #feels.

Reading can be so hard sometimes. :rolleyes:



it...
Forum: The Pit 11-24-2014, 10:13 AM
Replies: 415
Views: 7,317
Posted By BjarnedeGraaf
can't believe you remembered that. Yes, that...

can't believe you remembered that.
Yes, that might be a way.
Forum: The Pit 11-24-2014, 10:12 AM
Replies: 35
Views: 1,071
Posted By BjarnedeGraaf
:haha: your sig is golden bro.

:haha: your sig is golden bro.
Forum: The Pit 11-24-2014, 10:10 AM
Replies: 72
Views: 1,300
Posted By BjarnedeGraaf
buy him something he could put to use.

buy him something he could put to use.
Forum: The Pit 11-24-2014, 10:08 AM
Replies: 42
Views: 1,068
Posted By BjarnedeGraaf
Making a thread about Guitar hero 5 years after...

Making a thread about Guitar hero 5 years after the last version of that game came out is just stupid.
Rockband sucked too.
Rocksmith is one of the latest "LEARN HOW TO PLAY YOUR GUITAR" games and...
Forum: The Pit 11-24-2014, 09:58 AM
Replies: 415
Views: 7,317
Posted By BjarnedeGraaf
this. boohoo someone got banned. don't be a...

this. boohoo someone got banned. don't be a little bitch about it. there are others ways to be buttbuddies guys :)
Forum: The Pit 11-24-2014, 09:46 AM
Replies: 415
Views: 7,317
Posted By BjarnedeGraaf
lol wtf. so your buttbuddy got banned. get...

lol wtf.



so your buttbuddy got banned. get over it.
Jesus wept 'cause of this thread.
Forum: The Pit 11-21-2014, 11:57 AM
Replies: 87
Views: 1,580
Posted By BjarnedeGraaf
Yeah it's already to late because everyone has...

Yeah it's already to late because everyone has the guns already. so it's going to happen more often, and the discussion will rise up more and more over the next couple of years. until probably...
Forum: The Pit 11-21-2014, 09:34 AM
Replies: 39
Views: 631
Posted By BjarnedeGraaf
I'm sorry for you. Of all Time Led Zeppelin -...

I'm sorry for you.

Of all Time
Led Zeppelin - Stairway to heaven (because it has personal meaning)

This moment:

Mark Ronson ft, Bruno Mars
Uptown Funk (I'm liking how they bring the funky music...
Forum: The Pit 11-21-2014, 09:20 AM
Replies: 10
Views: 258
Posted By BjarnedeGraaf
I ate one today

I ate one today
Forum: The Pit 11-21-2014, 09:19 AM
Replies: 23
Views: 369
Posted By BjarnedeGraaf
...

http://ahdimages.com/wp-content/uploads/2014/03/cute-bear-2-300x256.jpg

This is me and my brother practicing our karate!
Forum: The Pit 11-21-2014, 09:17 AM
Replies: 37
Views: 663
Posted By BjarnedeGraaf
...

http://baggout.tiles.large.s3-ap-southeast-1.amazonaws.com/CAT-Women-Black-Marita-Laptop-Bag-CAT-29888039-5494f034-f46e-4960-a35d-4b1727c68402-jpg.jpg

It even has the word Cat on it
Forum: The Pit 11-21-2014, 05:21 AM
Replies: 87
Views: 1,580
Posted By BjarnedeGraaf
^ It's not like it's a huge shocker or...

^ It's not like it's a huge shocker or anything.
If people made threads about shootings every day you should rename The Pit to The Shootings.
Forum: The Pit 11-21-2014, 05:19 AM
Replies: 48
Views: 987
Posted By BjarnedeGraaf
...

http://images4.fanpop.com/image/photos/18900000/Pedo-Bear-Seal-Of-Approval-pedo-bear-18908337-600-600.jpg
Forum: The Pit 11-21-2014, 04:06 AM
Replies: 48
Views: 987
Posted By BjarnedeGraaf
can confirm. quality post :D

can confirm. quality post :D
Forum: The Pit 11-21-2014, 04:01 AM
Replies: 87
Views: 1,580
Posted By BjarnedeGraaf
thanks ...

thanks :D



http://fc02.deviantart.net/fs31/f/2008/201/b/b/Why_so_serious__by_Tyrite.jpg
Forum: The Pit 11-20-2014, 07:52 PM
Replies: 87
Views: 1,580
Posted By BjarnedeGraaf
This is what I meant. If the USA just screened...

This is what I meant. If the USA just screened people a lot less random shootings would occur
I honestly would not be surprised if it turns out the guy was mentally unstable or something else.
Forum: The Pit 11-20-2014, 07:47 PM
Replies: 48
Views: 987
Posted By BjarnedeGraaf
You've missed about 12 other people coming back...

You've missed about 12 other people coming back and asking the same damn question where they get the same damn responses.
Also everyone talking about how the pit has gone to shit but nobody doing...
Forum: The Pit 11-20-2014, 07:46 PM
Replies: 21
Views: 504
Posted By BjarnedeGraaf
This guy is gold :haha:

This guy is gold :haha:
Forum: The Pit 11-20-2014, 07:41 PM
Replies: 7,530
Views: 150,533
Posted By BjarnedeGraaf
I think this is why I was never approached and...

I think this is why I was never approached and had to do all the dirty work lol.
Dating sites are definitely not a bad thing, but there's a lot more ways to scam someone with your profile than...
Forum: The Pit 11-20-2014, 01:59 PM
Replies: 7,530
Views: 150,533
Posted By BjarnedeGraaf
I've been in tinder, OKC and some of the more...

I've been in tinder, OKC and some of the more serious dating sites. I've had a few talks here and there but nothing really better than superficial chatter. Didn't surprise me at all so I just...
Forum: The Pit 11-20-2014, 12:45 PM
Replies: 87
Views: 1,580
Posted By BjarnedeGraaf
It's OK, we get that this is all too much for...

It's OK, we get that this is all too much for you to understand :)
Forum: The Pit 11-20-2014, 12:38 PM
Replies: 87
Views: 1,580
Posted By BjarnedeGraaf
Compared to the crap lorde writes. Yup . why are...

Compared to the crap lorde writes. Yup . why are you bringing another thread in to this if you don't have any productive arguments to add to the discussion? Please get in ur shifty BMW and drive off...
Showing results 1 to 30 of 500

 
Forum Jump

All times are GMT -4. The time now is 12:22 AM.

Forum Archives / About / Terms of Use / Advertise / Contact / Ultimate-Guitar.Com © 2014
Powered by: vBulletin Version 3.0.9
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.