Go Back   UG Community @ Ultimate-Guitar.Com > Search Forums
User Name  
Password
Search:

Showing results 1 to 30 of 500
Search took 0.33 seconds.
Search: Posts Made By: hendriko
Forum: Guitar Gear & Accessories 01-20-2012, 09:00 PM
Replies: 31,999
Views: 300,936
Posted By hendriko
oh boy...honorary who-to-listen-to-list. I...

oh boy...honorary who-to-listen-to-list. I win.

How's the people that I know doin'?
Forum: Guitar Gear & Accessories 02-02-2010, 03:27 PM
Replies: 40,048
Views: 414,057
Posted By hendriko
:wavey:, Will! All the best!

:wavey:, Will!

All the best!
Forum: Guitar Gear & Accessories 02-02-2010, 02:48 PM
Replies: 40,048
Views: 414,057
Posted By hendriko
:wavey:

:wavey:
Forum: Guitar Gear & Accessories 01-31-2010, 03:45 PM
Replies: 40,048
Views: 414,057
Posted By hendriko
Well...I dunno, the hardware of a mac seems to me...

Well...I dunno, the hardware of a mac seems to me to be put together like that for a reason...as if they're configured to work best like that:shrug: as long as I have enough RAM and HD I don't feel...
Forum: Guitar Gear & Accessories 01-31-2010, 02:04 PM
Replies: 40,048
Views: 414,057
Posted By hendriko
definitely! I haven't turned to Linux yet - still...

definitely! I haven't turned to Linux yet - still enjoying my OS X:p:, but I can see what you're saying;) Especially if you consider that a mac (if you don't want to wrestle linux) isn't really that...
Forum: Guitar Gear & Accessories 01-31-2010, 01:34 PM
Replies: 40,048
Views: 414,057
Posted By hendriko
not on a mac;) ftw :wavey:

not on a mac;)

ftw

:wavey:
Forum: Guitar Gear & Accessories 01-30-2010, 02:35 PM
Replies: 40,048
Views: 414,057
Posted By hendriko
:wavey: made some first experiences micing up my...

:wavey:

made some first experiences micing up my amp last night...t'was a crappy old Philips mic into a behringer mixer and then into a cheapish but pretty good sounding PA - sounded pretty cool:D
Forum: Electric Guitar Archives 01-30-2010, 01:44 PM
Replies: 39,999
Views: 1,012,297
Posted By hendriko
:facepalm: you're using the cable the wrong...

:facepalm:

you're using the cable the wrong direction...:rolleyes:
Forum: Guitar Gear & Accessories 01-29-2010, 12:57 PM
Replies: 40,048
Views: 414,057
Posted By hendriko
srsly! Kyle, sounds like a great...

srsly!


Kyle, sounds like a great show!!:)


:wavey:
Forum: Guitar Gear & Accessories 01-28-2010, 02:22 PM
Replies: 40,048
Views: 414,057
Posted By hendriko
:wtf:

:wtf:
Forum: Guitar Gear & Accessories 01-28-2010, 01:54 PM
Replies: 40,048
Views: 414,057
Posted By hendriko
pssh, you'll be begging for me to cut you open if...

pssh, you'll be begging for me to cut you open if you fracture your ripcage or something;)
Forum: Guitar Gear & Accessories 01-28-2010, 01:48 PM
Replies: 40,048
Views: 414,057
Posted By hendriko
Hankey: medicine:) Got accepted for Chem last...

Hankey:

medicine:)

Got accepted for Chem last winter, already, but I changed my mind:p:
Forum: Guitar Gear & Accessories 01-28-2010, 01:44 PM
Replies: 40,048
Views: 414,057
Posted By hendriko
:wavey: So like...i can't wait to hear from...

:wavey:

So like...i can't wait to hear from university-.- they better speed up sending out approvals...:p:
Forum: Guitar Gear & Accessories 01-25-2010, 02:37 PM
Replies: 40,048
Views: 414,057
Posted By hendriko
:haha I liked how everyone was like "D00d,...

:haha I liked how everyone was like "D00d, you haven't told us what it is11!!11!!!"


:wavey:
Forum: Guitar Gear & Accessories 01-24-2010, 03:03 PM
Replies: 13
Views: 241
Posted By hendriko
I'd go with Tungsol 12ax7's and JJ El84's, that...

I'd go with Tungsol 12ax7's and JJ El84's, that should do the trick quite nicely;)
Forum: Guitar Gear & Accessories 01-24-2010, 02:04 PM
Replies: 40,048
Views: 414,057
Posted By hendriko
:wavey: how's everyone? any more insight on my...

:wavey:

how's everyone?

any more insight on my speaker problem? (Weber Sig6" in a few months or Jensen MOD6" now for my champ?)
Forum: Guitar Gear & Accessories 01-23-2010, 06:49 PM
Replies: 767
Views: 14,038
Posted By hendriko
yeah...>_> I couldn't care less though,...

yeah...>_>

I couldn't care less though, I'll never sound like him anyway:p: - I just want a different kind of fuzz, tbh - and, since my hand's back in order, I'm gonna fix that BoR up finally...
Forum: Guitar Gear & Accessories 01-23-2010, 06:41 PM
Replies: 767
Views: 14,038
Posted By hendriko
well, I don't think anybody's gonna call ya crazy...

well, I don't think anybody's gonna call ya crazy for wanting those pedals;) Fuzzy Pedals are just awesome!

Page used the MkII is that true? You know, I was browsing DIYstompboxes for the first time...
Forum: Guitar Gear & Accessories 01-23-2010, 06:00 PM
Replies: 767
Views: 14,038
Posted By hendriko
pssh, who needs biasing, anway;) I...

pssh, who needs biasing, anway;)
I "biased" my FF by ear...and it sounds good to me:p:

MkII is the 2 knob one right?
Forum: Guitar Gear & Accessories 01-23-2010, 05:30 PM
Replies: 767
Views: 14,038
Posted By hendriko
^dammit, I want one of those:P Would be my 5th...

^dammit, I want one of those:P

Would be my 5th dirt pedal:D:D

looks awesome, btw - I wish my builds were as clean;)
:cheers:
Forum: Electric Guitar Archives 01-23-2010, 05:20 PM
Replies: 39,999
Views: 1,012,297
Posted By hendriko
:wtf: what's the difference??

:wtf:

what's the difference??
Forum: Guitar Gear & Accessories 01-23-2010, 01:39 PM
Replies: 40,048
Views: 414,057
Posted By hendriko
Pretty much, yeah - but that's also the only...

Pretty much, yeah - but that's also the only Jensen product line that has a 6" speaker;)
I think waiting for the Weber wouldn't be too bad, I'll just have to remember to order it on time so that I...
Forum: Guitar Gear & Accessories 01-23-2010, 01:26 PM
Replies: 40,048
Views: 414,057
Posted By hendriko
^http://politicalcompass.org/test any help here,...

^http://politicalcompass.org/test

any help here, guys:

http://www.ultimate-guitar.com/forum/showpost.php?p=23023385&postcount=797

:cheers:
Forum: Guitar Gear & Accessories 01-23-2010, 12:54 PM
Replies: 40,048
Views: 414,057
Posted By hendriko
Economic Left/Right: -7.62 Social...

Economic Left/Right: -7.62
Social Libertarian/Authoritarian: -5.54

http://politicalcompass.org/facebook/pcgraphpng.php?ec=-7.62&soc=-5.54
Forum: Guitar Gear & Accessories 01-23-2010, 12:47 PM
Replies: 936
Views: 34,806
Posted By hendriko
:wavey: So, I want to replace the 6"...

:wavey:

So, I want to replace the 6" speaker in my Champ600 - do I get the Jensen MOD 6" (ceramic) from thomann now? Or do I wait till I'm in the states (since I don't want to pay for shipping...
Forum: Electric Guitar Archives 01-21-2010, 07:06 PM
Replies: 39,999
Views: 1,012,297
Posted By hendriko
I know it's hard sometimes, and I hope you don't...

I know it's hard sometimes, and I hope you don't take it personally - it's just a funny situation:p: I'm sure you'll get around going to the store soon;)
Forum: Electric Guitar Archives 01-21-2010, 07:03 PM
Replies: 39,999
Views: 1,012,297
Posted By hendriko
:haha sorry...but...:haha "I wanna new...

:haha

sorry...but...:haha


"I wanna new pedal, but I have to walk 7 miles to get one I want and people tell me that I shouldn't order it, so I'll just keep my old one"

-.-
Forum: Guitar Gear & Accessories 01-21-2010, 06:28 PM
Replies: 27
Views: 792
Posted By hendriko
That is a pretty sweet video - but I don't like...

That is a pretty sweet video - but I don't like how he only plays it distorted...I mean, it's quite a nice sound, but i'd like to hear it clean...and see if that's as good;)
Forum: Guitar Gear & Accessories 01-21-2010, 05:40 PM
Replies: 40,048
Views: 414,057
Posted By hendriko
that's what I meant - I didn't expect someone to...

that's what I meant - I didn't expect someone to get it until maybe...3 or 4 posts in though;)

but you've always been the smartest around, haven't you
:rolleyes::p:



I don't quite now, ****ed it...
Forum: Guitar Gear & Accessories 01-21-2010, 05:35 PM
Replies: 828
Views: 29,882
Posted By hendriko
why is it that a decent condition (original,...

why is it that a decent condition (original, early) jcm800 is one of the best looking amps ever made?
Showing results 1 to 30 of 500

 
Forum Jump

All times are GMT -4. The time now is 03:15 AM.

Forum Archives / About / Terms of Use / Advertise / Contact / Ultimate-Guitar.Com © 2014
Powered by: vBulletin Version 3.0.9
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.