Go Back   UG Community @ Ultimate-Guitar.Com > Search Forums
User Name  
Password
Search:

Showing results 1 to 30 of 500
Search took 0.19 seconds.
Search: Posts Made By: soundgarden1986
Forum: The Pit Today, 10:17 PM
Replies: 17,534
Views: 217,116
Posted By soundgarden1986
did u mod the game to run on id tech 1

did u mod the game to run on id tech 1
Forum: The Pit Today, 08:44 PM
Replies: 17,534
Views: 217,116
Posted By soundgarden1986
all shitty those jokes about "huakdbc u...

all shitty those jokes about "huakdbc u there is 20 mins of gameplay 20 hours of cutscenes" is basically not an exaggeration for 4. i wouldnt mind the length if the cutscenes were good but most of...
Forum: The Pit Today, 06:04 PM
Replies: 53
Views: 745
Posted By soundgarden1986
I really dont care

I really dont care
Forum: The Pit Today, 09:37 AM
Replies: 17,534
Views: 217,116
Posted By soundgarden1986
its gonna be running on the same engine as...

its gonna be running on the same engine as wolfenstein, yea? or maybe thats evil within
Forum: The Pit Today, 09:20 AM
Replies: 17,534
Views: 217,116
Posted By soundgarden1986
speaking of doom, i just remembered theres a new...

speaking of doom, i just remembered theres a new one coming out some time. hopefully its a "run around and **** everythings day up" game and not the pos that was 3
Forum: The Pit Today, 08:27 AM
Replies: 17,534
Views: 217,116
Posted By soundgarden1986
i dont really feel too much regret for anything...

i dont really feel too much regret for anything ive traded in. only silent hill 3, but i did that to get silent hill 4 when it came out. i can just buy another copy of 3 now tho so its whatever
Forum: The Pit Today, 07:56 AM
Replies: 17,534
Views: 217,116
Posted By soundgarden1986
Idk I didn't think dark souls was hard so maybe...

Idk I didn't think dark souls was hard so maybe I've been MLG since 1993 :cool:
Forum: The Pit Today, 07:50 AM
Replies: 17,534
Views: 217,116
Posted By soundgarden1986
A bit after you infiltrate the place by getting...

A bit after you infiltrate the place by getting inside of a torpedo. Just got the shotgun shells that ricochet

And yea im doing uber first time through too. Its not too bad so far but I die a lot...
Forum: The Pit Yesterday, 10:41 PM
Replies: 3,978
Views: 52,324
Posted By soundgarden1986
im glad 100% of the yankee fans i know are...

im glad 100% of the yankee fans i know are cool

granted, its a grand total of two people. both named justin
Forum: The Pit Yesterday, 09:43 PM
Replies: 17,534
Views: 217,116
Posted By soundgarden1986
damn wolfenstein is legit one of the best fps...

damn wolfenstein is legit one of the best fps games ive played in a while

and i typically dont care much for fps games. this shit is fun and the gore is so satisfying
Forum: The Pit Yesterday, 07:58 PM
Replies: 238
Views: 3,623
Posted By soundgarden1986
lmao holy shit this thread is ****ing dumb

lmao holy shit this thread is ****ing dumb
Forum: The Pit Yesterday, 07:31 PM
Replies: 97
Views: 2,096
Posted By soundgarden1986
welcome to obamas speech four days ago

welcome to obamas speech four days ago
Forum: The Pit Yesterday, 11:38 AM
Replies: 86
Views: 1,921
Posted By soundgarden1986
new tpb being in hd looks mega ****ing weird

new tpb being in hd looks mega ****ing weird
Forum: The Pit Yesterday, 11:25 AM
Replies: 238
Views: 3,623
Posted By soundgarden1986
tbh if the baseball and gaming thread didnt exist...

tbh if the baseball and gaming thread didnt exist i probably wouldnt even post here anymore
Forum: The Pit Yesterday, 11:24 AM
Replies: 17,534
Views: 217,116
Posted By soundgarden1986
srry its better

srry its better
Forum: The Pit Yesterday, 11:22 AM
Replies: 3,978
Views: 52,324
Posted By soundgarden1986
im torn i want the a's to make the postseason bc...

im torn

i want the a's to make the postseason bc its me. but this collapse is hysterical and itd be cool to see the royals or seattle make it. i guess if it wasnt the a's, then id go with the...
Forum: The Pit Yesterday, 11:20 AM
Replies: 17,534
Views: 217,116
Posted By soundgarden1986
the only games i like playing with m&k are...

the only games i like playing with m&k are the old gtas and max payne 1/2. everything else feels like balls
Forum: The Pit Yesterday, 09:08 AM
Replies: 46
Views: 950
Posted By soundgarden1986
the beatles have like 7 good songs and thats...

the beatles have like 7 good songs and thats probably being generous
Forum: The Pit 09-13-2014, 03:00 PM
Replies: 17,534
Views: 217,116
Posted By soundgarden1986
Yea yea its sick. But I have to watch the spy who...

Yea yea its sick. But I have to watch the spy who loved me and get drunk in honor of the passing of Richard Kiel so the game time will be cut short
Forum: The Pit 09-13-2014, 02:18 PM
Replies: 17,534
Views: 217,116
Posted By soundgarden1986
I bought wolfenstein today First levels p legit ...

I bought wolfenstein today

First levels p legit so far. Played like a half hour
Forum: The Pit 09-13-2014, 11:40 AM
Replies: 17,534
Views: 217,116
Posted By soundgarden1986
a friend of mine has it for pc and yea it runs...

a friend of mine has it for pc and yea it runs really well from the first few levels ive seen
Forum: The Pit 09-13-2014, 11:11 AM
Replies: 56
Views: 823
Posted By soundgarden1986
i got a kid in serious trouble by planting...

i got a kid in serious trouble by planting racist/general hate speeches in his agenda book because he called me a ****** and accused me of stealing from him in 6th grade

thats basically the worst...
Forum: The Pit 09-13-2014, 11:04 AM
Replies: 89
Views: 1,558
Posted By soundgarden1986
i have two managers with the same name at work....

i have two managers with the same name at work. ones brunette, ones redhead, both qt
Forum: The Pit 09-13-2014, 10:44 AM
Replies: 48
Views: 707
Posted By soundgarden1986
the blackest coffee is the best breakfast drink

the blackest coffee is the best breakfast drink
Forum: The Pit 09-12-2014, 09:14 PM
Replies: 238
Views: 3,623
Posted By soundgarden1986
tbf he could just not give two shits about the...

tbf he could just not give two shits about the posting habits of guitargod
Forum: The Pit 09-12-2014, 04:51 PM
Replies: 17,534
Views: 217,116
Posted By soundgarden1986
have u ever heard of metal gear solid 2: sons of...

have u ever heard of metal gear solid 2: sons of liberty i hear its very good
Forum: The Pit 09-12-2014, 12:02 PM
Replies: 17,534
Views: 217,116
Posted By soundgarden1986
im expecting gta online to be fine on the...

im expecting gta online to be fine on the ps4/xb1/pc. ill probably get it for mega cheap later on down the line but idk. depends on how many people i know that get it for ps4.

and yea i legit dont...
Forum: The Pit 09-12-2014, 11:55 AM
Replies: 17,534
Views: 217,116
Posted By soundgarden1986
gta online and how it was handled really soured...

gta online and how it was handled really soured me on gta v

basically it was what made me trade it in for sonic 06
Forum: The Pit 09-12-2014, 11:32 AM
Replies: 17,534
Views: 217,116
Posted By soundgarden1986
Upto yea but you like half life 2 so...

yea but you like half life 2 so...
Forum: The Pit 09-12-2014, 11:26 AM
Replies: 17,534
Views: 217,116
Posted By soundgarden1986
Thumbs up this is some of the realest shit ive seen posted...

this is some of the realest shit ive seen posted on this site
Showing results 1 to 30 of 500

 
Forum Jump

All times are GMT -4. The time now is 10:59 PM.

Forum Archives / About / Terms of Use / Advertise / Contact / Ultimate-Guitar.Com © 2014
Powered by: vBulletin Version 3.0.9
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.