Go Back   UG Community @ Ultimate-Guitar.Com > Music > Bands & Artists > Metal
User Name  
Password
Search:

Reply
Old 06-01-2014, 01:03 AM   #1
deadsmileyface
from the kettle
 
deadsmileyface's Avatar
 
Join Date: Dec 2011
Location: onto the coil
Kali Ma

__________________
...and keep reaching for those stars
deadsmileyface is offline   Reply With Quote
Old 06-01-2014, 09:45 AM   #2
RCA1186
fb.com/centraldisorder
 
RCA1186's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Location: Chicago IL
First off, Love the band name haha. It sounds good, I like it. Why no vocalist? If you don't mind me asking.
__________________
'93 Gibson Les Paul Studio (498T/490R)- Ebony
'14 Gibson Les Paul Standard (JB/Jazz)- Ocean Water Perimeter
LTD EC-1000T (JB/'59)- Snow White
+MORE

Maxon od808|Boss NS-2|Boss CE-5|
Line6 G55|Korg Pitchblack Pro

6505+|1960a (V30&G12t-75 "X")
RCA1186 is offline   Reply With Quote
Old 06-01-2014, 02:09 PM   #3
deadsmileyface
from the kettle
 
deadsmileyface's Avatar
 
Join Date: Dec 2011
Location: onto the coil
i have no idea, its not my band dude

i like em better that way tho, a vocalist would ruin this band because death metal vocalists are shit 90% of the time
__________________
...and keep reaching for those stars
deadsmileyface is offline   Reply With Quote
Old 06-01-2014, 02:44 PM   #4
crazysam23_Atax
Burning away
 
crazysam23_Atax's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Location: The Frozen North! (read: Northern Wisconsin)
^
"Shit"? Are you on crack?

What about bath salts? I hear, if you rub bath salts on your dick, your jizz turns green. You also slowly morph into a goblin. As a side-effect, you gain an appreciation for death metal vocals, though. So maybe try that, huh?
__________________
Tunes?

Bandcamp

Now working on my upcoming EP "Discarnate". See the expected track list on my bandcamp.



Terry Prachett is funnier than you! Discworld
crazysam23_Atax is offline   Reply With Quote
Old 06-01-2014, 05:12 PM   #5
deadsmileyface
from the kettle
 
deadsmileyface's Avatar
 
Join Date: Dec 2011
Location: onto the coil
nah dude i dont smoke crack or do bath salts but yeah death metal vocals are awful most of the time. then again death metal itself is pretty bad most of the time too but whatever man
__________________
...and keep reaching for those stars
deadsmileyface is offline   Reply With Quote
Old 06-01-2014, 06:41 PM   #6
Morphogenesis26
UG Nerd
 
Morphogenesis26's Avatar
 
Join Date: Apr 2011
Quote:
Originally Posted by deadsmileyface
then again death metal itself is pretty bad most of the time too but whatever man


That explains why this is shitty metalcore and not death metal.
__________________
When life gets tough and you don't know what to do, then just keep






Morphogenesis26 is offline   Reply With Quote
Old 06-01-2014, 06:49 PM   #7
deadsmileyface
from the kettle
 
deadsmileyface's Avatar
 
Join Date: Dec 2011
Location: onto the coil
Quote:
Originally Posted by Morphogenesis26
That explains why this is shitty metalcore and not death metal.

lol
__________________
...and keep reaching for those stars
deadsmileyface is offline   Reply With Quote
Reply


Thread Tools Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump



All times are GMT -4. The time now is 11:24 AM.

Forum Archives / About / Terms of Use / Advertise / Contact / Ultimate-Guitar.Com © 2014
Powered by: vBulletin Version 3.0.9
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.