Go Back   UG Community @ Ultimate-Guitar.Com > Music > Bands & Artists > Metal
User Name  
Password
Search:

Reply
Old Yesterday, 03:39 PM   #20041
Kytokinesis
rose tint my world
 
Kytokinesis's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Location: Following my self-preservation drive
il be u sex dwaf
__________________
Who are you? The prince of darkness? Don't you have any friends?
Kytokinesis is offline   Reply With Quote
Old Yesterday, 06:51 PM   #20042
kirkisking
I'm always drunk
 
kirkisking's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Location: In Icethin Lucid Airs
Drank a shit ton of alcohol and did a shit ton of pills last night
__________________
My Last.FM page. Add me!

Quote:
Originally Posted by severed-metal
I frequent so many big dick forums it's ridiculous


PSN name: sixty5days
kirkisking is offline   Reply With Quote
Old Yesterday, 08:10 PM   #20043
severed-metal
Kvlt of Fvkk
 
severed-metal's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Location: Neos Helios
Yeah, you need to stop that dude:

Quote:
They'll never take me alive
I'm gettin' high with my four-five,
Cocked on these suckas, time to die
Even as a youngster causin' ruckus on the back of the bus,
I was a fool all through high school kickin' up dust,
But now I'm labelled as a trouble maker who can you blame?
Smokin' weed helped me take away the pain,
So I'm hopeless,
Rollin' down the freeway swervin, don't worry,
I'm about to crash up on the curb, 'cause my visions blurry
Maybe if they tried to understand me,
What should I do?
I had to feed my fuckin' family,
What else could I do?
But be a thug,
Out slangin' with the homies,
Fuck hangin' with them phonies in the clubs,
Got my mind on danger,
Never been a stranger to homicide,
My city's full of gang bangers and drive-bys,
Why do we die at an early age?
He was so young,
But still a victim of the 12 gauge,
My memories of a corpse,
Mind full of sick thoughts, IIIIIIIIIII
And I ain't goin' back to court,
So fuck what you thought,
I'm drinkin' hennessey,
runnin from my enemies,
Will I live to be 23?
There's so much pain.


Quote:
They got me mobbin' like I'm,
Loc'ed and ready to get my slug on,
I load my clip and slip my motherfuckin' gloves on,
I ain't scared to blast on these suckas if they test me,
Trust, I got my glock cocked playa if they press me,
Bust on motherfuckers with a - paaassion,
Better duck cause I ain't lookin when I'm - blaaastin',
I'm a nuttin, drinkin' Hennessey and gettin' high,
On the lookout for my enemies,
Don't wanna die,
Tell me why cause this stress is gettin' major,
A buck-fifty across the face with my razor,
What can I do but be a thug until I'm dead and gone,
Keep my brain on the game and stay head strong,
These sorry bastards,
Want to kill me in my sleep but will they can I see,
And everyday it's just a struggle,
Steady thuggin' on the streets,
And I'll be ballin' loc,
Don't let 'em make you worry,
Keep swingin' at these suckas till you buried,
I was born to raise hell,
A nigga from the gutta,
Word to mutha I'm tough,
I'm kickin dust up,
Ready to bust,
I'm on the scene steady muggin' mean,
Until they kill me,
I'll be livin this life,
I know you feel me,
There's so much pain


__________________
You've taken all my precious gifts
I gave unto you life from by breath
But you a product of my love
Your gratitude shown in my death

severed-metal is offline   Reply With Quote
Old Yesterday, 10:15 PM   #20044
kirkisking
I'm always drunk
 
kirkisking's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Location: In Icethin Lucid Airs
nigga live fast DIE YOUNG
__________________
My Last.FM page. Add me!

Quote:
Originally Posted by severed-metal
I frequent so many big dick forums it's ridiculous


PSN name: sixty5days
kirkisking is offline   Reply With Quote
Old Today, 03:02 AM   #20045
severed-metal
Kvlt of Fvkk
 
severed-metal's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Location: Neos Helios
Nah, death is gonna get you anyways. No point in giving death less of a challenge. That nigga's gotta work his keep, dawg.
__________________
You've taken all my precious gifts
I gave unto you life from by breath
But you a product of my love
Your gratitude shown in my death

severed-metal is offline   Reply With Quote
Reply


Thread Tools Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump



All times are GMT -4. The time now is 10:45 PM.

Forum Archives / About / TOS / Advertise with us / Customer Support / Ultimate-Guitar.Com © 2015
Powered by: vBulletin Version 3.0.9
Copyright ©2000 - 2015, Jelsoft Enterprises Ltd.