Go Back   UG Community @ Ultimate-Guitar.Com > UG Community > The Pit
User Name  
Password
Search:

Closed Thread
Old 02-19-2013, 11:06 PM   #21
KiLLSWiTCH-KnoT
Banned
 
KiLLSWiTCH-KnoT's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Location: Sirius


I thought the hurricane season was over

Last edited by KiLLSWiTCH-KnoT : 02-19-2013 at 11:07 PM.
KiLLSWiTCH-KnoT is offline   Reply With Quote
Old 02-19-2013, 11:06 PM   #22
manualex
Registered User
 
Join Date: Mar 2012
Knock knock, who's there? Me wondering why are you not naked.
__________________
Quote:
Originally Posted by KingDime666
It's dubstep minor in E.


Quote:
Originally Posted by steve_muse
Every self respecting Muser regards the 2nd Law as their magnum opus.
manualex is offline   Reply With Quote
Old 02-19-2013, 11:09 PM   #23
Telecaster7
Call me Leon
 
Telecaster7's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Location: Perth, Australia
Yodel ay he
Telecaster7 is offline   Reply With Quote
Old 02-19-2013, 11:10 PM   #24
manualex
Registered User
 
Join Date: Mar 2012
Knock knock, Who's there? Me again, still wondering why you're not naked
__________________
Quote:
Originally Posted by KingDime666
It's dubstep minor in E.


Quote:
Originally Posted by steve_muse
Every self respecting Muser regards the 2nd Law as their magnum opus.
manualex is offline   Reply With Quote
Old 02-19-2013, 11:48 PM   #25
ProgFripp74
UG's Djent maestro
 
ProgFripp74's Avatar
 
Join Date: Nov 2010
__________________
Quote:
Originally Posted by Horsedick.MPEG
How do you prepare tea?

Quote:
Originally Posted by theogonia777
thrown into the boston harbor

Quote:
Originally Posted by Crofty89
Only if you boil the ocean first



JUST BOUGHT SIKTH DEATH OF A DEAD DAY ALBUM FROM THE US AND IT CAME WITH THE 6 YEAR OLD SIGNED POSTER (30/4/12) WIN
ProgFripp74 is offline   Reply With Quote
Old 02-20-2013, 07:43 PM   #26
treborillusion
UG Fanatic
 
treborillusion's Avatar
 
Join Date: May 2009
Location: The London Borough of Croydon, GB
Knock knock

Who's there?

Aunty

Aunty who?

Knock knock

Who's there?

Aunty

Aunty who?

Knock knock

Who's there?

Aunty

Aunty who!?

Knock knock

Who's there!?

Aunt

Aunt who?

Aren't you glad all those Aunties have gone?
__________________
Quote:
Originally Posted by laid-to-waste
look nigga, if you're chillin with 5 bros and 2 hos, you're gonna wanna pay attention to all of em equally. not moon over the hos forever and laugh at every shitty thing they say and just stare at them all night, like some of my mates do.
treborillusion is offline   Reply With Quote
Old 02-20-2013, 07:44 PM   #27
treborillusion
UG Fanatic
 
treborillusion's Avatar
 
Join Date: May 2009
Location: The London Borough of Croydon, GB
Quote:
Originally Posted by KiLLSWiTCH-KnoT
Kill it, kill it with fire.
__________________
Quote:
Originally Posted by laid-to-waste
look nigga, if you're chillin with 5 bros and 2 hos, you're gonna wanna pay attention to all of em equally. not moon over the hos forever and laugh at every shitty thing they say and just stare at them all night, like some of my mates do.
treborillusion is offline   Reply With Quote
Old 02-20-2013, 09:29 PM   #28
daytripper75
First Sword of Braavos
 
daytripper75's Avatar
 
Join Date: Jun 2003
Location: King's Landing - Formerly Braavos
Let 'em in.

__________________

SNAPE KILLS DUMBLEDORE!
daytripper75 is offline   Reply With Quote
Old 02-20-2013, 10:23 PM   #29
crazysam23_Atax
Burning away
 
crazysam23_Atax's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Location: The Frozen North! (read: Northern Wisconsin)
Quote:
Originally Posted by genghisgandhi
I'm embarrassed for you

+1
__________________
Tunes?

Bandcamp

Now working on my upcoming EP "Discarnate". See the expected track list on my bandcamp.



Terry Prachett is funnier than you! Discworld
crazysam23_Atax is offline   Reply With Quote
Old 02-20-2013, 10:24 PM   #30
StewieSwan
Play my dudelsack
 
StewieSwan's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Location: The lake
Is nobody going to point out that there's a C in knock?
__________________
Learn from Lei Feng



Original Wood&Strings Song
StewieSwan is online now   Reply With Quote
Old 02-20-2013, 10:25 PM   #31
Saint78
julian wells
 
Saint78's Avatar
 
Join Date: May 2009
Location: feels like i only go backwards
Quote:
Originally Posted by daytripper75
Let 'em in.



oh god why
__________________
you're a stone fox
Saint78 is offline   Reply With Quote
Old 02-20-2013, 11:45 PM   #32
Spaztikko
*
 
Spaztikko's Avatar
 
Join Date: Apr 2011
Location: MEME CITY
Quote:
Originally Posted by StewieSwan
Is nobody going to point out that there's a C in knock?

__________________


Quote:
Originally Posted by MinterMan22
lmao putting a 9v on yr ladybits thats just another ep of "tossing larry's salad" waitin to happen


Banging ur mum
I killed the chat thread again.
Spaztikko is offline   Reply With Quote
Old 02-21-2013, 12:12 AM   #33
MinterMan22
Βanned Sacamano
 
MinterMan22's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
thred of th e year rite here
MinterMan22 is offline   Reply With Quote
Old 02-21-2013, 12:17 AM   #34
Spaztikko
*
 
Spaztikko's Avatar
 
Join Date: Apr 2011
Location: MEME CITY
Quote:
Originally Posted by MinterMan22
thred of th e year rite here


u gotta admint m8 it was a purdy funneh jok haha
__________________


Quote:
Originally Posted by MinterMan22
lmao putting a 9v on yr ladybits thats just another ep of "tossing larry's salad" waitin to happen


Banging ur mum
I killed the chat thread again.
Spaztikko is offline   Reply With Quote
Old 02-21-2013, 12:20 AM   #35
MinterMan22
Βanned Sacamano
 
MinterMan22's Avatar
 
Join Date: Nov 2007




LOL stak 2 u good sir !!
MinterMan22 is offline   Reply With Quote
Old 02-21-2013, 03:38 AM   #36
Spaztikko
*
 
Spaztikko's Avatar
 
Join Date: Apr 2011
Location: MEME CITY
Quote:
Originally Posted by MinterMan22




LOL stak 2 u good sir !!


H3h3h3 m8 hw cn i b a sir if i m john cena nd 11 nt 2 mention u cnt c me haha
__________________


Quote:
Originally Posted by MinterMan22
lmao putting a 9v on yr ladybits thats just another ep of "tossing larry's salad" waitin to happen


Banging ur mum
I killed the chat thread again.
Spaztikko is offline   Reply With Quote
Old 02-21-2013, 03:42 AM   #37
MinterMan22
Βanned Sacamano
 
MinterMan22's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
cus THE GAME ololololololo \m/
MinterMan22 is offline   Reply With Quote
Old 02-21-2013, 04:19 AM   #38
Spaztikko
*
 
Spaztikko's Avatar
 
Join Date: Apr 2011
Location: MEME CITY
Quote:
Originally Posted by MinterMan22
cus THE GAME ololololololo \m/


m8 u r off teh focken chain i bet u r only 6 m8 u ned to tlk to ur parents abowt tis fing becuz u may b 2 yung fur all of dis nd i m worried nd elevn
__________________


Quote:
Originally Posted by MinterMan22
lmao putting a 9v on yr ladybits thats just another ep of "tossing larry's salad" waitin to happen


Banging ur mum
I killed the chat thread again.
Spaztikko is offline   Reply With Quote
Old 02-21-2013, 04:21 AM   #39
captainsnazz
#Cool&#Nice
 
captainsnazz's Avatar
 
Join Date: Jul 2010
Location: yorkshire
lol m8 u getin brave?
__________________

Quote:
Originally Posted by lemmyisgod97
Anyone who needs a degree to think their good isn't doing music right, it's like taking a class in being funny.

Ego Sig
captainsnazz is online now   Reply With Quote
Old 02-21-2013, 04:25 AM   #40
Spaztikko
*
 
Spaztikko's Avatar
 
Join Date: Apr 2011
Location: MEME CITY
Quote:
Originally Posted by captainsnazz
lol m8 u getin brave?


i fink he is m8 hw old r u i am 11 nd i slept wif ur mum last nite nd she was fat haha

lyk if her name is fountain, is k cuz she squitrle lyk 1
but she culd chang it 2 mountain. cuz dats how big she is lmoa
__________________


Quote:
Originally Posted by MinterMan22
lmao putting a 9v on yr ladybits thats just another ep of "tossing larry's salad" waitin to happen


Banging ur mum
I killed the chat thread again.
Spaztikko is offline   Reply With Quote
Closed Thread


Thread Tools Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump



All times are GMT -4. The time now is 10:05 PM.

Forum Archives / About / Terms of Use / Advertise / Contact / Ultimate-Guitar.Com © 2014
Powered by: vBulletin Version 3.0.9
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.