Go Back   UG Community @ Ultimate-Guitar.Com > UG Community > The Pit
User Name  
Password
Search:

Closed Thread
Old 03-24-2013, 03:41 PM   #21
LostLegion
resurrected
 
LostLegion's Avatar
 
Join Date: Oct 2010
The guitarist from Billy Talent is Pakistani or something.

People really don't care what race you are.
__________________
LIVERPOOL F.C.


LostLegion is online now   Reply With Quote
Old 03-24-2013, 03:42 PM   #22
Deliriumbassist
UG's only DB
 
Deliriumbassist's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Location: Presidential Palace
TS is from Pakistan.
TS is called Terry.

Only one can be true.
__________________
YES! YES! YES!

Deliriumbassist is offline   Reply With Quote
Old 03-24-2013, 03:43 PM   #23
Sir-Shredalot
Banned
 
Join Date: Oct 2009
Quote:
Originally Posted by Jako215
I'm saddened by this thread.

Ever Forthright - 2 Black guys.


Glass Cloud - 2 Black Guys


Skyharbor - bunch of indians


Periphery - One Brown Guy, an Asian.


Volumes - All honorary niggas.


Animals as Leaders - 2/3 not white guys



Jesus wtf happened to long hair in metal? ****ing hipsters.
Sir-Shredalot is offline   Reply With Quote
Old 03-24-2013, 03:44 PM   #24
cornmancer
Thou mayest
 
cornmancer's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Location: Kansas City, MO
Ideally, no. But for some metalheads, probably yes. Not all, but some
__________________
Goin' 90 I ain't scary
Long as I got the Virgin Mary
Assurin' me
That I won't go to hell.
cornmancer is offline   Reply With Quote
Old 03-24-2013, 03:46 PM   #25
Axelfox
Registered User
 
Axelfox's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Location: All of you copying me please stop it!!!
I think Sepultura is Brazilian. I even heard that one of the members of BVB is Filipino.
Axelfox is offline   Reply With Quote
Old 03-24-2013, 03:47 PM   #26
captainsnazz
sounds
 
captainsnazz's Avatar
 
Join Date: Jul 2010
Location: yorkshire
Quote:
Originally Posted by SaintsofNowhere
Also, I have never heard someone refer to himself as a brown person before. lol

It's quite widespread in the UK at least now, since the American usage of "asian" has started to confuse people.

And no TS, metalheads already have enough people to hate for bullshit reasons without being racists too.
__________________

Quote:
Originally Posted by lemmyisgod97
If they didn't want to be objectified they shouldn't have been little sluts.

Ego Sig
captainsnazz is online now   Reply With Quote
Old 03-24-2013, 04:14 PM   #27
flyfshr
Registered User
 
Join Date: Jul 2007
Location: pefferlaw, ontario canada
race means absolutely nothing in metal, I've been listening to and playing metal for over 26 years and listened to plenty of bands with non white members and had no influence on whether I liked/disliked them. you should watch "global metal" which is a documentary done by a fellow Canadian and you'll see. metal doesn't care about your race/background/colour. when I was a teen I loved Suicidal Tendencies, who had a black guitar player, and the rest of the band was latino, actually looked like gang members though with the "one button" done up at the top of their shirts and the bandanas, and they were a kickass band, didn't like their newer stuff as much though. and someone on here already mentioned Vernon ried on this thread, listen to some of his guitar solos, a lot of skill there and some pretty damn cool tremolo work
flyfshr is offline   Reply With Quote
Old 03-24-2013, 04:17 PM   #28
flyfshr
Registered User
 
Join Date: Jul 2007
Location: pefferlaw, ontario canada
Quote:
Originally Posted by Sir-Shredalot
Jesus wtf happened to long hair in metal? ****ing hipsters.



all us old metalheads have gone grey or bald now, LOL !!
flyfshr is offline   Reply With Quote
Old 03-24-2013, 04:18 PM   #29
beadhangingOne
Gnomesaiyan?
 
beadhangingOne's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Quote:
Originally Posted by Horsedick.MPEG
show


Oh come on at least use a band that isn't utter shit.

http://3.bp.blogspot.com/_zrqcey1ZV...suffocation.jpg
__________________
Ours is but a fragile existence

su nioJ
su nioJ
su nioJ

Welcome back!

SLAYER! NOT PRAYER!
beadhangingOne is offline   Reply With Quote
Old 03-24-2013, 04:48 PM   #30
treborillusion
UG Fanatic
 
treborillusion's Avatar
 
Join Date: May 2009
Location: The London Borough of Croydon, GB
Welsh Metal band Skindred
__________________
Quote:
Originally Posted by laid-to-waste
look nigga, if you're chillin with 5 bros and 2 hos, you're gonna wanna pay attention to all of em equally. not moon over the hos forever and laugh at every shitty thing they say and just stare at them all night, like some of my mates do.
treborillusion is offline   Reply With Quote
Old 03-24-2013, 04:51 PM   #31
beefcake122
no fun.
 
beefcake122's Avatar
 
Join Date: Jan 2010
Location: Sunnyvale Trailer Park
Quote:
Originally Posted by StreetLight3989
This is gonna be closed before 30 posts.

hi
__________________
sunbather is shit
beefcake122 is offline   Reply With Quote
Old 03-24-2013, 05:01 PM   #32
Fat Lard
XxTeatotaleRxX
 
Fat Lard's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Location: Fl
No mention of Suffocation? I find the lack of trveness in this thread disturbing
__________________
.
Fat Lard is offline   Reply With Quote
Old 03-24-2013, 05:06 PM   #33
treborillusion
UG Fanatic
 
treborillusion's Avatar
 
Join Date: May 2009
Location: The London Borough of Croydon, GB

They're Brazilian right?
__________________
Quote:
Originally Posted by laid-to-waste
look nigga, if you're chillin with 5 bros and 2 hos, you're gonna wanna pay attention to all of em equally. not moon over the hos forever and laugh at every shitty thing they say and just stare at them all night, like some of my mates do.
treborillusion is offline   Reply With Quote
Old 03-24-2013, 05:08 PM   #34
Jako215
UG's Fat Frendo
 
Jako215's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Location: Levitown PA and you are now singing Elton John
Quote:
Originally Posted by Sir-Shredalot
Jesus wtf happened to long hair in metal? ****ing hipsters.


Talent > looks ?

__________________
WITH PASSION AND POWER



iSupport the Philadelphia Eagles, Phillies, Flyers, Union, and Sixers.
Dallas Sucks!

Jako215 is offline   Reply With Quote
Old 03-24-2013, 05:11 PM   #35
TEK34
UG Newbie
 
TEK34's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Location: Northampton, UK


Not metal, but they're the punkest band evarrrr.
__________________
GOOD MORNING
Follooooooooooow meeeeeeeee
NORTHAMPTON SAINTS
ATL FALCONS
ATL HAWKS

Last edited by TEK34 : 03-24-2013 at 05:13 PM.
TEK34 is offline   Reply With Quote
Old 03-24-2013, 05:13 PM   #36
treborillusion
UG Fanatic
 
treborillusion's Avatar
 
Join Date: May 2009
Location: The London Borough of Croydon, GB

No. Race does not matter in Metal.
__________________
Quote:
Originally Posted by laid-to-waste
look nigga, if you're chillin with 5 bros and 2 hos, you're gonna wanna pay attention to all of em equally. not moon over the hos forever and laugh at every shitty thing they say and just stare at them all night, like some of my mates do.
treborillusion is offline   Reply With Quote
Old 03-24-2013, 05:13 PM   #37
Weaponized
Registered User
 
Join Date: Mar 2011
bunch of south/central american people are into metal, so it's pretty normal for brown people to be into metal. I do not know much about Pakistani culture (though I've worked with a pakistani before, good guy) so I don't know what they tend to listen to and stuff.
__________________
Quote:
Originally Posted by crazysam23_Atax
Is the officer going to ask for the butt, so he or she can check whether it is hot?


last.fm
Weaponized is offline   Reply With Quote
Old 03-24-2013, 05:15 PM   #38
beadhangingOne
Gnomesaiyan?
 
beadhangingOne's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Quote:
Originally Posted by Fat Lard
No mention of Suffocation? I find the lack of trveness in this thread disturbing


Three replies up from you bitch.
__________________
Ours is but a fragile existence

su nioJ
su nioJ
su nioJ

Welcome back!

SLAYER! NOT PRAYER!
beadhangingOne is offline   Reply With Quote
Old 03-24-2013, 05:30 PM   #39
ErikLensherr
UG Fanatic
 
ErikLensherr's Avatar
 
Join Date: Jul 2011
Quote:
Originally Posted by Joshua Garcia
This. Everything this.

And it works the same way for the listeners. For example, in high school there was this black guy who was waaay into j-rock. We all knew him as that black guy who was waaay into j-rock. He probably got his reputation for that because it's not usual to see a black guy waaay into j-rock.

__________________
Quote:
Originally Posted by Dreadnought
No joke that's how I feel

edit: unless that's a gay thing
ErikLensherr is offline   Reply With Quote
Old 03-24-2013, 05:31 PM   #40
Todd Hart
Do Sadists go to Hell?
 
Todd Hart's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Location: United Kingdom
Yup, if you're not black you can't do metal well. Fact.
__________________
...Stapling helium to penguins since 1949.
Todd Hart is offline   Reply With Quote
Closed Thread


Thread Tools Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump



All times are GMT -4. The time now is 08:41 AM.

Forum Archives / About / Terms of Use / Advertise / Contact / Ultimate-Guitar.Com © 2014
Powered by: vBulletin Version 3.0.9
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.