Page 2 of 2
#41
Quote by EpiExplorer
When I record, I like a long metronome intro.

Hmm oki.
This got my juices flowin'
I'll post it when I'm done.
Quote by slapsymcdougal
I'm cockblocked regularly by my appearance and personality.
#43
Quote by Ometh
Done.

You're an idiot.
Gear:
Dean RC7X (Bareknuckle Coldsweat pickups)
Ibanez Rg2570Z (Bareknuckle Juggernaughts)
Schecter KM-6
Schecter Hellraiser Hybrid 7 String
Engl Powerball II
Orange PPC412
Line 6 Pod HD500X
#44
Quote by amonamarthmetal
You're an idiot.


I didn't listen, but just thinking of what Ometh may have done is making me laugh

EDIT: This is actually really good.

EDIT2: Oh my god
Last edited by RedDeath9 at Oct 2, 2012,
#46
Quote by Ometh
Done.


The last 2 bars were excellent. The rest seemed rushed and isn't your best work.
My songs are all located here .
Feel free to drop by and crit a song.
Leave a link and I'll return a crit



Colossus
#48
Quote by amonamarthmetal
You're an idiot.

Why thank you
Quote by frankibo
The last 2 bars were excellent. The rest seemed rushed and isn't your best work.

I know In order to write good post rock I need to be on a post rock binge, and I haven't listened to any music lately so yeah lol.
The weird tuning also threw me off a bit tbh.
Quote by slapsymcdougal
I'm cockblocked regularly by my appearance and personality.
#49


I like the main riff and drum build up, little repetitive.

But then, the end. The end happened. So good...
o()o

Quote by JamSessionFreak
yes every night of my entire life i go to bed crying because i wasnt born american
#50
Why did this die
Quote by slapsymcdougal
I'm cockblocked regularly by my appearance and personality.
#51
Cuz.. no one else added to the song D: I still got it here..
o()o

Quote by JamSessionFreak
yes every night of my entire life i go to bed crying because i wasnt born american
#52
I wanna give this one another go! So much potencial wasted on you guise being lazy: don't be lazy
Quote by slapsymcdougal
I'm cockblocked regularly by my appearance and personality.
#54
Quote by CheesyMozarella
Trying to not be lazy.

Yay!
Quote by slapsymcdougal
I'm cockblocked regularly by my appearance and personality.
Page 2 of 2