Nickpocalypse
Thread Killer
Join date: Jun 2009
361 IQ
#1
ITT: Your favourite acronyms.

OT: idgaf, I think the acronym does a great job at conveying the phrase' meaning, and it's fun to say.

inb4 lol, smh @ TS
Trowzaa
TwoWorldWars&OneWorldCup
Join date: Mar 2009
731 IQ
#4
None of these are acronyms, they're initialisations.
dirtbag ballet by the bins down the alley
as i walk through the chalet of the shadow of death
everything that you've come to expect


Bob_Sacamano
UG Board King
Join date: Jan 2012
238 IQ
#5
Quote by Trowzaa
None of these are acronyms, they're initialisations.

stfu
Quote by Sliide90027
But as a bigoted lemming, you have so cry an Alinslyite slur revealing you lack of reason and sense.


Quote by MusicLord16
BOB 1. ur 20 and two u like evil things and idk if u worship the devil
Trowzaa
TwoWorldWars&OneWorldCup
Join date: Mar 2009
731 IQ
#7
Quote by Bob_Sacamano
stfu


dirtbag ballet by the bins down the alley
as i walk through the chalet of the shadow of death
everything that you've come to expect


Wolfinator-x
Teeth
Join date: Apr 2007
1,337 IQ
#8
k.
You are now using UG Black.
You are now using UG Classic.
Artists I'm listening to a lot lately:
Stray Cats, Gustav Holst

Mah Youtube vids.
if you truly loved me, you'd watch them (psst; it's not just glam stuff)

Mah Soundcloud
Most_Triumphant
is being Excellent!
Join date: Feb 2011
1,141 IQ
#9
lol wut?
Quote by JD Close
Piano dick had some good parts, but should have said "As the business man slowly gets boned", would have accented the whole dick feeling of the album
Sampy
Registered User
Join date: Sep 2006
196 IQ
#11
I'm So Meta Even This Acronym
"Music snobbery is the worst kind of snobbery. 'Oh, you like those noises? Those sounds in your ear? Do you like them? They're the wrong sounds. You should like these sounds in your ear.'"
- Dara O'Briain
Trowzaa
TwoWorldWars&OneWorldCup
Join date: Mar 2009
731 IQ
#12
Quote by Sampy
I'm So Meta Even This Acronym


dirtbag ballet by the bins down the alley
as i walk through the chalet of the shadow of death
everything that you've come to expect


Joshua Garcia
Joshole
Join date: Jun 2009
5,718 IQ
#13
I hate them all. Especially smh. Like, how he hell is that even a saying? Who walks down the street and says shake my head? Ugh. So stupid. Maybe it's just me, but it gets me irritated.

Edit: Actually, that's not fair. I do use imo sometimes. That and TS, a lot. Those are probably the only ones I ever use. Ever.
Quote by Hal-Sephira
Have anybody went on high lately?
v Smash dat mf
Last edited by Joshua Garcia at Jan 12, 2013,
chookiecookie
Just keep smiling
Join date: Jan 2011
203 IQ
#14
Quote by Trowzaa
None of these are acronyms, they're initialisations.


Initialisms actually.
ayy lmao
Trowzaa
TwoWorldWars&OneWorldCup
Join date: Mar 2009
731 IQ
#15
Quote by chookiecookie
Initialisms actually.


Shush, same bloody thing
dirtbag ballet by the bins down the alley
as i walk through the chalet of the shadow of death
everything that you've come to expect


chookiecookie
Just keep smiling
Join date: Jan 2011
203 IQ
#16
Quote by Trowzaa
Shush, same bloody thing


initialisms plural of in·i·tial·ism (Noun)
Noun

An abbreviation consisting of initial letters pronounced separately (e.g., CPU).

in·i·tial·ize (-nsh-lz)
tr.v. in·i·tial·ized, in·i·tial·iz·ing, in·i·tial·iz·es Computer Science
1. To set (a starting value of a variable).
2. To prepare (a computer or a printer) for use; boot.
3. To format (a storage medium, such as a disk).

Really now?
ayy lmao
ChemicalFire
King of Bacon Pancakes
Join date: Oct 2007
5,773 IQ
#17
Quote by chookiecookie
Initialisms actually.



Fuqer got there before me!

SWAT is an acronym, you say it as a word

CPU is a initialization, you say it as a string of letters.


LOL is an acronym, el-oh-el is an initialization. You dig?
All I want is for everyone to go to hell...
...It's the last place I was seen before I lost myself



Quote by DisarmGoliath
You can be the deputy llamma of the recordings forum!
Last edited by ChemicalFire at Jan 11, 2013,
chookiecookie
Just keep smiling
Join date: Jan 2011
203 IQ
#20
Quote by ChemicalFire



LOL is an acronym, el-oh-el is an initialization. You dig?


Initialism.
ayy lmao
ProphetToJables
Tight Tight Tight
Join date: Dec 2008
1,529 IQ
#22
Ift
Gear:

Gibson 2005 Les Paul Standard
Fender Road Worn Strat w/ Noiseless pickups
Marshall JCM 2000 401C
Marshall Vintage Modern 2266
Marshall 1960A cab (Dave Hill from Slade's old cab)
Ibanez TS9DX
EHX Little Big Muff
Freshman Acoustic
Saint78
julian wells
Join date: May 2009
1,760 IQ
#23
for srs doe, DSL is the best acro eva
you're a stone fox
EvilDomo
UG's Hikikomori
Join date: Sep 2007
265 IQ
#25
smbd = Shakin' my big dick.
私の名前はアジリョです

Quote by MarshmallowPies
I snapped my high E once and sliced my finger open, so I can only assume snapping the low E would put me into a coma or something.
Saint78
julian wells
Join date: May 2009
1,760 IQ
#26
And DTF. like "Ay, nigga, is she dtf?"
you're a stone fox
kratos379
Registered User
Join date: Jun 2009
915 IQ
#27
Quote by Joshua Garcia
I hate them all. Especially smh. Like, how he hell is that even a saying? Who walks down the street and says shake my head? Ugh. So stupid. Maybe it's just me, but it gets me irritated.



This. Whenever I see someone post smh on something on facebook, I get the urge to set fire to them.
Saint78
julian wells
Join date: May 2009
1,760 IQ
#29
Quote by kratos379
This. Whenever I see someone post smh on something on facebook, I get the urge to set fire to them.


smh @ this pyro nigga
you're a stone fox
soulflyV
Oh so unprofessional!
Join date: Sep 2006
491 IQ
#31
Quote by kratos379
This. Whenever I see someone post smh on something on facebook, I get the urge to set fire to them.



Wow. Until now I thought 'smh' stood for 'so much hate' or the newspaper 'Sydney Morning Herald'.

It makes a little more sense now. Just the slightest bit.
Joshua Garcia
Joshole
Join date: Jun 2009
5,718 IQ
#32
Quote by Saint78
smh @ this pyro nigga

Okay... In this rare exception... this made me chuckle.
Quote by Hal-Sephira
Have anybody went on high lately?
v Smash dat mf
Saint78
julian wells
Join date: May 2009
1,760 IQ
#33
Quote by Joshua Garcia
Okay... In this rare exception... this made me chuckle.


Hopefully that taught you a lesson. You can't take silly trends like smh and stuff seriously. If you're getting angry about shit like that, then you're taking it way too seriously.
you're a stone fox
Trowzaa
TwoWorldWars&OneWorldCup
Join date: Mar 2009
731 IQ
#34
Quote by sashki
I never fully understood this. How is this an acronym?


ISMETA
dirtbag ballet by the bins down the alley
as i walk through the chalet of the shadow of death
everything that you've come to expect


sashki
Join date: Feb 2005
6,586 IQ
#35
Quote by Trowzaa
ISMETA

I get that the joke is that it's self-referential, but I don't understand the use of the word "acronym" in that particular phrase.
kratos379
Registered User
Join date: Jun 2009
915 IQ
#36
Quote by Saint78
Hopefully that taught you a lesson. You can't take silly trends like smh and stuff seriously. If you're getting angry about shit like that, then you're taking it way too seriously.


Ehh I don't care that much, I was just exaggerating. Though sometimes... I do get the urge.
Joshua Garcia
Joshole
Join date: Jun 2009
5,718 IQ
#37
Quote by Saint78
Hopefully that taught you a lesson. You can't take silly trends like smh and stuff seriously. If you're getting angry about shit like that, then you're taking it way too seriously.

I wouldn't really call it anger. Just kinda irritating. Irritating like when a fat kid is poking you with a stick and you ask to stop, as opposed to shoving that stick right up his arsenal out of anger.

And it's mostly toward the people who feel the need to use it as a means to describe their feels on the matter.
Like, "Well, Patriots lost. lol smh." <Actual FB status btw.
Quote by Hal-Sephira
Have anybody went on high lately?
v Smash dat mf
VillainousLatin
UG Newbie
Join date: Jul 2010
317 IQ
#39
I have no idea what half of these mean, I only use a few because I find making acronyms (or initialismzation or what ever the hell it's called)for everything is kinda stupid.
jonathan666666
UG's Boyscout
Join date: Oct 2008
122 IQ
#40
FUBAR ****ed up beyond all repair
BOLO be on the look out
SitRep situation report
I actually use these when talking with fiends. I find this shit funny for some reason.
FORZA CATANIA