Page 2 of 2
Ninja Vampirate
up the hoods
Join date: Jun 2007
186 IQ
#41
Quote by Sir-Shredalot
Jesus wtf happened to long hair in metal? ****ing hipsters.


These days, the music is more important than the image
Morphogenesis26
UG Nerd
Join date: Apr 2011
468 IQ
#42
Quote by Ninja Vampirate
These days, the music is more important than the image


But...the all those bands with short hair suck.
Joshua Garcia
Joshole
Join date: Jun 2009
5,721 IQ
#43
Quote by ErikLensherr

Quote by Hal-Sephira
Have anybody went on high lately?
v Smash dat mf
Bazz22
Registered User
Join date: Jun 2011
246 IQ
#44
Quote by SaintsofNowhere
Hopefully metalheads are not typically racist, so I would hope that no, they would not think you are weird or out of place there.

Also, I have never heard someone refer to himself as a brown person before. lol

Dude, all the 'brown' people at my school refer to themselves as that

OT: Nah, dude, it's chill
MinterMan22
only smells
Join date: Nov 2007
763 IQ
#45
Quote by LostLegion
The guitarist from Billy Talent is Pakistani or something.

People really don't care what race you are.

He's from Indian descent
..::fat
lard::..
beefcake122
no fun.
Join date: Jan 2010
350 IQ
#46
Quote by Fat Lard
No mention of Suffocation? I find the lack of trveness in this thread disturbing

implying there's anything trve about death metal, poser
sunbather is shit
Alex_WK
Registered User
Join date: Mar 2011
88 IQ
#47
Yeah no niggas in metal I'm afraid, they can have rap.


But seriously this is a pretty ******ed thread. Race shouldn't really matter in anything
PARTYPARTYPARTYPARTYPARTYPARTYPARTYPARTYPARTYPARTYPARTY
PARTYPARTYPARTYPARTYPARTYPARTYPARTYPARTYPARTYPARTYPARTY
PARTYPARTYPARTYPARTYPARTYPARTYPARTYPARTYPARTYPARTYPARTY
PARTYPARTYPARTYPARTYPARTYPARTYPARTYPARTYPARTYPARTYPARTY
Burgery
crack hitler
Join date: Nov 2009
3,179 IQ
#48
Quote by StreetLight3989
This is gonna be closed before 30 posts.

And even though everyone hates to admit it, race matters in all music, there are so many stigmas attached to music. People always notice white rappers or black musicians in a rock band because that's not the norm. Not saying it's something that can't be overcome, but there are stigmas attached to race and music.

yes but like, who actually knows what their favortie musicians look like?

not this nigga

EDIT: at least with metal, i just find these bands online and download their music and listen to it

looking at them just isnt a part of the process
Quote by JamSessionFreak
lots of really smart stuff
Last edited by Burgery at Mar 24, 2013,
Diamondrag
Ibanez93
Join date: May 2009
26 IQ
#51
Metal is a community of people that appreciated the heavier side of music and we should support each other! LETS METAL BACK INTO THE CHARTS LIKE IT WAS IN THE 70's & 80's!!
____________________
>>> SOULS BITTER CRY <<<

Schecter Damien Elite FR 7 LH
Ibanez Premium RG870QZML
Zoom G2.1u Used as Delay & Reverb
Bugera 333XL Infinium
Ibanez Tone Blaster 412
lncognito
Registered User
Join date: Dec 2011
44 IQ
#53
Quote by Deliriumbassist
TS is from Pakistan.
TS is called Terry.

Only one can be true.



Terry is short for terrorist you idiot.
JohnnyGenzale
Bitter old sod
Join date: May 2008
292 IQ
#54
Quote by Diamondrag
Metal is a community of people that appreciated the heavier side of music and we should support each other! LETS METAL BACK INTO THE CHARTS LIKE IT WAS IN THE 70's & 80's!!


lol
sometimes I see us in a cymbal splash or in the sound of a car crash